- Ашхы атаны – джашы ашхы, ашхы ананы – къызы ашхы.
- Атынг аманнга чыкъгъандан эсе, джанынг тамагъынгдан чыкъсын.
- Джарашыу сюйген – джалынчакъ.
- Кийиминг бла танылма, адамлыкъ бла таныл.
- Мал ёлсе, сюек къалыр, адам ёлсе, иши къалыр.
- Оюмсуз атлагъан, аджалсыз ёлюр.
- Къоркъакъны кёзю экили кёрюр.
- Ашаса, ашамаса да, бёрюню ауузу – къан.
- Мухарны эси – ашарыкъда.
- Тешик этген тынчды, аны джамагъан къыйынды.
- Кесине гебен этелмеген, биреуге черен эте эди.
- Айранны сюйген, ийнек тутар.
- Биреу ашаб къутулур, биреу джалаб тутулур.
- Къонакъ аз олтурур, кёб сынар.
- Алгъанда – джууукъ, бергенде – джау.
- Кёб ант этген, кёб ётюрюк айтыр.
- Орну джокъну – сыйы джокъ.
- Урама да – ёледи, сатама да – келеди.
- Къанны къан бла джуума, аманны аман бла къуума.
- Ётюрюкню къуйругъу – бир тутум.
- Джерни букъусу кёкге къонмаз.
- Киштикге къанат битсе, чыпчыкъ къалмаз эди.
- Билимли ёлмез, билимсиз кёрмез.
- Мени джылытмагъан кюн, меннге тиймесин!
- Кюл тюбюндеги от кёрюнмейди.
- Сибиртки да сыйлы болду, кюрек да кюнлю болду.
- Бек ашыкъгъан меннге джетсин, дегенди аракъы.
- Сескекли кесин билдирир.
- Эркиши – от, тиширыу – суу.
- Адамгъа аман кюн соруб келмейди.
- Ариуну – ауруу кёб.
- Ашхылыкъ джерде джатмайды, аманлыкъ суугъа батмайды.
- Таш ата билмеген, башына урур.
- Ёлюр джаннга, ёкюл джокъ.
- Иги болса, тамадама – махтау, аман болса, меннге – айыб.
- Чомартха Тейри да борчлуду.
- Акъыллы айтыр эди, акъылсыз къоймайды.
- Аман хансны – урлугъу кёб.
- Халкъгъа джарагъан, джарлы къалмаз.
- Татлы тилде – сёз ариу, чемер къолда – иш ариу.
- Бир абыннган – минг сюрюнюр.
- Джашда акъыл джокъ, къартда къарыу джокъ.
- Нёгерсизни джолу узун.
- Чомарт къолда мал къалмаз.
- Аманны къуугъан, аманлыкъ табар.
- Соргъан айыб тюлдю, билмеген айыбды.
- Аллахдан тилесенг, кёб тиле.
- Джолунга кёре – джюрюшюнг, джагъанга кёре – юлюшюнг.
- Ата – билек, ана – джюрек!
- Айырылгъанланы айю ашар, бёлюннгенлени бёрю ашар.
РАМАДАН. Знаешь ли ты, о, постящийся?
27.08.2010 05:20:03
a mozhno ubrat ghmmmmmmmm iz nazvaniya?
|
|
|
|
27.08.2010 08:20:51
Значит пост без намаза Всевышний не примет ?
|
|
|
|
27.08.2010 16:08:28
buzamma
Ассаляму алейкум, по поводу того, что пост без намаза не принимается, приведи пожалуйста доказательства. |
|
|
|
27.08.2010 17:09:21
Zam Zam
Уаалейкум ассалам уа РАхаматуЛЛах! Я вечером скину тебе на личку доказательства этому. Но на общем лучше не обсуждать этот вопрос. |
|
|
|
27.08.2010 17:44:19
Abou Ibrahim
Ай машаАллах Аллах разы болсун! Бек таб келтирдинг! |
|
|
|
27.08.2010 17:52:05
Abou Ibrahim
Мансур ДжазакумуЛлаху хайран, да воздаст вам Всевышний благом в этот священный месяц. Амин |
|
|
|
27.08.2010 19:39:17
Мансур
Аллах разы этсин! |
|
|
|
27.08.2010 19:46:47
Эээ,это кто от меня пишет???
Предыдущие два поста я не писал |
|
|
|
27.08.2010 22:39:40
CausaR
+1 Бек таб Джаздынг Карнаш. |
|
|
|
28.08.2010 00:19:51
И ответьте, пожалуйста, можно ли девушкам в те дни когда намаз читать не надо, держать пост. Ведь если есть силы, почему бы не держать???
|
|
|
|
28.08.2010 02:34:40
Kurman
Если же человек не делает намаз просто из-за лени, или по каким-то другим причинам мам Ахмад (основатель Ханбали Мазхаба, от пер.) сказал, что тот, кто не молится из-за лени - кафир. Это - более правильное мнение и то, что обозначено доказательством Книги Аллаха и Сунны Его Посланника, и словами Салафов и надлежащим понимания. (Al-Sharh al-Mumti' 'ala Zaad al-Mustanqi', 2/26). "За ними вслед пришли иные поколенья И погубили (заповедную) молитву, Последовав своим желаньям и страстям. Им предстоит погибель встретить! Помимо тех, Которые, раскаявшись, уверуют (в Аллаха) И будут доброе творить. Они войдут в сады Эдема, И им обид не причинят ни в чем," [Марьям 19:59-60] Доказательство, полученное из этого аята - то, что Аллах упомянул тех, кто пренебрегает молитвой и следует за их желаниями, Кроме тех, кто раскаивается и верит, что указывает, что во время, когда они пренебрегают их молитвами и следуют за их желаниями, они - не верующие. Доказательство Сунны, которое доказывает что тот, кто пренебрегает молитвой - кафир, включает хадис Пророка (мир и благословения Аллаху ему): "Между человеком и ширком, и куфром его пренебрежение молитвой. " (Рассказанный Муслимом в Kitaab al-Eemaan from Jaabir ibn 'Abd-Allaah от Пророка (мир и благословения Аллаху, ему)). не каждый, кто имеет, часть куфра становится кафиром из-за этого, если там не существует в его сердце сущность куфра. Точно так же не каждый, кто имеет часть веры, становится верующим из-за этого, если там не существует в его сердце существенная действительность веры это часть фатвы, а вот ссылка на фатву http://www.fatwaonline.net/?view=question&id=5208 |
|
|
|
28.08.2010 03:43:52
любой - будь то Ханбали или Ханафи или Шафигьи или Малики - они все основываются на Коране и сунне.
Издавна, умма едина в том, что 4 мазхаба истинны, |
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)