- Хар ишни да аллы къыйынды.
- Байны къызы баймакъ болса да, юйде къалмаз!
- Таукел адам тау тешер.
- Къыйынлы джети элге оноу этер.
- Уллу атлама – абынырса, уллу къабма – къарылырса.
- Чыбыкълыкъда бюгюлмеген, къазыкълыкъда бюгюлмей эди.
- Чарсда алчыны эл кёреди.
- Чабакъгъа акъыл, табагъа тюшсе келеди.
- Чакъырылмагъан джерге барма, чакъырылгъан джерден къалма.
- Билим насыб берир, билим джолну керир.
- Аманны къуугъан, аманлыкъ табар.
- Азыгъы аз, алгъа къабар, аты аман, алгъа чабар.
- Айыбны суу бла джууалмазса.
- Орундукъ тюбюнде атылсам да, орта джиликме, де да айлан.
- Аллахха ийнаннган кишини, Аллах онгдурур ишин.
- Минг тенг да азды, бир джау да кёбдю.
- Биреу ашаб къутулур, биреу джалаб тутулур.
- Нёгер болсанг, тенг бол, тенг болмасанг, кенг бол.
- Ойнай билмеген, оюн бузар.
- Игилик игилик бла сингдирилиучю затды.
- Къуру гыбыт бек дыгъырдар.
- Къралынгы – душмандан, башынгы от бла суудан сакъла.
- Джетген къыз джерли эшекни танымаз.
- Бозаны арты дауур болур.
- «Ма», - дегенни билмесенг, «бер», - дегенни билмезсе.
- Чомарт къолда мал къалмаз.
- Экеу тутушса, биреу джыгъылыр.
- Ётюрюк хапар аякъ тюбю бла джюрюйдю.
- Билмегенинги, билгеннге сор.
- Аманны эки битли тону болур, бирин сеннге кийдирир, бирин кеси киер.
- Рысхы джалгъанды: келген да этер, кетген да этер.
- Ариу сёз джыланны орнундан чыгъарыр.
- Айырылмаз джууугъунга, унутмаз сёзню айтма.
- Ашыкъгъанны этеги бутуна чырмалыр.
- Насыблыны баласы кюн кюнден да баш болур, насыбсызны баласы, кюн кюнден да джаш болур.
- Тил бла келеди джыр да.
- Кечеси – аяз, кюню – къыш, джарлы къаргъагъа бир аш тюш!
- Таугъа чыгъаллыкъ эсенг, тюзде къалма.
- Байлыкъ болгъан джерде, тынчлыкъ джокъду.
- Малны кют, джерни тюрт.
- Ат да турмайды бир териде.
- Бир онгсуз адам адет чыгъарды, деб эштирик тюлсе.
- Тыш элде солтан болгъандан эсе, кесинги элде олтан болгъан игиди!
- Тиширыусуз юй – отсуз от джагъа.
- Джол бла сёзню къыйыры джокъ.
- Ашлыкъ – бюртюкден, джюн – тюкден.
- Кёл ашады да, кеси ашады.
- Тойгъа алгъа да барма, тойда артха да къалма.
- Чоюнну башы ачыкъ болса, итге уят керекди.
- Билими азны – ауузунда кирит.
РАМАДАН. Знаешь ли ты, о, постящийся?
27.08.2010 05:20:03
a mozhno ubrat ghmmmmmmmm iz nazvaniya?
|
|
|
|
27.08.2010 08:20:51
Значит пост без намаза Всевышний не примет ?
|
|
|
|
27.08.2010 16:08:28
buzamma
Ассаляму алейкум, по поводу того, что пост без намаза не принимается, приведи пожалуйста доказательства. |
|
|
|
27.08.2010 17:09:21
Zam Zam
Уаалейкум ассалам уа РАхаматуЛЛах! Я вечером скину тебе на личку доказательства этому. Но на общем лучше не обсуждать этот вопрос. |
|
|
|
27.08.2010 17:44:19
Abou Ibrahim
Ай машаАллах Аллах разы болсун! Бек таб келтирдинг! |
|
|
|
27.08.2010 17:52:05
Abou Ibrahim
Мансур ДжазакумуЛлаху хайран, да воздаст вам Всевышний благом в этот священный месяц. Амин |
|
|
|
27.08.2010 19:39:17
Мансур
Аллах разы этсин! |
|
|
|
27.08.2010 19:46:47
Эээ,это кто от меня пишет???
Предыдущие два поста я не писал |
|
|
|
27.08.2010 22:39:40
CausaR
+1 Бек таб Джаздынг Карнаш. |
|
|
|
28.08.2010 00:19:51
И ответьте, пожалуйста, можно ли девушкам в те дни когда намаз читать не надо, держать пост. Ведь если есть силы, почему бы не держать???
|
|
|
|
28.08.2010 02:34:40
Kurman
Если же человек не делает намаз просто из-за лени, или по каким-то другим причинам мам Ахмад (основатель Ханбали Мазхаба, от пер.) сказал, что тот, кто не молится из-за лени - кафир. Это - более правильное мнение и то, что обозначено доказательством Книги Аллаха и Сунны Его Посланника, и словами Салафов и надлежащим понимания. (Al-Sharh al-Mumti' 'ala Zaad al-Mustanqi', 2/26). "За ними вслед пришли иные поколенья И погубили (заповедную) молитву, Последовав своим желаньям и страстям. Им предстоит погибель встретить! Помимо тех, Которые, раскаявшись, уверуют (в Аллаха) И будут доброе творить. Они войдут в сады Эдема, И им обид не причинят ни в чем," [Марьям 19:59-60] Доказательство, полученное из этого аята - то, что Аллах упомянул тех, кто пренебрегает молитвой и следует за их желаниями, Кроме тех, кто раскаивается и верит, что указывает, что во время, когда они пренебрегают их молитвами и следуют за их желаниями, они - не верующие. Доказательство Сунны, которое доказывает что тот, кто пренебрегает молитвой - кафир, включает хадис Пророка (мир и благословения Аллаху ему): "Между человеком и ширком, и куфром его пренебрежение молитвой. " (Рассказанный Муслимом в Kitaab al-Eemaan from Jaabir ibn 'Abd-Allaah от Пророка (мир и благословения Аллаху, ему)). не каждый, кто имеет, часть куфра становится кафиром из-за этого, если там не существует в его сердце сущность куфра. Точно так же не каждый, кто имеет часть веры, становится верующим из-за этого, если там не существует в его сердце существенная действительность веры это часть фатвы, а вот ссылка на фатву http://www.fatwaonline.net/?view=question&id=5208 |
|
|
|
28.08.2010 03:43:52
любой - будь то Ханбали или Ханафи или Шафигьи или Малики - они все основываются на Коране и сунне.
Издавна, умма едина в том, что 4 мазхаба истинны, |
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)