- Ёгюзню мюйюзюнден тутадыла, адамны сёзюнден тутадыла.
- Мен да «сен», дейме, сен да «кесим», дейсе.
- Башланнган иш битер, къымылдагъан тиш тюшер.
- Алтыда кюлмеген, алтмышда кюлмез.
- Къыйынлы джети элге оноу этер.
- Къыйынлы джети элни къайгъысын этер.
- Уллу сёлешме да, уллу къаб.
- Окъдан джара эртде-кеч болса да бителир, сёз джара, ёмюрге къалыр.
- Билмегенинги, билгеннге сор.
- Оюмсуз атлагъан, аджалсыз ёлюр.
- Кюл тюбюндеги от кёрюнмейди.
- «Ёгюз, джаргъа джууукъ барма, меннге джюк боллукъса», - дегенди эшек.
- Джуртун къоругъан озар.
- Башынга джетмегенни сорма.
- Тойну къарнашы – харс, джырны къарнашы – эжиу.
- Иги джашны ышаны – аз сёлешиб, кёб тынгылар.
- Алма терегинден кери кетмез.
- Ёксюзню тилеги къабыл болур.
- Ана къойну – балагъа джандет.
- Гыдай эчки суугъа къараб, мюйюзле кёрмесе, джашма алкъын, дегенди.
- Джогъун бар этген, барын бал этген.
- Мадар болса, къадар болур.
- Илму – джашауну джолу.
- Акъдан къара болмаз.
- Ёлюк кебинсиз къалмаз.
- Ач къарынны, токъ билмез
- Джюрек кёзден алгъа кёрюр.
- Бюгюн дуния кибик, тамбла ахыратды.
- Тойгъан джерге джети къайт.
- Сангырау къулакъ эл бузар.
- Адамны бетине къарама, адетине къара.
- Аман къатын алгъан, арыр, иги къатын алгъан джарыр.
- Ач къарным, тынч къулагъым.
- Соргъан айыб тюлдю, билмеген айыбды.
- Кюлме джашха – келир башха.
- Сютден ауузу кюйген, суугъа юфгюре эди.
- Ач отунчуну ачыуу – бурнунда.
- Юйлю уругъа ит чабмаз.
- Хата – гитчеден.
- Аман адам этегингден тутса, кес да къач.
- Чомарт къонакъ юй иесин сыйлар.
- Мураты болгъанны джюрек тебюую башхады.
- Къошда джокъгъа – юлюш джокъ.
- Адамны сыфатына къарама, сёзюне къара.
- Къобан да къуру да къобханлай турмайды, адам да къуру да патчахлай турмайды.
- Бал – татлы, балдан да бала – татлы.
- Башда акъыл болмаса, эки аякъгъа кюч джетер.
- Биреуге аманлыкъ этиб, кесинге игилик табмазса.
- Тынгылагъан тынгы бузар.
- Башы ишлегенни, ауузу да ишлер.
РАМАДАН. Знаешь ли ты, о, постящийся?
27.08.2010 05:20:03
a mozhno ubrat ghmmmmmmmm iz nazvaniya?
|
|
|
|
27.08.2010 08:20:51
Значит пост без намаза Всевышний не примет ?
|
|
|
|
27.08.2010 16:08:28
buzamma
Ассаляму алейкум, по поводу того, что пост без намаза не принимается, приведи пожалуйста доказательства. |
|
|
|
27.08.2010 17:09:21
Zam Zam
Уаалейкум ассалам уа РАхаматуЛЛах! Я вечером скину тебе на личку доказательства этому. Но на общем лучше не обсуждать этот вопрос. |
|
|
|
27.08.2010 17:44:19
Abou Ibrahim
Ай машаАллах Аллах разы болсун! Бек таб келтирдинг! |
|
|
|
27.08.2010 17:52:05
Abou Ibrahim
Мансур ДжазакумуЛлаху хайран, да воздаст вам Всевышний благом в этот священный месяц. Амин |
|
|
|
27.08.2010 19:39:17
Мансур
Аллах разы этсин! |
|
|
|
27.08.2010 19:46:47
Эээ,это кто от меня пишет???
Предыдущие два поста я не писал |
|
|
|
27.08.2010 22:39:40
CausaR
+1 Бек таб Джаздынг Карнаш. |
|
|
|
28.08.2010 00:19:51
И ответьте, пожалуйста, можно ли девушкам в те дни когда намаз читать не надо, держать пост. Ведь если есть силы, почему бы не держать???
|
|
|
|
28.08.2010 02:34:40
Kurman
Если же человек не делает намаз просто из-за лени, или по каким-то другим причинам мам Ахмад (основатель Ханбали Мазхаба, от пер.) сказал, что тот, кто не молится из-за лени - кафир. Это - более правильное мнение и то, что обозначено доказательством Книги Аллаха и Сунны Его Посланника, и словами Салафов и надлежащим понимания. (Al-Sharh al-Mumti' 'ala Zaad al-Mustanqi', 2/26). "За ними вслед пришли иные поколенья И погубили (заповедную) молитву, Последовав своим желаньям и страстям. Им предстоит погибель встретить! Помимо тех, Которые, раскаявшись, уверуют (в Аллаха) И будут доброе творить. Они войдут в сады Эдема, И им обид не причинят ни в чем," [Марьям 19:59-60] Доказательство, полученное из этого аята - то, что Аллах упомянул тех, кто пренебрегает молитвой и следует за их желаниями, Кроме тех, кто раскаивается и верит, что указывает, что во время, когда они пренебрегают их молитвами и следуют за их желаниями, они - не верующие. Доказательство Сунны, которое доказывает что тот, кто пренебрегает молитвой - кафир, включает хадис Пророка (мир и благословения Аллаху ему): "Между человеком и ширком, и куфром его пренебрежение молитвой. " (Рассказанный Муслимом в Kitaab al-Eemaan from Jaabir ibn 'Abd-Allaah от Пророка (мир и благословения Аллаху, ему)). не каждый, кто имеет, часть куфра становится кафиром из-за этого, если там не существует в его сердце сущность куфра. Точно так же не каждый, кто имеет часть веры, становится верующим из-за этого, если там не существует в его сердце существенная действительность веры это часть фатвы, а вот ссылка на фатву http://www.fatwaonline.net/?view=question&id=5208 |
|
|
|
28.08.2010 03:43:52
любой - будь то Ханбали или Ханафи или Шафигьи или Малики - они все основываются на Коране и сунне.
Издавна, умма едина в том, что 4 мазхаба истинны, |
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)