- Акъыл сабырлыкъ берир.
- Тилчиден кери бол.
- Ач къалгъандан, кеч къалгъан къолай.
- Азыкъ аз болса, эртде орун сал.
- Къызын тута билмеген, тул этер, джашын тута билмеген, къул этер.
- Юреннген ауруу къалмаз.
- Суу кетер, таш къалыр.
- Адам къаллай бир ишленмесе, аллай бир кесин уллу кёреди.
- Хазыр ашха – терен къашыкъ.
- Башда акъыл болмаса, эки аякъгъа кюч джетер.
- Кёзню ачылгъаны – иги, ауузну джабылгъаны – иги.
- Къарнынг ауруса, ауузунгу тый
- Джыйырма къойну юч джыйырма эбзе кюте эди.
- Ишленмеген джаш – джюгенсиз ат, ишленмеген къыз – тузсуз хант.
- Тенгни тенглиги джашай барсанг билинир.
- Ашхылыкъ джерде джатмайды, аманлыкъ суугъа батмайды.
- Ач къарным, тынч къулагъым.
- Уллу сёзде уят джокъ.
- Игилик игилик бла сингдирилиучю затды.
- Тюзлюк тас болмайды.
- Таш ата билмеген, башына урур.
- Тешигини къатында, чычхан да батыр болур.
- Окъдан джара эртде-кеч болса да бителир, сёз джара, ёмюрге къалыр.
- «Ма», - дегенни билмесенг, «бер», - дегенни билмезсе.
- Ётюрюкден тюбю джокъ, кёлтюрюрге джиби джокъ.
- Ойнай-ойнай кёз чыгъар.
- Эринчекге кюн узун.
- Акъыл аздырмаз, билим тоздурмаз.
- Къонагъынгы артмагъын алма да, алгъышын ал.
- Тёзген – тёш ашар!
- Билимсиз иш бармаз.
- Айтылгъан буйрукъ, сёгюлмез
- Сакъламагъан затынга джолукъсанг, не бек къууанаса, не бек ачыйса.
- Сабий болмагъан джерде, мёлек болмаз.
- Бек анасы джыламаз.
- Эртде тургъан джылкъычыны эркек аты тай табар.
- Ашын ашагъанынгы, башын да сыйла.
- Элиб деген, элге болушур.
- Билими азны – ауузунда кирит.
- Иги джашны ышаны – аз сёлешиб, кёб тынгылар.
- Айраннга суу къош, телиге джол бош.
- Киштикге къанат битсе, чыпчыкъ къалмаз эди.
- Ата джурт – алтын бешик.
- Ашына кёре табагъы, балына кёре къалагъы.
- Тин – байлыгъынг, терен саулугъунг.
- Ашыкъгъанны этеги бутуна чырмалыр.
- Чакъырылмай келген къонакъ сыйланмай кетер.
- Абынмазлыкъ аякъ джокъ, джангылмазлыкъ джаякъ джокъ.
- Кёбге таш атма.
- Мухар, кеси тойса да, кёзю тоймаз.
РАМАДАН. Знаешь ли ты, о, постящийся?
27.08.2010 05:20:03
a mozhno ubrat ghmmmmmmmm iz nazvaniya?
|
|
|
|
27.08.2010 08:20:51
Значит пост без намаза Всевышний не примет ?
|
|
|
|
27.08.2010 16:08:28
buzamma
Ассаляму алейкум, по поводу того, что пост без намаза не принимается, приведи пожалуйста доказательства. |
|
|
|
27.08.2010 17:09:21
Zam Zam
Уаалейкум ассалам уа РАхаматуЛЛах! Я вечером скину тебе на личку доказательства этому. Но на общем лучше не обсуждать этот вопрос. |
|
|
|
27.08.2010 17:44:19
Abou Ibrahim
Ай машаАллах Аллах разы болсун! Бек таб келтирдинг! |
|
|
|
27.08.2010 17:52:05
Abou Ibrahim
Мансур ДжазакумуЛлаху хайран, да воздаст вам Всевышний благом в этот священный месяц. Амин |
|
|
|
27.08.2010 19:39:17
Мансур
Аллах разы этсин! |
|
|
|
27.08.2010 19:46:47
Эээ,это кто от меня пишет???
Предыдущие два поста я не писал |
|
|
|
27.08.2010 22:39:40
CausaR
+1 Бек таб Джаздынг Карнаш. |
|
|
|
28.08.2010 00:19:51
И ответьте, пожалуйста, можно ли девушкам в те дни когда намаз читать не надо, держать пост. Ведь если есть силы, почему бы не держать???
|
|
|
|
28.08.2010 02:34:40
Kurman
Если же человек не делает намаз просто из-за лени, или по каким-то другим причинам мам Ахмад (основатель Ханбали Мазхаба, от пер.) сказал, что тот, кто не молится из-за лени - кафир. Это - более правильное мнение и то, что обозначено доказательством Книги Аллаха и Сунны Его Посланника, и словами Салафов и надлежащим понимания. (Al-Sharh al-Mumti' 'ala Zaad al-Mustanqi', 2/26). "За ними вслед пришли иные поколенья И погубили (заповедную) молитву, Последовав своим желаньям и страстям. Им предстоит погибель встретить! Помимо тех, Которые, раскаявшись, уверуют (в Аллаха) И будут доброе творить. Они войдут в сады Эдема, И им обид не причинят ни в чем," [Марьям 19:59-60] Доказательство, полученное из этого аята - то, что Аллах упомянул тех, кто пренебрегает молитвой и следует за их желаниями, Кроме тех, кто раскаивается и верит, что указывает, что во время, когда они пренебрегают их молитвами и следуют за их желаниями, они - не верующие. Доказательство Сунны, которое доказывает что тот, кто пренебрегает молитвой - кафир, включает хадис Пророка (мир и благословения Аллаху ему): "Между человеком и ширком, и куфром его пренебрежение молитвой. " (Рассказанный Муслимом в Kitaab al-Eemaan from Jaabir ibn 'Abd-Allaah от Пророка (мир и благословения Аллаху, ему)). не каждый, кто имеет, часть куфра становится кафиром из-за этого, если там не существует в его сердце сущность куфра. Точно так же не каждый, кто имеет часть веры, становится верующим из-за этого, если там не существует в его сердце существенная действительность веры это часть фатвы, а вот ссылка на фатву http://www.fatwaonline.net/?view=question&id=5208 |
|
|
|
28.08.2010 03:43:52
любой - будь то Ханбали или Ханафи или Шафигьи или Малики - они все основываются на Коране и сунне.
Издавна, умма едина в том, что 4 мазхаба истинны, |
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)