- Джаз бир кюнню джатсанг, къыш талай кюнню абынырса.
- Тас болгъан бычакъны сабы – алтын.
- Джауумдан сора, кюн кюйдюрюр, ётюрюкден сора, айыб кюйдюрюр.
- Атадан ёксюз – бир ёксюз, анадан ёксюз – эки ёксюз.
- Тойгъа алгъа да барма, тойда артха да къалма.
- Ханы къызы буюгъа-буюгъа киштик болду.
- Кёкдеги болмаса, джердегин кёрмейди.
- Сагъышы джокъ – джукъучу, акъылы джокъ – къаугъачы.
- Кесинге джетмегенни, кёб сёлешме.
- Иги – алгъыш этер, аман – къаргъыш этер.
- Къайтырыкъ эшигинги, къаты уруб чыкъма.
- Терслик кетер, тюзлюк джетер.
- Ишленмеклик адамлыкъды.
- Къызны минг тилер, бир алыр.
- Суу кетер, таш къалыр.
- Керилген да, ургъан кибикди.
- Акъыл бла адеб эгизледиле.
- Мен да «сен», дейме, сен да «кесим», дейсе.
- Байлыкъ тауусулур, билим тауусулмаз.
- Джарлы эскисин джамаса, къууаныр.
- Этим кетсе да, сюегим къалыр.
- Сескекли кесин билдирир.
- Къошда джокъгъа – юлюш джокъ.
- Игиге айтсанг – билир, аманнга айтсанг – кюлюр.
- Баш болса, бёрк табылыр.
- Тёгюлген тюгел джыйылмайды.
- Джетген къыз джерли эшекни танымаз.
- Къатын къылыкъсыз, эр тынчлыкъсыз.
- Аман эсирсе, юйюн ояр.
- Кёл ашады да, кеси ашады.
- Билген билмегенни юретген адетди.
- Келлик заман – къартлыкъ келтирир, кетген заман – джашлыкъ ёлтюрюр.
- Суу ичген шауданынга тюкюрме.
- Атлыны ашхысы, ат тизгининден билинир
- Сютню башын джалагъан къутулур, тюбюн ичген тутулур.
- Ишлерге уял да, ашаргъа табма.
- Азыкълы ат арымаз, къатыны аман джарымаз.
- Билгенни къолу къарны джандырыр.
- Абынмазлыкъ аякъ джокъ, джангылмазлыкъ джаякъ джокъ.
- Биреу ашаб къутулур, биреу джалаб тутулур.
- Рысхысына кёре, джаш ёсер, къышлыгъына кёре, мал ёсер.
- Ач да бол, токъ да бол – намысынга бек бол.
- Накъырданы арты керти болур.
- Биреуню эскиси биреуге джангы болмайды.
- Иги джашны ышаны – аз сёлешиб, кёб тынгылар.
- Берекет берсин деген джерде, берекет болур.
- Адамгъа аман кюн соруб келмейди.
- Экиндини кеч къылсанг, чабыб джетер ашхам.
- Ачыу алгъа келсе, акъыл артха къалады.
- Ач къалгъандан, кеч къалгъан къолай.
РАМАДАН. Знаешь ли ты, о, постящийся?
27.08.2010 05:20:03
a mozhno ubrat ghmmmmmmmm iz nazvaniya?
|
|
|
|
27.08.2010 08:20:51
Значит пост без намаза Всевышний не примет ?
|
|
|
|
27.08.2010 16:08:28
buzamma
Ассаляму алейкум, по поводу того, что пост без намаза не принимается, приведи пожалуйста доказательства. |
|
|
|
27.08.2010 17:09:21
Zam Zam
Уаалейкум ассалам уа РАхаматуЛЛах! Я вечером скину тебе на личку доказательства этому. Но на общем лучше не обсуждать этот вопрос. |
|
|
|
27.08.2010 17:44:19
Abou Ibrahim
Ай машаАллах Аллах разы болсун! Бек таб келтирдинг! |
|
|
|
27.08.2010 17:52:05
Abou Ibrahim
Мансур ДжазакумуЛлаху хайран, да воздаст вам Всевышний благом в этот священный месяц. Амин |
|
|
|
27.08.2010 19:39:17
Мансур
Аллах разы этсин! |
|
|
|
27.08.2010 19:46:47
Эээ,это кто от меня пишет???
Предыдущие два поста я не писал |
|
|
|
27.08.2010 22:39:40
CausaR
+1 Бек таб Джаздынг Карнаш. |
|
|
|
28.08.2010 00:19:51
И ответьте, пожалуйста, можно ли девушкам в те дни когда намаз читать не надо, держать пост. Ведь если есть силы, почему бы не держать???
|
|
|
|
28.08.2010 02:34:40
Kurman
Если же человек не делает намаз просто из-за лени, или по каким-то другим причинам мам Ахмад (основатель Ханбали Мазхаба, от пер.) сказал, что тот, кто не молится из-за лени - кафир. Это - более правильное мнение и то, что обозначено доказательством Книги Аллаха и Сунны Его Посланника, и словами Салафов и надлежащим понимания. (Al-Sharh al-Mumti' 'ala Zaad al-Mustanqi', 2/26). "За ними вслед пришли иные поколенья И погубили (заповедную) молитву, Последовав своим желаньям и страстям. Им предстоит погибель встретить! Помимо тех, Которые, раскаявшись, уверуют (в Аллаха) И будут доброе творить. Они войдут в сады Эдема, И им обид не причинят ни в чем," [Марьям 19:59-60] Доказательство, полученное из этого аята - то, что Аллах упомянул тех, кто пренебрегает молитвой и следует за их желаниями, Кроме тех, кто раскаивается и верит, что указывает, что во время, когда они пренебрегают их молитвами и следуют за их желаниями, они - не верующие. Доказательство Сунны, которое доказывает что тот, кто пренебрегает молитвой - кафир, включает хадис Пророка (мир и благословения Аллаху ему): "Между человеком и ширком, и куфром его пренебрежение молитвой. " (Рассказанный Муслимом в Kitaab al-Eemaan from Jaabir ibn 'Abd-Allaah от Пророка (мир и благословения Аллаху, ему)). не каждый, кто имеет, часть куфра становится кафиром из-за этого, если там не существует в его сердце сущность куфра. Точно так же не каждый, кто имеет часть веры, становится верующим из-за этого, если там не существует в его сердце существенная действительность веры это часть фатвы, а вот ссылка на фатву http://www.fatwaonline.net/?view=question&id=5208 |
|
|
|
28.08.2010 03:43:52
любой - будь то Ханбали или Ханафи или Шафигьи или Малики - они все основываются на Коране и сунне.
Издавна, умма едина в том, что 4 мазхаба истинны, |
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)