- Тёзгеннге, джабылгъан эшик ачылыр.
- Мураты болгъанны джюрек тебюую башхады.
- Джарлыны тону джаз битер.
- Тилчи тилден къаныкъмаз.
- Терслик кетер, тюзлюк джетер.
- Билеги кючлю, бирни джыгъар, билими кючлю, мингни джыгъар.
- Бичгенде ашыкъма, тикгенде ашыкъ.
- Ишленмеклик адамлыкъды.
- Бозанг болмагъан джерге, къалагъынгы сукъма.
- Ашын ашагъанынгы, башын да сыйла.
- Аш иеси бла татлыды.
- Эки къатын алгъанны къулагъы тынгнгаймаз.
- Ашатыргъа иш – ашхы, ишлетирге аш – ашхы.
- Эртде тургъан джылкъычыны эркек аты тай табар.
- Этни да ашады, бетни да ашады.
- Эли джокъну – кёлю джокъ.
- Ашхы атаны – джашы ашхы, ашхы ананы – къызы ашхы.
- Бозаны арты дауур болур.
- Кийиминг бла танылма, адамлыкъ бла таныл.
- Ач къалгъандан, кеч къалгъан къолай.
- Айырылгъанланы айю ашар, бёлюннгенлени бёрю ашар.
- Дженгил джетерикме деб, узун джолну къоюб, къысхасын барма.
- Тюзлюк шохлукъну бегитир.
- Уллу сёлешме да, уллу къаб.
- Байдан умут эте, джарлыдан ёгюз багъасы къорады.
- Акъыллы башны – тили къысха.
- Танг атмайма десе да, кюн къоярыкъ тюйюлдю.
- Кесине оноу эте билмеген, халкъына да эте билмез.
- Ариу сёз аурууунгу алыр.
- Башынга джетмегенни сорма.
- Окъдан джара эртде-кеч болса да бителир, сёз джара, ёмюрге къалыр.
- Сабийни джумушха джибер да, ызындан бар.
- Эркиши – от, тиширыу – суу.
- Тойгъан джерден туугъан джер игиди.
- Мал кёб болса, джууукъ кёб болур.
- Ёзденликни джайгъан – джокълукъ.
- Бек анасы джыламаз.
- Айран ичген – къутулду, джугъусун джалагъан – тутулду.
- Ишин билген, аны сыйын чыгъарады.
- Агъач халкъгъа алтынды, иссиликге салкъынды.
- Нарт сёз къарт болмаз.
- Нафысынгы айтханын этме, намысынгы айтханын эт.
- Алтыда кюлмеген, алтмышда кюлмез.
- Дуния мал дунияда къалады.
- Бети бедерден, намыс сакълама.
- Аман хансны – урлугъу кёб.
- Ашарыкъда сайлагъаннга – чий гырджын.
- Тюзлюк тас болмайды.
- Байма, деб да, къууанма, джарлыма, деб да, джылама.
- Аджаллыгъа окъсуз шкок атылыр.
РАМАДАН. Знаешь ли ты, о, постящийся?
27.08.2010 05:20:03
a mozhno ubrat ghmmmmmmmm iz nazvaniya?
|
|
|
|
27.08.2010 08:20:51
Значит пост без намаза Всевышний не примет ?
|
|
|
|
27.08.2010 16:08:28
buzamma
Ассаляму алейкум, по поводу того, что пост без намаза не принимается, приведи пожалуйста доказательства. |
|
|
|
27.08.2010 17:09:21
Zam Zam
Уаалейкум ассалам уа РАхаматуЛЛах! Я вечером скину тебе на личку доказательства этому. Но на общем лучше не обсуждать этот вопрос. |
|
|
|
27.08.2010 17:44:19
Abou Ibrahim
Ай машаАллах Аллах разы болсун! Бек таб келтирдинг! |
|
|
|
27.08.2010 17:52:05
Abou Ibrahim
Мансур ДжазакумуЛлаху хайран, да воздаст вам Всевышний благом в этот священный месяц. Амин |
|
|
|
27.08.2010 19:39:17
Мансур
Аллах разы этсин! |
|
|
|
27.08.2010 19:46:47
Эээ,это кто от меня пишет???
Предыдущие два поста я не писал |
|
|
|
27.08.2010 22:39:40
CausaR
+1 Бек таб Джаздынг Карнаш. |
|
|
|
28.08.2010 00:19:51
И ответьте, пожалуйста, можно ли девушкам в те дни когда намаз читать не надо, держать пост. Ведь если есть силы, почему бы не держать???
|
|
|
|
28.08.2010 02:34:40
Kurman
Если же человек не делает намаз просто из-за лени, или по каким-то другим причинам мам Ахмад (основатель Ханбали Мазхаба, от пер.) сказал, что тот, кто не молится из-за лени - кафир. Это - более правильное мнение и то, что обозначено доказательством Книги Аллаха и Сунны Его Посланника, и словами Салафов и надлежащим понимания. (Al-Sharh al-Mumti' 'ala Zaad al-Mustanqi', 2/26). "За ними вслед пришли иные поколенья И погубили (заповедную) молитву, Последовав своим желаньям и страстям. Им предстоит погибель встретить! Помимо тех, Которые, раскаявшись, уверуют (в Аллаха) И будут доброе творить. Они войдут в сады Эдема, И им обид не причинят ни в чем," [Марьям 19:59-60] Доказательство, полученное из этого аята - то, что Аллах упомянул тех, кто пренебрегает молитвой и следует за их желаниями, Кроме тех, кто раскаивается и верит, что указывает, что во время, когда они пренебрегают их молитвами и следуют за их желаниями, они - не верующие. Доказательство Сунны, которое доказывает что тот, кто пренебрегает молитвой - кафир, включает хадис Пророка (мир и благословения Аллаху ему): "Между человеком и ширком, и куфром его пренебрежение молитвой. " (Рассказанный Муслимом в Kitaab al-Eemaan from Jaabir ibn 'Abd-Allaah от Пророка (мир и благословения Аллаху, ему)). не каждый, кто имеет, часть куфра становится кафиром из-за этого, если там не существует в его сердце сущность куфра. Точно так же не каждый, кто имеет часть веры, становится верующим из-за этого, если там не существует в его сердце существенная действительность веры это часть фатвы, а вот ссылка на фатву http://www.fatwaonline.net/?view=question&id=5208 |
|
|
|
28.08.2010 03:43:52
любой - будь то Ханбали или Ханафи или Шафигьи или Малики - они все основываются на Коране и сунне.
Издавна, умма едина в том, что 4 мазхаба истинны, |
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)