- Джумушакъ терекни къурт ашар.
- Зарда марда джокъ.
- Билеги кючлю, бирни джыгъар, билими кючлю, мингни джыгъар.
- Чакъырылмагъан къонакъ – орунсуз.
- Джаным-тиним – окъуу, билим.
- Хоншуну тауугъу къаз кёрюнюр, келини къыз кёрюнюр.
- Къыйынлы джети элге оноу этер.
- Къралынгы – душмандан, башынгы от бла суудан сакъла.
- Кесинг сынамагъан затны, адамгъа буюрма.
- Тойгъа барсанг, тоюб бар, эски тонунгу къоюб бар.
- Адамны адамлыгъы къыйынлыкъда айгъакъланады.
- Бойнуму джети джерден кессенг да, мен ол ишни этеллик тюлме.
- Къартны сыйын кёрмеген, къартлыгъында сыйлы болмаз.
- Эркишини аманы тиширыуну джылатыр.
- Насыб бютеу халкъны юлюшюдю.
- Къыз чыгъаргъан – къызыл къымжа.
- Иги болса, тамадама – махтау, аман болса, меннге – айыб.
- Ашлыкъны арба юйге келтирир, чана базаргъа элтир.
- Бюгюн дуния кибик, тамбла ахыратды.
- Джырчы ёлсе, джыры къалыр.
- Акъыллы айтыр эди, акъылсыз къоймайды.
- Аманны тукъумуна къарама, игини тукъумун сорма.
- Тёрде – темир таякълы, къаяда – чыпчыкъ аякълы.
- Къонакъ хазыр болгъанлыкъгъа, къонакъбай хазыр тюлдю.
- Сёлеш деб шай берген, тохта деб, сом берген.
- Башы ишлегенни, ауузу да ишлер.
- Оюмсуз атлагъан, аджалсыз ёлюр.
- Итли къонакъ джарашмаз.
- Кийим тукъум сордурур.
- Къыз келсе, джумуш эте келеди, къатын келсе, ушакъ эте келеди.
- Аллахдан тилесенг, кёб тиле.
- Джангыз терек къынгыр ёсер.
- Акъыл неден да кючлюдю.
- Халкъгъа джарагъан, джарлы къалмаз.
- Сабийликде юретмесенг, уллу болса – тюзелмез.
- Кёб джашагъан – кёб билир.
- Кесине гебен этелмеген, биреуге черен эте эди.
- Къазанны башы ачыкъ болса, итге уят керекди.
- Адам сёзюнден белгили.
- Бетинги сатма, малынгы сат.
- Мухарны эси – ашарыкъда.
- Тюкюрюк баш джармаз, налат кёз чыгъармаз!
- Эр сокъур болсун, къатын тилсиз болсун.
- Эм ашхы къайын ана мамукъ бла башынгы тешер.
- Булут кёкге джарашыу, уят бетге джарашыу.
- Биреуню эскиси биреуге джангы болмайды.
- Сакъламагъан затынга джолукъсанг, не бек къууанаса, не бек ачыйса.
- Ана кёлю – балада, бала кёлю – талада.
- Тойчу джашха къарама, къойчу джашха къара.
- Къулакъдан эсе, кёзге ышан.
РАМАДАН. Знаешь ли ты, о, постящийся?
27.08.2010 05:20:03
a mozhno ubrat ghmmmmmmmm iz nazvaniya?
|
|
|
|
27.08.2010 08:20:51
Значит пост без намаза Всевышний не примет ?
|
|
|
|
27.08.2010 16:08:28
buzamma
Ассаляму алейкум, по поводу того, что пост без намаза не принимается, приведи пожалуйста доказательства. |
|
|
|
27.08.2010 17:09:21
Zam Zam
Уаалейкум ассалам уа РАхаматуЛЛах! Я вечером скину тебе на личку доказательства этому. Но на общем лучше не обсуждать этот вопрос. |
|
|
|
27.08.2010 17:44:19
Abou Ibrahim
Ай машаАллах Аллах разы болсун! Бек таб келтирдинг! |
|
|
|
27.08.2010 17:52:05
Abou Ibrahim
Мансур ДжазакумуЛлаху хайран, да воздаст вам Всевышний благом в этот священный месяц. Амин |
|
|
|
27.08.2010 19:39:17
Мансур
Аллах разы этсин! |
|
|
|
27.08.2010 19:46:47
Эээ,это кто от меня пишет???
Предыдущие два поста я не писал |
|
|
|
27.08.2010 22:39:40
CausaR
+1 Бек таб Джаздынг Карнаш. |
|
|
|
28.08.2010 00:19:51
И ответьте, пожалуйста, можно ли девушкам в те дни когда намаз читать не надо, держать пост. Ведь если есть силы, почему бы не держать???
|
|
|
|
28.08.2010 02:34:40
Kurman
Если же человек не делает намаз просто из-за лени, или по каким-то другим причинам мам Ахмад (основатель Ханбали Мазхаба, от пер.) сказал, что тот, кто не молится из-за лени - кафир. Это - более правильное мнение и то, что обозначено доказательством Книги Аллаха и Сунны Его Посланника, и словами Салафов и надлежащим понимания. (Al-Sharh al-Mumti' 'ala Zaad al-Mustanqi', 2/26). "За ними вслед пришли иные поколенья И погубили (заповедную) молитву, Последовав своим желаньям и страстям. Им предстоит погибель встретить! Помимо тех, Которые, раскаявшись, уверуют (в Аллаха) И будут доброе творить. Они войдут в сады Эдема, И им обид не причинят ни в чем," [Марьям 19:59-60] Доказательство, полученное из этого аята - то, что Аллах упомянул тех, кто пренебрегает молитвой и следует за их желаниями, Кроме тех, кто раскаивается и верит, что указывает, что во время, когда они пренебрегают их молитвами и следуют за их желаниями, они - не верующие. Доказательство Сунны, которое доказывает что тот, кто пренебрегает молитвой - кафир, включает хадис Пророка (мир и благословения Аллаху ему): "Между человеком и ширком, и куфром его пренебрежение молитвой. " (Рассказанный Муслимом в Kitaab al-Eemaan from Jaabir ibn 'Abd-Allaah от Пророка (мир и благословения Аллаху, ему)). не каждый, кто имеет, часть куфра становится кафиром из-за этого, если там не существует в его сердце сущность куфра. Точно так же не каждый, кто имеет часть веры, становится верующим из-за этого, если там не существует в его сердце существенная действительность веры это часть фатвы, а вот ссылка на фатву http://www.fatwaonline.net/?view=question&id=5208 |
|
|
|
28.08.2010 03:43:52
любой - будь то Ханбали или Ханафи или Шафигьи или Малики - они все основываются на Коране и сунне.
Издавна, умма едина в том, что 4 мазхаба истинны, |
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)