- Чабар ат – джетген къыз.
- Чёбню кёлтюрсенг, тюбюнден сёз чыгъар.
- Чакъырылмагъан къонакъ – орунсуз.
- Юре билмеген ит, къонакъ келтирир.
- Тура эдим джата, къайдан чыкъды хата?
- Бет бетге къараса, бет да джерге къарар.
- Ойнай билмеген, уруб къачар.
- Адамны бетине къарама, адетине къара.
- Сютню башын джалагъан къутулур, тюбюн ичген тутулур.
- Хазыр ашха – терен къашыкъ.
- Айныгъанлы алты кюн, тогъайгъанлы тогъуз кюн.
- Къулакъдан эсе, кёзге ышан.
- Насыб бютеу халкъны юлюшюдю.
- Суугъа – таянма, джаугъа – ийнанма.
- Тойгъа барсанг, тоюб бар, эски тонунгу къоюб бар.
- Ашда уялгъан – мухар, ишде уялгъан – хомух.
- Къарнынг ауруса, ауузунгу тый
- Таш ата билмеген, башына урур.
- Окъугъан – асыу, окъумагъан – джарсыу.
- Керилген да, ургъан кибикди.
- Бал чибинни ургъаны – ачы, балы – татлы.
- Уллу атлама – абынырса, уллу къабма – къарылырса.
- Дууулдаса – бал чибин, къонса – къара чибин.
- Аууздан келген, къолдан келсе, ким да патчах болур эди.
- Джырчы джырчыгъа – къарнаш.
- Къартны сыйын кёрмеген, къартлыгъында сыйлы болмаз.
- Мухарны эси – ашарыкъда.
- Къарыусузгъа кюлме, онгсузгъа тийме.
- Аман адам элни бир-бирине джау этер.
- Эринчекни аурууу – кёб.
- Абынмазлыкъ аякъ джокъ, джангылмазлыкъ джаякъ джокъ.
- Къонагъы джокъну – шоху джокъ.
- Насыблыны баласы кюн кюнден да баш болур, насыбсызны баласы, кюн кюнден да джаш болур.
- Джыгъылгъанны сырты джерден тоймаз.
- Намысы болмагъанны, сыйы болмаз.
- Ёлген эшек бёрюден къоркъмайды.
- Билим къая тешер.
- Эте билген, этген этеди, эте билмеген, юретген этеди!
- Окъдан джара эртде-кеч болса да бителир, сёз джара, ёмюрге къалыр.
- Эркишиге тары кебек танг кёрюнюр.
- Аман эсирсе, юйюн ояр.
- Бозанг болмагъан джерге, къалагъынгы сукъма.
- Кийимни бир кюнню аясанг, минг кюннге джарар.
- Бал – татлы, балдан да бала – татлы.
- Гугук кесини атын айтыб къычыргъанча, мен, мен деб нек тураса?
- Кийиминг бла танылма, адамлыкъ бла таныл.
- Джыйырма къойну юч джыйырма эбзе кюте эди.
- Босагъагъа джууукъ орун болса, ашыгъыб тёрге озма.
- Ургъан суудан башынгы сакъла.
- Окъуусуз билим – джокъ, билимсиз кюнюнг – джокъ.
РАМАДАН. Знаешь ли ты, о, постящийся?
27.08.2010 05:20:03
a mozhno ubrat ghmmmmmmmm iz nazvaniya?
|
|
|
|
27.08.2010 08:20:51
Значит пост без намаза Всевышний не примет ?
|
|
|
|
27.08.2010 16:08:28
buzamma
Ассаляму алейкум, по поводу того, что пост без намаза не принимается, приведи пожалуйста доказательства. |
|
|
|
27.08.2010 17:09:21
Zam Zam
Уаалейкум ассалам уа РАхаматуЛЛах! Я вечером скину тебе на личку доказательства этому. Но на общем лучше не обсуждать этот вопрос. |
|
|
|
27.08.2010 17:44:19
Abou Ibrahim
Ай машаАллах Аллах разы болсун! Бек таб келтирдинг! |
|
|
|
27.08.2010 17:52:05
Abou Ibrahim
Мансур ДжазакумуЛлаху хайран, да воздаст вам Всевышний благом в этот священный месяц. Амин |
|
|
|
27.08.2010 19:39:17
Мансур
Аллах разы этсин! |
|
|
|
27.08.2010 19:46:47
Эээ,это кто от меня пишет???
Предыдущие два поста я не писал |
|
|
|
27.08.2010 22:39:40
CausaR
+1 Бек таб Джаздынг Карнаш. |
|
|
|
28.08.2010 00:19:51
И ответьте, пожалуйста, можно ли девушкам в те дни когда намаз читать не надо, держать пост. Ведь если есть силы, почему бы не держать???
|
|
|
|
28.08.2010 02:34:40
Kurman
Если же человек не делает намаз просто из-за лени, или по каким-то другим причинам мам Ахмад (основатель Ханбали Мазхаба, от пер.) сказал, что тот, кто не молится из-за лени - кафир. Это - более правильное мнение и то, что обозначено доказательством Книги Аллаха и Сунны Его Посланника, и словами Салафов и надлежащим понимания. (Al-Sharh al-Mumti' 'ala Zaad al-Mustanqi', 2/26). "За ними вслед пришли иные поколенья И погубили (заповедную) молитву, Последовав своим желаньям и страстям. Им предстоит погибель встретить! Помимо тех, Которые, раскаявшись, уверуют (в Аллаха) И будут доброе творить. Они войдут в сады Эдема, И им обид не причинят ни в чем," [Марьям 19:59-60] Доказательство, полученное из этого аята - то, что Аллах упомянул тех, кто пренебрегает молитвой и следует за их желаниями, Кроме тех, кто раскаивается и верит, что указывает, что во время, когда они пренебрегают их молитвами и следуют за их желаниями, они - не верующие. Доказательство Сунны, которое доказывает что тот, кто пренебрегает молитвой - кафир, включает хадис Пророка (мир и благословения Аллаху ему): "Между человеком и ширком, и куфром его пренебрежение молитвой. " (Рассказанный Муслимом в Kitaab al-Eemaan from Jaabir ibn 'Abd-Allaah от Пророка (мир и благословения Аллаху, ему)). не каждый, кто имеет, часть куфра становится кафиром из-за этого, если там не существует в его сердце сущность куфра. Точно так же не каждый, кто имеет часть веры, становится верующим из-за этого, если там не существует в его сердце существенная действительность веры это часть фатвы, а вот ссылка на фатву http://www.fatwaonline.net/?view=question&id=5208 |
|
|
|
28.08.2010 03:43:52
любой - будь то Ханбали или Ханафи или Шафигьи или Малики - они все основываются на Коране и сунне.
Издавна, умма едина в том, что 4 мазхаба истинны, |
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)