- Окъугъан – асыу, окъумагъан – джарсыу.
- Ишленмеген джаш – джюгенсиз ат, ишленмеген къыз – тузсуз хант.
- Байны оноуу, джарлыгъа джарамаз.
- Ач къарным, тынч къулагъым.
- Ёгюзню мюйюзюнден тутадыла, адамны сёзюнден тутадыла.
- Шайтан алдады, тюзлюк къаргъады.
- Иги сёз – джаннга азыкъ, аман сёз башха – къазыкъ.
- Гыдай эчки суугъа къараб, мюйюзле кёрмесе, джашма алкъын, дегенди.
- Сабийликде юретмесенг, уллу болса – тюзелмез.
- Тилчи тилден къаныкъмаз.
- Айран ичген – къутулду, джугъусун джалагъан – тутулду.
- Къартны бурнун сюрт да, оноугъа тут.
- Джырчы джырчыгъа – къарнаш.
- Ата – баланы уясы.
- Туз, гырджын аша, тюзлюк бла джаша.
- Ауузу аманнга «иги», деме.
- Къоркъакъны кёзю экили кёрюр.
- Тёрде – темир таякълы, къаяда – чыпчыкъ аякълы.
- Бети къызарыучу адамны, джюреги харам болмаз.
- Ариу – кёзге, акъыл – джюрекге.
- Ханнга да келеди хариблик.
- Эте билген, этген этеди, эте билмеген, юретген этеди!
- Тешигини къатында, чычхан да батыр болур.
- Ач, тоймам, дейди, тойгъан, ач болмам, дейди.
- Эки итни арасына сюек атма, эки адамны арасында сёз чыгъарма.
- Уллу къазанда бишген эт, чий къалмаз.
- Адеб джокъда, намыс джокъ.
- Эри аманны, къатыны – аман.
- Соргъан айыб тюлдю, билмеген айыбды.
- Иги сеники эсе да, сюйген кесимикин этеме.
- Джарлы джети элни сёзюн этер.
- Байлыкъ тауусулур, билим тауусулмаз.
- Бети бедерден, намыс сакълама.
- Хунаны тюбюн къазсанг, юсюнге ауар.
- Алтыда кюлмеген, алтмышда кюлмез.
- Ата Джуртуму башы болмасам да, босагъасында ташы болайым.
- Асхат ашлыкъ сата, юйдегиси ачдан къата.
- Къатыны харакетли болса, эри къымсыз болур.
- Ач да бол, токъ да бол – намысынга бек бол.
- Оюмсуз атлагъан, аджалсыз ёлюр.
- Чакъырылгъанны аты, чакъырылмагъанны багъасы болур.
- Джолунга кёре – джюрюшюнг, джагъанга кёре – юлюшюнг.
- Сёз сёзню айтдырыр.
- Джеринден айырылгъан – джети джылар, джуртундан айырылгъан – ёлгюнчю джылар.
- Элге къуллукъ этмеген, элге ие болмаз.
- Таукел къуру къалмаз.
- Терслик кетер, тюзлюк джетер.
- Кёб къычыргъандан – къоркъма, тынч олтургъандан – къоркъ.
- Джыйырма къойну юч джыйырма эбзе кюте эди.
- Шапа кёб болса, аш татымсыз болур.
бухгалтера..экономисты...студенты...ау..отзовитесь
21.03.2009 01:13:58
[b:128216fb2e]Ангелок[/b:128216fb2e], :smt006 чо за странные курсовые у вас. :smt017 у нас сидишь... книжки берешь... и ничего не понимаешь. :smt005 :smt005 :smt005
|
|
|
|
21.03.2009 01:15:34
[b:48899f51c7]Mingi-Tau[/b:48899f51c7], :smt005 книжки есть..непонимание есть, а курсовой нет :smt125 )))))))че делать?))) :smt005
|
|
|
|
21.03.2009 01:29:29
[b:29a0d14f57]Ангелок[/b:29a0d14f57], тема курсовой какая?)))
Фотик, помогу тебе)))
|
|
|
|
21.03.2009 01:35:23
Фотик, напиши, что нужно??? если смогу, помогу)))
|
|
|
|
21.03.2009 01:47:20
[b:f75f4688d9]Лейла-1[/b:f75f4688d9], нужны данные предприятия.,у которого есть резервный фонд, там, где я проходила практику такого нет и в помине :smt009
|
|
|
|
21.03.2009 01:50:28
[b:1f29b65fbb]Ангелок[/b:1f29b65fbb], не слушай их! я те сам помогу! :smt005 :smt005 :smt005 я же в прошлой жизни тоже экономистом был :smt129
|
|
|
|
21.03.2009 01:53:11
[b:f015bb1a5c]Ангелок[/b:f015bb1a5c], :smt006 салют! смотри личку)))
[b:f015bb1a5c]Mingi-Tau[/b:f015bb1a5c], :smt008 привет младшой)))))
|
|
|
|
21.03.2009 01:53:17
[b:ba0b7771d7]Ангелок[/b:ba0b7771d7], у нас есть резервный фонд..но мы в КБР и мы банк....
Фотя, может сочинить цифры??)
|
|
|
|
21.03.2009 01:53:19
[b:f2ad347c3c]Mingi-Tau[/b:f2ad347c3c], Аллах, Аллах, ким огъай дейди, дабай, помоги)))))))))))))))))))))))) я тока "ЗА")))))))))))) :smt005
|
|
|
|
21.03.2009 02:00:32
пока писал уже разобрались))
Бухучет наверное предмет) тут лучше всего Лейла поможет))
|
|
|
|
21.03.2009 02:07:37
[b:6168eaacce]Ангелок[/b:6168eaacce], ооо...это бух. учет..))
я тут почти ноль)))))))
|
|
|
|
21.03.2009 02:10:00
я не успеваю за вами :smt022
В организационно-экономической характеристике организации необходимо охарактеризовать организационную структуру предприятия, указать форму собственности, привести данные за последние 3-5 лет об основных показателях д-ти предприятия, гно размерах(оъем выпуска пр-ции, число работников, ст-ть основных производсвенных фондов, структура товарной пр-ции. проанализировать состав и ст-ру основных ср-в пр-ва, выявить оснащенность предприятия произв.сред-ми, обеспеченность энергоресурсами.
так же дать краткий анализ произ-ной себестоимости пр-ции, состава и струк-ры коммерческих расходов в условиях рынка, рассмотреть основные фин.показатели-прибыль(убыток), уровень рентабельности, платежеспособности и т.д.
|
|
|
|
21.03.2009 02:14:47
тут как я поняла не формы отчетности нужны...хотя можно показать в динамике изменение размера РК.. и проанализировать за счет чего это...
нужно движение по счету резервный капитал...82 кажись....
показать проводочки....
|
|
|
|
21.03.2009 02:18:13
[b:047d6464fd]Azamat_SPb[/b:047d6464fd],
|
|||||||||||
|
|
21.03.2009 02:21:56
[b:57e8aae08e]Ангелок[/b:57e8aae08e],
это стандартные требования для первого параграфа второй главы курсовой...)
|
|||||||
|
|
21.03.2009 02:22:00
[b:d48939aa7d]Ангелок[/b:d48939aa7d], мммм, тебе нужны данные какого нибудь ОАО, ЗАО или ООО, например "КАМОС","МЕРКУРИЙ", "ФАТОН" ну и т.п. ))
к сожалению, я мало чем могу помочь.
|
|
|
|
21.03.2009 02:22:19
[b:5a94602d3e]ELISABETH[/b:5a94602d3e],
|
|||||
|
|
21.03.2009 02:27:10
[b:99e845ac34]ELISABETH[/b:99e845ac34],
|
|||||||||
|
|
21.03.2009 02:28:33
[b:9071e31c90]zuuu[/b:9071e31c90],
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)