- Орну джокъну – сыйы джокъ.
- Аш хазыр болса, иш харам болур.
- Кёкдеги болмаса, джердегин кёрмейди.
- Кесине гебен этелмеген, биреуге черен эте эди.
- Адам къаллай бир ишленмесе, аллай бир кесин уллу кёреди.
- Бир абыннган – минг сюрюнюр.
- Къая джолда джортма, ачыкъ сёзден къоркъма.
- Накъырданы арты керти болур.
- Джюрекден джюрекге джол барды.
- Тёзген – тёш ашар!
- Билимли ёлмез, билимсиз кёрмез.
- Ачлыкъда тары гырджын халыуадан татлы.
- Кийиминг бла танылма, адамлыкъ бла таныл.
- Билим насыб берир, билим джолну керир.
- Алтыда кюлмеген, алтмышда кюлмез.
- Джолда аягъынга сакъ бол, ушакъда тилинге сакъ бол.
- Эринчекге кюн узун.
- Аман киши кеси юйюнде – къонакъ.
- Тыш элде солтан болгъандан эсе, кесинги элде олтан болгъан игиди!
- Арбаз къынгырды да, ийнек сауалмайма.
- Адеб базарда сатылмаз.
- Аш иеси бла татлыды.
- Аманнга игилик этсенг, юйюнге сау бармазса.
- Ёлген аслан – сау чычхан.
- Адамны аты башхача, акъылы да башхады.
- Чакъырылмагъан къонакъ тёрге атламаз.
- Къар – келтирди, суу – элтди.
- Джиби бир къат джетмей эди да, эки къат тарта эди.
- Эртде тургъан бла эртде юйленнген сокъуранмаз.
- Джаханимни кёрмей, джандетге кёл салмазса.
- Халкъны джырын джырласанг, халкъ санга эжиу этер.
- Къан бла кирген, джан бла чыгъар.
- Ач къалгъандан, кеч къалгъан къолай.
- Эл тойса, тоймагъан, эл къойса, къоймагъан.
- Сютню башын джалагъан къутулур, тюбюн ичген тутулур.
- Тешик этген тынчды, аны джамагъан къыйынды.
- Тюзню ётмеги тюзде къалса да, тас болмаз.
- Ачыу алгъа келсе, акъыл артха къалады.
- Джаш къарыу бла кючлю, къарт акъыл бла кючлю.
- Зар адам ашынгы ашар, кесинги сатар.
- Къызгъанчдан ычхыныр, мухардан ычхынмаз.
- «Ёгюз, джаргъа джууукъ барма, меннге джюк боллукъса», - дегенди эшек.
- Башы ишлегенни, ауузу да ишлер.
- Атынг аманнга чыкъгъандан эсе, джанынг тамагъынгдан чыкъсын.
- Къыз келсе, джумуш эте келеди, къатын келсе, ушакъ эте келеди.
- Олтуруб кёрюнмей эди да, ёрге туруб кёрюне эди.
- Азыгъы аз, алгъа къабар, аты аман, алгъа чабар.
- Юре билмеген ит, къонакъ келтирир.
- Аман хансны – урлугъу кёб.
- Къазанда болса, чолпугъа чыгъар.
бухгалтера..экономисты...студенты...ау..отзовитесь
21.03.2009 01:13:58
[b:128216fb2e]Ангелок[/b:128216fb2e], :smt006 чо за странные курсовые у вас. :smt017 у нас сидишь... книжки берешь... и ничего не понимаешь. :smt005 :smt005 :smt005
|
|
|
|
21.03.2009 01:15:34
[b:48899f51c7]Mingi-Tau[/b:48899f51c7], :smt005 книжки есть..непонимание есть, а курсовой нет :smt125 )))))))че делать?))) :smt005
|
|
|
|
21.03.2009 01:29:29
[b:29a0d14f57]Ангелок[/b:29a0d14f57], тема курсовой какая?)))
Фотик, помогу тебе)))
|
|
|
|
21.03.2009 01:35:23
Фотик, напиши, что нужно??? если смогу, помогу)))
|
|
|
|
21.03.2009 01:47:20
[b:f75f4688d9]Лейла-1[/b:f75f4688d9], нужны данные предприятия.,у которого есть резервный фонд, там, где я проходила практику такого нет и в помине :smt009
|
|
|
|
21.03.2009 01:50:28
[b:1f29b65fbb]Ангелок[/b:1f29b65fbb], не слушай их! я те сам помогу! :smt005 :smt005 :smt005 я же в прошлой жизни тоже экономистом был :smt129
|
|
|
|
21.03.2009 01:53:11
[b:f015bb1a5c]Ангелок[/b:f015bb1a5c], :smt006 салют! смотри личку)))
[b:f015bb1a5c]Mingi-Tau[/b:f015bb1a5c], :smt008 привет младшой)))))
|
|
|
|
21.03.2009 01:53:17
[b:ba0b7771d7]Ангелок[/b:ba0b7771d7], у нас есть резервный фонд..но мы в КБР и мы банк....
Фотя, может сочинить цифры??)
|
|
|
|
21.03.2009 01:53:19
[b:f2ad347c3c]Mingi-Tau[/b:f2ad347c3c], Аллах, Аллах, ким огъай дейди, дабай, помоги)))))))))))))))))))))))) я тока "ЗА")))))))))))) :smt005
|
|
|
|
21.03.2009 02:00:32
пока писал уже разобрались))
Бухучет наверное предмет) тут лучше всего Лейла поможет))
|
|
|
|
21.03.2009 02:07:37
[b:6168eaacce]Ангелок[/b:6168eaacce], ооо...это бух. учет..))
я тут почти ноль)))))))
|
|
|
|
21.03.2009 02:10:00
я не успеваю за вами :smt022
В организационно-экономической характеристике организации необходимо охарактеризовать организационную структуру предприятия, указать форму собственности, привести данные за последние 3-5 лет об основных показателях д-ти предприятия, гно размерах(оъем выпуска пр-ции, число работников, ст-ть основных производсвенных фондов, структура товарной пр-ции. проанализировать состав и ст-ру основных ср-в пр-ва, выявить оснащенность предприятия произв.сред-ми, обеспеченность энергоресурсами.
так же дать краткий анализ произ-ной себестоимости пр-ции, состава и струк-ры коммерческих расходов в условиях рынка, рассмотреть основные фин.показатели-прибыль(убыток), уровень рентабельности, платежеспособности и т.д.
|
|
|
|
21.03.2009 02:14:47
тут как я поняла не формы отчетности нужны...хотя можно показать в динамике изменение размера РК.. и проанализировать за счет чего это...
нужно движение по счету резервный капитал...82 кажись....
показать проводочки....
|
|
|
|
21.03.2009 02:18:13
[b:047d6464fd]Azamat_SPb[/b:047d6464fd],
|
|||||||||||
|
|
21.03.2009 02:21:56
[b:57e8aae08e]Ангелок[/b:57e8aae08e],
это стандартные требования для первого параграфа второй главы курсовой...)
|
|||||||
|
|
21.03.2009 02:22:00
[b:d48939aa7d]Ангелок[/b:d48939aa7d], мммм, тебе нужны данные какого нибудь ОАО, ЗАО или ООО, например "КАМОС","МЕРКУРИЙ", "ФАТОН" ну и т.п. ))
к сожалению, я мало чем могу помочь.
|
|
|
|
21.03.2009 02:22:19
[b:5a94602d3e]ELISABETH[/b:5a94602d3e],
|
|||||
|
|
21.03.2009 02:27:10
[b:99e845ac34]ELISABETH[/b:99e845ac34],
|
|||||||||
|
|
21.03.2009 02:28:33
[b:9071e31c90]zuuu[/b:9071e31c90],
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)