- Ачны эсинде – аш.
- Ичимден чыкъды хата, къайры барайым сата?
- Ишленмеген джаш – джюгенсиз ат, ишленмеген къыз – тузсуз хант.
- Келинин тута билмеген, къул этер, къызын тута билмеген, тул этер.
- Сабий болмагъан джерде, мёлек болмаз.
- Баргъанынга кёре болур келгенинг.
- Кютгени беш эчки, сызгъыргъаны уа, джерни джарады.
- Биреу ашаб къутулур, биреу джалаб тутулур.
- Джарлыны тону джаз битер.
- Тюзлюк шохлукъну бегитир.
- Насыблыны баласы кюн кюнден да баш болур, насыбсызны баласы, кюн кюнден да джаш болур.
- Джангызны оту джарыкъ джанмаз!
- Ауузу бла къуш тута айланады.
- Келлик заман – къартлыкъ келтирир, кетген заман – джашлыкъ ёлтюрюр.
- Суу да къайтады чыкъгъан джерине.
- Хансыз джомакъ болмаз.
- Киштикге къанат битсе, чыпчыкъ къалмаз эди.
- Мал тутхан – май джалар.
- Бал чибинни ургъаны – ачы, балы – татлы.
- Адамны бетине къарама, адетине къара.
- Ётюрюк хапар аякъ тюбю бла джюрюйдю.
- Экеулен сёлеше тура эселе, орталарына барыб кирме.
- Кюн – узун, ёмюр – къысха.
- Чыбыкълыкъда бюгюлмеген, къазыкълыкъда бюгюлмей эди.
- Рысхы – насыбха къор.
- Кенгеш болса, уруш болмаз.
- Аман киши кеси юйюнде – къонакъ.
- Аман адам этегингден тутса, кес да къач.
- Къарны аманнга къазан такъдырма, къолу аманнга от джакъдырма.
- Танг атмайма десе да, кюн къоярыкъ тюйюлдю.
- Ашхы – джыяр, аман – джояр.
- Болджал ишни бёрю ашар.
- Адам туугъан джеринде, ит тойгъан джеринде.
- Кёбню кёрген – кёб билир.
- Окъумагъан сокъурду, сокъур ташха абыныр!
- Тойну къарнашы – харс, джырны къарнашы – эжиу.
- Сабыр джетер муратха, сабырсыз къалыр уятха.
- Къолунгдан къуймакъ ашатсанг да, атаны борчундан къутулмазса.
- Башсыз урчукъ тюзюне айланмаз.
- Намысы джокъну – дуниясы джокъ.
- Ашхы болсанг, атынг чыгъар, аман болсанг, джанынг чыгъар.
- Эски джаугъа ышанма.
- Тыш элде солтан болгъандан эсе, кесинги элде олтан болгъан игиди!
- Аманны тукъумуна къарама, игини тукъумун сорма.
- Ашда уялгъан – мухар, ишде уялгъан – хомух.
- Махтаннган къыз, тойда джукълар.
- Къуллукъчума, деб махтанма, къуллукъ – хаух джамчыды!
- Гырджын – тепсини тамадасы.
- Сууда джау джокъ, кёб сёзде магъана джокъ.
- Итли къонакъ джарашмаз.
бухгалтера..экономисты...студенты...ау..отзовитесь
21.03.2009 01:13:58
[b:128216fb2e]Ангелок[/b:128216fb2e], :smt006 чо за странные курсовые у вас. :smt017 у нас сидишь... книжки берешь... и ничего не понимаешь. :smt005 :smt005 :smt005
|
|
|
|
21.03.2009 01:15:34
[b:48899f51c7]Mingi-Tau[/b:48899f51c7], :smt005 книжки есть..непонимание есть, а курсовой нет :smt125 )))))))че делать?))) :smt005
|
|
|
|
21.03.2009 01:29:29
[b:29a0d14f57]Ангелок[/b:29a0d14f57], тема курсовой какая?)))
Фотик, помогу тебе)))
|
|
|
|
21.03.2009 01:35:23
Фотик, напиши, что нужно??? если смогу, помогу)))
|
|
|
|
21.03.2009 01:47:20
[b:f75f4688d9]Лейла-1[/b:f75f4688d9], нужны данные предприятия.,у которого есть резервный фонд, там, где я проходила практику такого нет и в помине :smt009
|
|
|
|
21.03.2009 01:50:28
[b:1f29b65fbb]Ангелок[/b:1f29b65fbb], не слушай их! я те сам помогу! :smt005 :smt005 :smt005 я же в прошлой жизни тоже экономистом был :smt129
|
|
|
|
21.03.2009 01:53:11
[b:f015bb1a5c]Ангелок[/b:f015bb1a5c], :smt006 салют! смотри личку)))
[b:f015bb1a5c]Mingi-Tau[/b:f015bb1a5c], :smt008 привет младшой)))))
|
|
|
|
21.03.2009 01:53:17
[b:ba0b7771d7]Ангелок[/b:ba0b7771d7], у нас есть резервный фонд..но мы в КБР и мы банк....
Фотя, может сочинить цифры??)
|
|
|
|
21.03.2009 01:53:19
[b:f2ad347c3c]Mingi-Tau[/b:f2ad347c3c], Аллах, Аллах, ким огъай дейди, дабай, помоги)))))))))))))))))))))))) я тока "ЗА")))))))))))) :smt005
|
|
|
|
21.03.2009 02:00:32
пока писал уже разобрались))
Бухучет наверное предмет) тут лучше всего Лейла поможет))
|
|
|
|
21.03.2009 02:07:37
[b:6168eaacce]Ангелок[/b:6168eaacce], ооо...это бух. учет..))
я тут почти ноль)))))))
|
|
|
|
21.03.2009 02:10:00
я не успеваю за вами :smt022
В организационно-экономической характеристике организации необходимо охарактеризовать организационную структуру предприятия, указать форму собственности, привести данные за последние 3-5 лет об основных показателях д-ти предприятия, гно размерах(оъем выпуска пр-ции, число работников, ст-ть основных производсвенных фондов, структура товарной пр-ции. проанализировать состав и ст-ру основных ср-в пр-ва, выявить оснащенность предприятия произв.сред-ми, обеспеченность энергоресурсами.
так же дать краткий анализ произ-ной себестоимости пр-ции, состава и струк-ры коммерческих расходов в условиях рынка, рассмотреть основные фин.показатели-прибыль(убыток), уровень рентабельности, платежеспособности и т.д.
|
|
|
|
21.03.2009 02:14:47
тут как я поняла не формы отчетности нужны...хотя можно показать в динамике изменение размера РК.. и проанализировать за счет чего это...
нужно движение по счету резервный капитал...82 кажись....
показать проводочки....
|
|
|
|
21.03.2009 02:18:13
[b:047d6464fd]Azamat_SPb[/b:047d6464fd],
|
|||||||||||
|
|
21.03.2009 02:21:56
[b:57e8aae08e]Ангелок[/b:57e8aae08e],
это стандартные требования для первого параграфа второй главы курсовой...)
|
|||||||
|
|
21.03.2009 02:22:00
[b:d48939aa7d]Ангелок[/b:d48939aa7d], мммм, тебе нужны данные какого нибудь ОАО, ЗАО или ООО, например "КАМОС","МЕРКУРИЙ", "ФАТОН" ну и т.п. ))
к сожалению, я мало чем могу помочь.
|
|
|
|
21.03.2009 02:22:19
[b:5a94602d3e]ELISABETH[/b:5a94602d3e],
|
|||||
|
|
21.03.2009 02:27:10
[b:99e845ac34]ELISABETH[/b:99e845ac34],
|
|||||||||
|
|
21.03.2009 02:28:33
[b:9071e31c90]zuuu[/b:9071e31c90],
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)