- Къызбайны юйюне дери сюрсенг, батыр болур.
- Аурууну келиую тынч, кетиую – къыйын.
- Татлы тилде – сёз ариу, чемер къолда – иш ариу.
- Къаллай салам берсенг, аллай джууаб алырса.
- Чыбыкълыкъда бюгюлмеген, къазыкълыкъда бюгюлмей эди.
- «Ёгюз, джаргъа джууукъ барма, меннге джюк боллукъса», - дегенди эшек.
- Ач отунчуну ачыуу – бурнунда.
- Аман эсирсе, юйюн ояр.
- Мал тутхан – май джалар.
- Эринчекни эр алмаз, эр алса да, кёл салмаз, кёл салса да, кёб бармаз!
- Адам бла мюлк юлешмеген эсенг, ол адамны билиб бошагъанма, деб кесинги алдама.
- Эркишини аманы тиширыуну джылатыр.
- Тау башында, тау болмаз, джангыз терек, бау болмаз.
- Къарыусузгъа кюлме, онгсузгъа тийме.
- Ётген ёмюр – акъгъан суу.
- Адеб базарда сатылмаз.
- Ариу сёз джыланны орнундан чыгъарыр.
- Бек ашыкъгъан меннге джетсин, дегенди аракъы.
- Этим кетсе да, сюегим къалыр.
- Рысхы джалгъанды: келген да этер, кетген да этер.
- Адамны аты башхача, акъылы да башхады.
- Къатыны харакетли болса, эри къымсыз болур.
- Хатерли къул болур.
- Келлик заман – къартлыкъ келтирир, кетген заман – джашлыкъ ёлтюрюр.
- Чоюнну башы ачыкъ болса, итге уят керекди.
- Эшекге миннген – биринчи айыб, андан джыгъылгъан – экинчи айыб.
- Арыгъан къош чамчы болур.
- Аз сёлешген, къайгъысыз турур.
- Аджашхан тёгерек айланыр.
- Джиби бир къат джетмей эди да, эки къат тарта эди.
- Байлыкъ тауусулур, билим тауусулмаз.
- Кюлме джашха – келир башха.
- Окъугъанны бети джарыкъ.
- Эринчекге кюн узун.
- Эм уллу байлыкъ – джан саулукъ.
- Акъыллы – эл иеси, тели – эл баласы.
- Кёзден кетген, кёлден да кетеди.
- Ашда уялгъан – мухар, ишде уялгъан – хомух.
- Окъдан джара эртде-кеч болса да бителир, сёз джара, ёмюрге къалыр.
- Ашха уста, юйюнде болсун
- Юреннген ауруу къалмаз.
- Экиндини кеч къылсанг, чабыб джетер ашхам.
- Аман къатын сабий табса, бий болур…
- Тилчи тилден къаныкъмаз.
- Бёрю да ач къалмасын, эчки да ашалмасын.
- Терек ауса, отунчу – кёб.
- Адам сёзге тынгыла, акъыл сёзню ангыла.
- Айран ичген – къутулду, джугъусун джалагъан – тутулду.
- Къызгъанчдан ычхыныр, мухардан ычхынмаз.
- Сормай – алма, чакъырылмай – барма.
бухгалтера..экономисты...студенты...ау..отзовитесь
21.03.2009 01:13:58
[b:128216fb2e]Ангелок[/b:128216fb2e], :smt006 чо за странные курсовые у вас. :smt017 у нас сидишь... книжки берешь... и ничего не понимаешь. :smt005 :smt005 :smt005
|
|
|
|
21.03.2009 01:15:34
[b:48899f51c7]Mingi-Tau[/b:48899f51c7], :smt005 книжки есть..непонимание есть, а курсовой нет :smt125 )))))))че делать?))) :smt005
|
|
|
|
21.03.2009 01:29:29
[b:29a0d14f57]Ангелок[/b:29a0d14f57], тема курсовой какая?)))
Фотик, помогу тебе)))
|
|
|
|
21.03.2009 01:35:23
Фотик, напиши, что нужно??? если смогу, помогу)))
|
|
|
|
21.03.2009 01:47:20
[b:f75f4688d9]Лейла-1[/b:f75f4688d9], нужны данные предприятия.,у которого есть резервный фонд, там, где я проходила практику такого нет и в помине :smt009
|
|
|
|
21.03.2009 01:50:28
[b:1f29b65fbb]Ангелок[/b:1f29b65fbb], не слушай их! я те сам помогу! :smt005 :smt005 :smt005 я же в прошлой жизни тоже экономистом был :smt129
|
|
|
|
21.03.2009 01:53:11
[b:f015bb1a5c]Ангелок[/b:f015bb1a5c], :smt006 салют! смотри личку)))
[b:f015bb1a5c]Mingi-Tau[/b:f015bb1a5c], :smt008 привет младшой)))))
|
|
|
|
21.03.2009 01:53:17
[b:ba0b7771d7]Ангелок[/b:ba0b7771d7], у нас есть резервный фонд..но мы в КБР и мы банк....
Фотя, может сочинить цифры??)
|
|
|
|
21.03.2009 01:53:19
[b:f2ad347c3c]Mingi-Tau[/b:f2ad347c3c], Аллах, Аллах, ким огъай дейди, дабай, помоги)))))))))))))))))))))))) я тока "ЗА")))))))))))) :smt005
|
|
|
|
21.03.2009 02:00:32
пока писал уже разобрались))
Бухучет наверное предмет) тут лучше всего Лейла поможет))
|
|
|
|
21.03.2009 02:07:37
[b:6168eaacce]Ангелок[/b:6168eaacce], ооо...это бух. учет..))
я тут почти ноль)))))))
|
|
|
|
21.03.2009 02:10:00
я не успеваю за вами :smt022
В организационно-экономической характеристике организации необходимо охарактеризовать организационную структуру предприятия, указать форму собственности, привести данные за последние 3-5 лет об основных показателях д-ти предприятия, гно размерах(оъем выпуска пр-ции, число работников, ст-ть основных производсвенных фондов, структура товарной пр-ции. проанализировать состав и ст-ру основных ср-в пр-ва, выявить оснащенность предприятия произв.сред-ми, обеспеченность энергоресурсами.
так же дать краткий анализ произ-ной себестоимости пр-ции, состава и струк-ры коммерческих расходов в условиях рынка, рассмотреть основные фин.показатели-прибыль(убыток), уровень рентабельности, платежеспособности и т.д.
|
|
|
|
21.03.2009 02:14:47
тут как я поняла не формы отчетности нужны...хотя можно показать в динамике изменение размера РК.. и проанализировать за счет чего это...
нужно движение по счету резервный капитал...82 кажись....
показать проводочки....
|
|
|
|
21.03.2009 02:18:13
[b:047d6464fd]Azamat_SPb[/b:047d6464fd],
|
|||||||||||
|
|
21.03.2009 02:21:56
[b:57e8aae08e]Ангелок[/b:57e8aae08e],
это стандартные требования для первого параграфа второй главы курсовой...)
|
|||||||
|
|
21.03.2009 02:22:00
[b:d48939aa7d]Ангелок[/b:d48939aa7d], мммм, тебе нужны данные какого нибудь ОАО, ЗАО или ООО, например "КАМОС","МЕРКУРИЙ", "ФАТОН" ну и т.п. ))
к сожалению, я мало чем могу помочь.
|
|
|
|
21.03.2009 02:22:19
[b:5a94602d3e]ELISABETH[/b:5a94602d3e],
|
|||||
|
|
21.03.2009 02:27:10
[b:99e845ac34]ELISABETH[/b:99e845ac34],
|
|||||||||
|
|
21.03.2009 02:28:33
[b:9071e31c90]zuuu[/b:9071e31c90],
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)