- Адамны аманы адамны бети бла ойнар.
- Къонагъы джокъну – шоху джокъ.
- Билимден уллу байлыкъ джокъду.
- Телиге акъыл салгъандан эсе, ёлгеннге джан салырса.
- Таула не мийик болсала да, аууш табылыр.
- Акъыл къартда, джашда тюйюлдю – башдады.
- Кимни – тили, тиши онглу, кимни – къолу, иши онглу.
- Мухарны эси – ашарыкъда.
- Аш хазыр болса, иш харам болур.
- Башы джабылгъан челекге, кир тюшмез.
- Тёрдеги кюлсе, эшикдеги ышарыр.
- Туз, гырджын аша, тюзлюк бла джаша.
- Рысхы джалгъанды: келген да этер, кетген да этер.
- Аманны тукъумуна къарама, игини тукъумун сорма.
- Дженгил джетерикме деб, узун джолну къоюб, къысхасын барма.
- Терек ауса, отунчу – кёб.
- Къонакъ хазыр болгъанлыкъгъа, къонакъбай хазыр тюлдю.
- Юйюнг бла джау болгъандан эсе, элинг бла джау бол.
- Къайгъыны сюйген, къайгъы табар.
- Сакъалы текени да бар, мыйыгъы киштикни да бар.
- Иги адам абынса да, джангылмаз.
- Кёзю сокъурдан – къоркъма, кёлю сокъурдан – къоркъ.
- Биреуге аманлыкъ этиб, кесинге игилик табмазса.
- Нафысынгы айтханын этме, намысынгы айтханын эт.
- Дуния малгъа сатылма, кесингден телиге къатылма.
- Адам бла мюлк юлешмеген эсенг, ол адамны билиб бошагъанма, деб кесинги алдама.
- Этни бети бла шорпасы.
- Алтыда кюлмеген, алтмышда кюлмез.
- Джуртун къоругъан озар.
- Этим кетсе да, сюегим къалыр.
- Бастасын ашагъан, хантусун да ичер.
- Къарт айтханны этмеген, къартаймаз.
- Эртде тургъан бла эртде юйленнген сокъуранмаз.
- Эки къатын алгъан – эки ташны ортасына башын салгъан.
- Адам боллукъ, атламындан белгили болур.
- Агъач халкъгъа алтынды, иссиликге салкъынды.
- Мураты болгъанны джюрек тебюую башхады.
- Чабакъгъа акъыл, табагъа тюшсе келеди.
- Келлик заман – къартлыкъ келтирир, кетген заман – джашлыкъ ёлтюрюр.
- Кеси юйюмде мен да ханма.
- Тай асырагъан, атха минер.
- Айырылмаз джууугъунга, унутмаз сёзню айтма.
- Аджаллыгъа окъсуз шкок атылыр.
- Урама да – ёледи, сатама да – келеди.
- Окъ къызбайны джокълайды.
- Аз сёлешген, къайгъысыз турур.
- Къазанчы аман болса, къазаны къайнамаз.
- Баш болса, бёрк табылыр.
- Адам туугъан джеринде, ит тойгъан джеринде.
- Этни да ашады, бетни да ашады.
бухгалтера..экономисты...студенты...ау..отзовитесь
21.03.2009 01:13:58
[b:128216fb2e]Ангелок[/b:128216fb2e], :smt006 чо за странные курсовые у вас. :smt017 у нас сидишь... книжки берешь... и ничего не понимаешь. :smt005 :smt005 :smt005
|
|
|
|
21.03.2009 01:15:34
[b:48899f51c7]Mingi-Tau[/b:48899f51c7], :smt005 книжки есть..непонимание есть, а курсовой нет :smt125 )))))))че делать?))) :smt005
|
|
|
|
21.03.2009 01:29:29
[b:29a0d14f57]Ангелок[/b:29a0d14f57], тема курсовой какая?)))
Фотик, помогу тебе)))
|
|
|
|
21.03.2009 01:35:23
Фотик, напиши, что нужно??? если смогу, помогу)))
|
|
|
|
21.03.2009 01:47:20
[b:f75f4688d9]Лейла-1[/b:f75f4688d9], нужны данные предприятия.,у которого есть резервный фонд, там, где я проходила практику такого нет и в помине :smt009
|
|
|
|
21.03.2009 01:50:28
[b:1f29b65fbb]Ангелок[/b:1f29b65fbb], не слушай их! я те сам помогу! :smt005 :smt005 :smt005 я же в прошлой жизни тоже экономистом был :smt129
|
|
|
|
21.03.2009 01:53:11
[b:f015bb1a5c]Ангелок[/b:f015bb1a5c], :smt006 салют! смотри личку)))
[b:f015bb1a5c]Mingi-Tau[/b:f015bb1a5c], :smt008 привет младшой)))))
|
|
|
|
21.03.2009 01:53:17
[b:ba0b7771d7]Ангелок[/b:ba0b7771d7], у нас есть резервный фонд..но мы в КБР и мы банк....
Фотя, может сочинить цифры??)
|
|
|
|
21.03.2009 01:53:19
[b:f2ad347c3c]Mingi-Tau[/b:f2ad347c3c], Аллах, Аллах, ким огъай дейди, дабай, помоги)))))))))))))))))))))))) я тока "ЗА")))))))))))) :smt005
|
|
|
|
21.03.2009 02:00:32
пока писал уже разобрались))
Бухучет наверное предмет) тут лучше всего Лейла поможет))
|
|
|
|
21.03.2009 02:07:37
[b:6168eaacce]Ангелок[/b:6168eaacce], ооо...это бух. учет..))
я тут почти ноль)))))))
|
|
|
|
21.03.2009 02:10:00
я не успеваю за вами :smt022
В организационно-экономической характеристике организации необходимо охарактеризовать организационную структуру предприятия, указать форму собственности, привести данные за последние 3-5 лет об основных показателях д-ти предприятия, гно размерах(оъем выпуска пр-ции, число работников, ст-ть основных производсвенных фондов, структура товарной пр-ции. проанализировать состав и ст-ру основных ср-в пр-ва, выявить оснащенность предприятия произв.сред-ми, обеспеченность энергоресурсами.
так же дать краткий анализ произ-ной себестоимости пр-ции, состава и струк-ры коммерческих расходов в условиях рынка, рассмотреть основные фин.показатели-прибыль(убыток), уровень рентабельности, платежеспособности и т.д.
|
|
|
|
21.03.2009 02:14:47
тут как я поняла не формы отчетности нужны...хотя можно показать в динамике изменение размера РК.. и проанализировать за счет чего это...
нужно движение по счету резервный капитал...82 кажись....
показать проводочки....
|
|
|
|
21.03.2009 02:18:13
[b:047d6464fd]Azamat_SPb[/b:047d6464fd],
|
|||||||||||
|
|
21.03.2009 02:21:56
[b:57e8aae08e]Ангелок[/b:57e8aae08e],
это стандартные требования для первого параграфа второй главы курсовой...)
|
|||||||
|
|
21.03.2009 02:22:00
[b:d48939aa7d]Ангелок[/b:d48939aa7d], мммм, тебе нужны данные какого нибудь ОАО, ЗАО или ООО, например "КАМОС","МЕРКУРИЙ", "ФАТОН" ну и т.п. ))
к сожалению, я мало чем могу помочь.
|
|
|
|
21.03.2009 02:22:19
[b:5a94602d3e]ELISABETH[/b:5a94602d3e],
|
|||||
|
|
21.03.2009 02:27:10
[b:99e845ac34]ELISABETH[/b:99e845ac34],
|
|||||||||
|
|
21.03.2009 02:28:33
[b:9071e31c90]zuuu[/b:9071e31c90],
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)