- Къаллай салам берсенг, аллай джууаб алырса.
- Хоншуну тауугъу къаз кёрюнюр, келини къыз кёрюнюр.
- Битмегеннге сакъал – танг.
- Намысы джокъну – дуниясы джокъ.
- Малны кют, джерни тюрт.
- Телини эшигин, махтау джабар.
- Адамны бетине къарама, адетине къара.
- Садакъачыны джаны – къапчыгъында.
- Ашлыкъны арба юйге келтирир, чана базаргъа элтир.
- Элни кючю – эмеген.
- Кюл тюбюндеги от кёрюнмейди.
- Намыс болмагъан джерде, насыб болмаз.
- Иги адам абынса да, джангылмаз.
- Итли къонакъ джарашмаз.
- Мухарны эси – ашарыкъда.
- Татлы сёз – балдан татлы.
- Тёрде – темир таякълы, къаяда – чыпчыкъ аякълы.
- Ашда – бёрю, ишде – ёлю.
- Къарыусузгъа кюлме, онгсузгъа тийме.
- Агъач халкъгъа алтынды, иссиликге салкъынды.
- Ёлюк кебинсиз къалмаз.
- Чомарт къонакъ юй иесин сыйлар.
- Насыблыны баласы кюн кюнден да баш болур, насыбсызны баласы, кюн кюнден да джаш болур.
- Аджаллыгъа окъсуз шкок атылыр.
- Адебсиз адам – джюгенсиз ат.
- Тин – байлыгъынг, терен саулугъунг.
- Азыгъы аз, алгъа къабар, аты аман, алгъа чабар.
- Кёл – къызбай, къол – батыр.
- Ашына кёре табагъы, балына кёре къалагъы.
- «Ма», - дегенни билмесенг, «бер», - дегенни билмезсе.
- Халкъны юйю – туугъан джери.
- Сабыр джетер муратха, сабырсыз къалыр уятха.
- Къобан да къуру да къобханлай турмайды, адам да къуру да патчахлай турмайды.
- Кёзюнде тереги болгъан, чёбю болгъаннга кюле эди.
- Ёксюзню къалачы уллу кёрюнюр.
- Тойчу джашха къарама, къойчу джашха къара.
- Билими азны – ауузунда кирит.
- Уруну арты – къуру.
- Минг тенг да азды, бир джау да кёбдю.
- Эки элинги тыйсанг, джети элде махталырса.
- Ашхы – джыяр, аман – джояр.
- Биреуге кёлтюрген таягъынг, кесинги башынга урур.
- Сютден ауузу кюйген, суугъа юфгюре эди.
- Юй кюйдю да, кюйюз чыкъды, ортасындан тюйюш чыкъды.
- Хар ишни да аллы къыйынды.
- Нёгер болсанг, тенг бол, тенг болмасанг, кенг бол.
- Аман адам этегингден тутса, кес да къач.
- Ишни ахырын ойламай, аллын башлама.
- Ауругъанны сау билмез, ач къарынны токъ билмез.
- Къызын тута билмеген, тул этер, джашын тута билмеген, къул этер.
бухгалтера..экономисты...студенты...ау..отзовитесь
21.03.2009 01:13:58
[b:128216fb2e]Ангелок[/b:128216fb2e], :smt006 чо за странные курсовые у вас. :smt017 у нас сидишь... книжки берешь... и ничего не понимаешь. :smt005 :smt005 :smt005
|
|
|
|
21.03.2009 01:15:34
[b:48899f51c7]Mingi-Tau[/b:48899f51c7], :smt005 книжки есть..непонимание есть, а курсовой нет :smt125 )))))))че делать?))) :smt005
|
|
|
|
21.03.2009 01:29:29
[b:29a0d14f57]Ангелок[/b:29a0d14f57], тема курсовой какая?)))
Фотик, помогу тебе)))
|
|
|
|
21.03.2009 01:35:23
Фотик, напиши, что нужно??? если смогу, помогу)))
|
|
|
|
21.03.2009 01:47:20
[b:f75f4688d9]Лейла-1[/b:f75f4688d9], нужны данные предприятия.,у которого есть резервный фонд, там, где я проходила практику такого нет и в помине :smt009
|
|
|
|
21.03.2009 01:50:28
[b:1f29b65fbb]Ангелок[/b:1f29b65fbb], не слушай их! я те сам помогу! :smt005 :smt005 :smt005 я же в прошлой жизни тоже экономистом был :smt129
|
|
|
|
21.03.2009 01:53:11
[b:f015bb1a5c]Ангелок[/b:f015bb1a5c], :smt006 салют! смотри личку)))
[b:f015bb1a5c]Mingi-Tau[/b:f015bb1a5c], :smt008 привет младшой)))))
|
|
|
|
21.03.2009 01:53:17
[b:ba0b7771d7]Ангелок[/b:ba0b7771d7], у нас есть резервный фонд..но мы в КБР и мы банк....
Фотя, может сочинить цифры??)
|
|
|
|
21.03.2009 01:53:19
[b:f2ad347c3c]Mingi-Tau[/b:f2ad347c3c], Аллах, Аллах, ким огъай дейди, дабай, помоги)))))))))))))))))))))))) я тока "ЗА")))))))))))) :smt005
|
|
|
|
21.03.2009 02:00:32
пока писал уже разобрались))
Бухучет наверное предмет) тут лучше всего Лейла поможет))
|
|
|
|
21.03.2009 02:07:37
[b:6168eaacce]Ангелок[/b:6168eaacce], ооо...это бух. учет..))
я тут почти ноль)))))))
|
|
|
|
21.03.2009 02:10:00
я не успеваю за вами :smt022
В организационно-экономической характеристике организации необходимо охарактеризовать организационную структуру предприятия, указать форму собственности, привести данные за последние 3-5 лет об основных показателях д-ти предприятия, гно размерах(оъем выпуска пр-ции, число работников, ст-ть основных производсвенных фондов, структура товарной пр-ции. проанализировать состав и ст-ру основных ср-в пр-ва, выявить оснащенность предприятия произв.сред-ми, обеспеченность энергоресурсами.
так же дать краткий анализ произ-ной себестоимости пр-ции, состава и струк-ры коммерческих расходов в условиях рынка, рассмотреть основные фин.показатели-прибыль(убыток), уровень рентабельности, платежеспособности и т.д.
|
|
|
|
21.03.2009 02:14:47
тут как я поняла не формы отчетности нужны...хотя можно показать в динамике изменение размера РК.. и проанализировать за счет чего это...
нужно движение по счету резервный капитал...82 кажись....
показать проводочки....
|
|
|
|
21.03.2009 02:18:13
[b:047d6464fd]Azamat_SPb[/b:047d6464fd],
|
|||||||||||
|
|
21.03.2009 02:21:56
[b:57e8aae08e]Ангелок[/b:57e8aae08e],
это стандартные требования для первого параграфа второй главы курсовой...)
|
|||||||
|
|
21.03.2009 02:22:00
[b:d48939aa7d]Ангелок[/b:d48939aa7d], мммм, тебе нужны данные какого нибудь ОАО, ЗАО или ООО, например "КАМОС","МЕРКУРИЙ", "ФАТОН" ну и т.п. ))
к сожалению, я мало чем могу помочь.
|
|
|
|
21.03.2009 02:22:19
[b:5a94602d3e]ELISABETH[/b:5a94602d3e],
|
|||||
|
|
21.03.2009 02:27:10
[b:99e845ac34]ELISABETH[/b:99e845ac34],
|
|||||||||
|
|
21.03.2009 02:28:33
[b:9071e31c90]zuuu[/b:9071e31c90],
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)