- Джигер – джаннга къыйынлыкъ.
- Ата – баланы уясы.
- Экиндини кеч къылсанг, чабыб джетер ашхам.
- Ашына кёре табагъы, балына кёре къалагъы.
- Соргъан айыб тюлдю, билмеген айыбды.
- Къонагъынгы артмагъын алма да, алгъышын ал.
- Дуния малгъа сатылма, кесингден телиге къатылма.
- Чомарт бергенин айтмаз.
- Мал кёб болса, джууукъ кёб болур.
- Келинни – келгинчи, бёркню кийгинчи кёр.
- Эркишини аманы тиширыуну джылатыр.
- Эшекге миннген – биринчи айыб, андан джыгъылгъан – экинчи айыб.
- Джеринден айырылгъан – джети джылар, джуртундан айырылгъан – ёлгюнчю джылар.
- Мухарны эси – ашарыкъда.
- Аджалсыз ёлюм болмаз.
- Кёбге таш атма.
- Джуртун къоругъан озар.
- Кийимни бичсенг, кенг бич, тар этген къыйын тюлдю.
- Тил – кесген бычакъ, сёз – атылгъан окъ.
- Ишленмеклик адамлыкъды.
- Атлыны кёрсе, джаяуну буту талыр.
- Адамны аманы адамны бети бла ойнар.
- Эл ауузу – элек, анга ийнаннган – халек.
- Оюмсуз атлагъан, аджалсыз ёлюр.
- Элни кючю – эмеген.
- Ёмюрлюк шохлукъну джел элтмез.
- Къартны сыйын кёрмеген, къартлыгъында сыйлы болмаз.
- Сескекли кесин билдирир.
- Аман къатын сабий табса, бий болур…
- Джукъу тёшек сайламайды.
- Мал ёлсе, сюек къалыр, адам ёлсе, иши къалыр.
- Ауузу аманнга «иги», деме.
- Окъуусуз билим – джокъ, билимсиз кюнюнг – джокъ.
- Байма, деб да, къууанма, джарлыма, деб да, джылама.
- Сабыр джетер муратха, сабырсыз къалыр уятха.
- Шапа кёб болса, аш татымсыз болур.
- Бек анасы джыламаз.
- Ашха уста, юйюнде болсун
- Адеби болмагъан къыз – тузсуз хант.
- Ёгюзню мюйюзлери ауурлукъ этмейдиле.
- Джаз бир кюнню джатсанг, къыш талай кюнню абынырса.
- Билеги кючлю, бирни джыгъар, билими кючлю, мингни джыгъар.
- Нёгер болсанг, тенг бол, тенг болмасанг, кенг бол.
- Акъыллы башны – тили къысха.
- Иги бла джюрюсенг, джетерсе муратынга, аман бла джюрюсенг, къалырса уятха.
- Адамны сыфатына къарама, сёзюне къара.
- Окъугъан – асыу, окъумагъан – джарсыу.
- Ашлыкъ – бюртюкден, джюн – тюкден.
- Ишлегенде эринме, ишде чолакъ кёрюнме.
- Келинин тута билмеген, къул этер, къызын тута билмеген, тул этер.
бухгалтера..экономисты...студенты...ау..отзовитесь
21.03.2009 01:13:58
[b:128216fb2e]Ангелок[/b:128216fb2e], :smt006 чо за странные курсовые у вас. :smt017 у нас сидишь... книжки берешь... и ничего не понимаешь. :smt005 :smt005 :smt005
|
|
|
|
21.03.2009 01:15:34
[b:48899f51c7]Mingi-Tau[/b:48899f51c7], :smt005 книжки есть..непонимание есть, а курсовой нет :smt125 )))))))че делать?))) :smt005
|
|
|
|
21.03.2009 01:29:29
[b:29a0d14f57]Ангелок[/b:29a0d14f57], тема курсовой какая?)))
Фотик, помогу тебе)))
|
|
|
|
21.03.2009 01:35:23
Фотик, напиши, что нужно??? если смогу, помогу)))
|
|
|
|
21.03.2009 01:47:20
[b:f75f4688d9]Лейла-1[/b:f75f4688d9], нужны данные предприятия.,у которого есть резервный фонд, там, где я проходила практику такого нет и в помине :smt009
|
|
|
|
21.03.2009 01:50:28
[b:1f29b65fbb]Ангелок[/b:1f29b65fbb], не слушай их! я те сам помогу! :smt005 :smt005 :smt005 я же в прошлой жизни тоже экономистом был :smt129
|
|
|
|
21.03.2009 01:53:11
[b:f015bb1a5c]Ангелок[/b:f015bb1a5c], :smt006 салют! смотри личку)))
[b:f015bb1a5c]Mingi-Tau[/b:f015bb1a5c], :smt008 привет младшой)))))
|
|
|
|
21.03.2009 01:53:17
[b:ba0b7771d7]Ангелок[/b:ba0b7771d7], у нас есть резервный фонд..но мы в КБР и мы банк....
Фотя, может сочинить цифры??)
|
|
|
|
21.03.2009 01:53:19
[b:f2ad347c3c]Mingi-Tau[/b:f2ad347c3c], Аллах, Аллах, ким огъай дейди, дабай, помоги)))))))))))))))))))))))) я тока "ЗА")))))))))))) :smt005
|
|
|
|
21.03.2009 02:00:32
пока писал уже разобрались))
Бухучет наверное предмет) тут лучше всего Лейла поможет))
|
|
|
|
21.03.2009 02:07:37
[b:6168eaacce]Ангелок[/b:6168eaacce], ооо...это бух. учет..))
я тут почти ноль)))))))
|
|
|
|
21.03.2009 02:10:00
я не успеваю за вами :smt022
В организационно-экономической характеристике организации необходимо охарактеризовать организационную структуру предприятия, указать форму собственности, привести данные за последние 3-5 лет об основных показателях д-ти предприятия, гно размерах(оъем выпуска пр-ции, число работников, ст-ть основных производсвенных фондов, структура товарной пр-ции. проанализировать состав и ст-ру основных ср-в пр-ва, выявить оснащенность предприятия произв.сред-ми, обеспеченность энергоресурсами.
так же дать краткий анализ произ-ной себестоимости пр-ции, состава и струк-ры коммерческих расходов в условиях рынка, рассмотреть основные фин.показатели-прибыль(убыток), уровень рентабельности, платежеспособности и т.д.
|
|
|
|
21.03.2009 02:14:47
тут как я поняла не формы отчетности нужны...хотя можно показать в динамике изменение размера РК.. и проанализировать за счет чего это...
нужно движение по счету резервный капитал...82 кажись....
показать проводочки....
|
|
|
|
21.03.2009 02:18:13
[b:047d6464fd]Azamat_SPb[/b:047d6464fd],
|
|||||||||||
|
|
21.03.2009 02:21:56
[b:57e8aae08e]Ангелок[/b:57e8aae08e],
это стандартные требования для первого параграфа второй главы курсовой...)
|
|||||||
|
|
21.03.2009 02:22:00
[b:d48939aa7d]Ангелок[/b:d48939aa7d], мммм, тебе нужны данные какого нибудь ОАО, ЗАО или ООО, например "КАМОС","МЕРКУРИЙ", "ФАТОН" ну и т.п. ))
к сожалению, я мало чем могу помочь.
|
|
|
|
21.03.2009 02:22:19
[b:5a94602d3e]ELISABETH[/b:5a94602d3e],
|
|||||
|
|
21.03.2009 02:27:10
[b:99e845ac34]ELISABETH[/b:99e845ac34],
|
|||||||||
|
|
21.03.2009 02:28:33
[b:9071e31c90]zuuu[/b:9071e31c90],
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)