- Тилчиден кери бол.
- Ашхы болсанг, атынг чыгъар, аман болсанг, джанынг чыгъар.
- Гугук кесини атын айтыб къычыргъанча, мен, мен деб нек тураса?
- Экиндини кеч къылсанг, чабыб джетер ашхам.
- Ушамагъан – джукъмаз.
- Ач да бол, токъ да бол – намысынга бек бол.
- Байны оноуу, джарлыгъа джарамаз.
- Соргъан айыб тюлдю, билмеген айыбды.
- Джогъун бар этген, барын бал этген.
- Ата джурт – алтын бешик.
- Джауумдан сора, кюн кюйдюрюр, ётюрюкден сора, айыб кюйдюрюр.
- Билимсиз иш бармаз.
- Джуртун къоругъан озар.
- Ётюрюкчюню шагъаты – къатында.
- Адам туугъан джеринде, ит тойгъан джеринде.
- Ауругъаннга – кийик саулукъ, джетген къызгъа – чилле джаулукъ.
- Бек ашыкъгъан меннге джетсин, дегенди аракъы.
- Эшекге миннген – биринчи айыб, андан джыгъылгъан – экинчи айыб.
- Эки къатын алгъанны къулагъы тынгнгаймаз.
- Адеб джокъда, намыс джокъ.
- Къарнынг бла ёч алма.
- Джюрек кёзден алгъа кёрюр.
- Ашарыкъда сайлагъаннга – чий гырджын.
- Джылар джаш, атасыны сакъалы бла ойнар.
- Кийиминг бла танылма, адамлыкъ бла таныл.
- Билими азны – ауузунда кирит.
- Гыдай эчки суугъа къараб, мюйюзле кёрмесе, джашма алкъын, дегенди.
- Тюзню ётмеги тюзде къалса да, тас болмаз.
- Аман адам этегингден тутса, кес да къач.
- Ёпкелегенни ашы татлы болады.
- Сыфатында болмагъаны, суратында болмаз.
- Ауругъанны сау билмез, ач къарынны токъ билмез.
- Келлик заман – къартлыкъ келтирир, кетген заман – джашлыкъ ёлтюрюр.
- Бек анасы джыламаз.
- Билмезни кёзю кёрмез, этмезни къулагъы эшитмез.
- Джыйырма къойну юч джыйырма эбзе кюте эди.
- Огъурлуну сёзю – суу, огъурсузну сёзю – уу.
- Акъыл неден да кючлюдю.
- Адамны аманы адамны бети бла ойнар.
- Насыб бютеу халкъны юлюшюдю.
- Тенги кёбню джау алмаз, акъылы кёбню дау алмаз.
- Дуния малгъа сатылма, кесингден телиге къатылма.
- Ишге юренсин къоллары, халкъ бла болсун джоллары.
- Кёбден умут этиб, аздан къуру къалма.
- Ана къойну – балагъа джандет.
- Билим насыб берир, билим джолну керир.
- Чёбню кёлтюрсенг, тюбюнден сёз чыгъар.
- Окъуусуз билим – джокъ, билимсиз кюнюнг – джокъ.
- Кёкдеги болмаса, джердегин кёрмейди.
- Ат да турмайды бир териде.
бухгалтера..экономисты...студенты...ау..отзовитесь
21.03.2009 01:13:58
[b:128216fb2e]Ангелок[/b:128216fb2e], :smt006 чо за странные курсовые у вас. :smt017 у нас сидишь... книжки берешь... и ничего не понимаешь. :smt005 :smt005 :smt005
|
|
|
|
21.03.2009 01:15:34
[b:48899f51c7]Mingi-Tau[/b:48899f51c7], :smt005 книжки есть..непонимание есть, а курсовой нет :smt125 )))))))че делать?))) :smt005
|
|
|
|
21.03.2009 01:29:29
[b:29a0d14f57]Ангелок[/b:29a0d14f57], тема курсовой какая?)))
Фотик, помогу тебе)))
|
|
|
|
21.03.2009 01:35:23
Фотик, напиши, что нужно??? если смогу, помогу)))
|
|
|
|
21.03.2009 01:47:20
[b:f75f4688d9]Лейла-1[/b:f75f4688d9], нужны данные предприятия.,у которого есть резервный фонд, там, где я проходила практику такого нет и в помине :smt009
|
|
|
|
21.03.2009 01:50:28
[b:1f29b65fbb]Ангелок[/b:1f29b65fbb], не слушай их! я те сам помогу! :smt005 :smt005 :smt005 я же в прошлой жизни тоже экономистом был :smt129
|
|
|
|
21.03.2009 01:53:11
[b:f015bb1a5c]Ангелок[/b:f015bb1a5c], :smt006 салют! смотри личку)))
[b:f015bb1a5c]Mingi-Tau[/b:f015bb1a5c], :smt008 привет младшой)))))
|
|
|
|
21.03.2009 01:53:17
[b:ba0b7771d7]Ангелок[/b:ba0b7771d7], у нас есть резервный фонд..но мы в КБР и мы банк....
Фотя, может сочинить цифры??)
|
|
|
|
21.03.2009 01:53:19
[b:f2ad347c3c]Mingi-Tau[/b:f2ad347c3c], Аллах, Аллах, ким огъай дейди, дабай, помоги)))))))))))))))))))))))) я тока "ЗА")))))))))))) :smt005
|
|
|
|
21.03.2009 02:00:32
пока писал уже разобрались))
Бухучет наверное предмет) тут лучше всего Лейла поможет))
|
|
|
|
21.03.2009 02:07:37
[b:6168eaacce]Ангелок[/b:6168eaacce], ооо...это бух. учет..))
я тут почти ноль)))))))
|
|
|
|
21.03.2009 02:10:00
я не успеваю за вами :smt022
В организационно-экономической характеристике организации необходимо охарактеризовать организационную структуру предприятия, указать форму собственности, привести данные за последние 3-5 лет об основных показателях д-ти предприятия, гно размерах(оъем выпуска пр-ции, число работников, ст-ть основных производсвенных фондов, структура товарной пр-ции. проанализировать состав и ст-ру основных ср-в пр-ва, выявить оснащенность предприятия произв.сред-ми, обеспеченность энергоресурсами.
так же дать краткий анализ произ-ной себестоимости пр-ции, состава и струк-ры коммерческих расходов в условиях рынка, рассмотреть основные фин.показатели-прибыль(убыток), уровень рентабельности, платежеспособности и т.д.
|
|
|
|
21.03.2009 02:14:47
тут как я поняла не формы отчетности нужны...хотя можно показать в динамике изменение размера РК.. и проанализировать за счет чего это...
нужно движение по счету резервный капитал...82 кажись....
показать проводочки....
|
|
|
|
21.03.2009 02:18:13
[b:047d6464fd]Azamat_SPb[/b:047d6464fd],
|
|||||||||||
|
|
21.03.2009 02:21:56
[b:57e8aae08e]Ангелок[/b:57e8aae08e],
это стандартные требования для первого параграфа второй главы курсовой...)
|
|||||||
|
|
21.03.2009 02:22:00
[b:d48939aa7d]Ангелок[/b:d48939aa7d], мммм, тебе нужны данные какого нибудь ОАО, ЗАО или ООО, например "КАМОС","МЕРКУРИЙ", "ФАТОН" ну и т.п. ))
к сожалению, я мало чем могу помочь.
|
|
|
|
21.03.2009 02:22:19
[b:5a94602d3e]ELISABETH[/b:5a94602d3e],
|
|||||
|
|
21.03.2009 02:27:10
[b:99e845ac34]ELISABETH[/b:99e845ac34],
|
|||||||||
|
|
21.03.2009 02:28:33
[b:9071e31c90]zuuu[/b:9071e31c90],
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)