Войти на сайт
26 Июля  2024 года

 

  • Окъугъанны бети джарыкъ.
  • Ата Джуртун танымагъан, атасын да танымаз.
  • Джылар джаш, атасыны сакъалы бла ойнар.
  • Баш болса, бёрк табылыр.
  • Сёлеш деб шай берген, тохта деб, сом берген.
  • Къыз келсе, джумуш эте келеди, къатын келсе, ушакъ эте келеди.
  • Джашда акъыл джокъ, къартда къарыу джокъ.
  • Босагъагъа джууукъ орун болса, ашыгъыб тёрге озма.
  • Уллу атлама – абынырса, уллу къабма – къарылырса.
  • Артына баргъанны, къатына барма.
  • Халкъны джырын джырласанг, халкъ санга эжиу этер.
  • Эл тойса, тоймагъан, эл къойса, къоймагъан.
  • Минг тенг да азды, бир джау да кёбдю.
  • Ашатыргъа иш – ашхы, ишлетирге аш – ашхы.
  • Ата Джуртча джер болмаз, туугъан элча эл болмаз.
  • Къарны аманнга къазан такъдырма, къолу аманнга от джакъдырма.
  • Чомартха хар кюн да байрамды.
  • Тюкюрюк баш джармаз, налат кёз чыгъармаз!
  • Джангыз торгъай джырламаз.
  • Адеб этмеген, адеб кёрмез.
  • Ач да бол, токъ да бол – намысынга бек бол.
  • Адам къаллай бир ишленмесе, аллай бир кесин уллу кёреди.
  • Азыкълы ат арымаз, къатыны аман джарымаз.
  • Кютгени беш эчки, сызгъыргъаны уа, джерни джарады.
  • Ашлыкъ – бюртюкден, джюн – тюкден.
  • Чабакъ башындан чирийди.
  • Байлыкъдан саулукъ ашхыды.
  • Ким бла джюрюсенг, аны кёзю бла кёрюнюрсе.
  • Ач уят къоймаз.
  • Ётюрюкню къуйругъу – бир тутум.
  • Джюз элде джюз ёгюзюм болгъандан эсе, джюз джууугъум болсун.
  • Джерни букъусу кёкге къонмаз.
  • Онгсузну – джакъла, тенгликни – сакъла.
  • Чомартны къолун джокълукъ байлар.
  • Къоркъакъны кёзю экили кёрюр.
  • Хантына кёре тузу, юйюне кёре къызы.
  • Алтыннга тот къонмаз.
  • Сютден ауузу кюйген, суугъа юфгюре эди.
  • «Ма», - дегенни билмесенг, «бер», - дегенни билмезсе.
  • Малны кют, джерни тюрт.
  • Окъумагъан сокъурду, сокъур ташха абыныр!
  • Ариу сёз джыланны орнундан чыгъарыр.
  • Аш кетер да бет къалыр.
  • Аман адам этегингден тутса, кес да къач.
  • Шекер бла туз – бир болмаз, ушамагъан – юй болмаз.
  • Джаш болсун, къыз болсун, акъылы, саны тюз болсун.
  • Мухар, кеси тойса да, кёзю тоймаз.
  • Джангыз терек къынгыр ёсер.
  • Уллу суу бла уллу ауруудан башынгы сакъла.
  • Къайтырыкъ эшигинги, къаты уруб чыкъма.

 

Страницы: 1
RSS
Шейх Халид Ясин - "Цель жизни"
 
Ассаламу алейкум карнашларым эм эгечлерим. Очень хорошее видео- лекция!Посмотрите!
 
 
 
 
[youtube=null]
 
 
 
 
 
 
 
 
Сообщения не по теме удалил я. Этот раздел отведен верующим мусульманам, которые хотят изучать свою религию и т.п. Представители же других религий, атеисты и др., если хотите что-то узнать или обсудить пишите без оскорблений и негативных заявлений в сторону ислама и мусульман.
 
модерн
 
Отрывок из книги Джалала ад-Дина ас-Суйути

"... Ведь не бывает человека без изъянов. Стоит только взглянуть на время, в которое мне выпало жить, когда Аллах наполнил сердца людей завистью, а желчь течет у них по жилам вместо крови:
Когда Аллах хочет явить всем добродетель скрытую,
Он направляет на неё язык завистника.

Невежество и страсти одолели людей, желание властвовать лишило их зрения и слуха. Они отошли от науки закона и забыли её, набросились на науку философов и принялись наперебой её изучать. Хочет такой человек продвинутся вперед, а Аллах вместо этого только отодвигает его назад, хочет величия, не имея знаний, но не находит себе ни покровителя, ни помощника.

И при этом видишь кругом вздернутые носы, сердца, надменно взирающие на истину, фальшивые речи, полные лжи. Каждый раз, когда стараешься направить их к истине, их глухота и слепота только возрастают, словно Аллах лишил их хранителей, которые поправляли бы их слова и поступки. Ученого, оказавшегося среди них, невежды и дети забрасывают камнями. Достойного бранят словно недостойного. Клянусь Аллахом, в такое время следовало бы хранить молчание и запереться дома, не переводя знание в действие, если бы не слова, сохраненые надежной передачей: ?Кто имеет знание и скрывает его, на того Аллах наденет намордник из огня?.(1)
Как прекрасно сказал поэт:

Я ревностно тружусь, чтобы стяжать добродетели, отдаю этому все силы ума и тела.
Цель моя ? лик Господа. Сколь много получили те, кто достиг Его ценой всех своих сил.
Я не обращаю на брань и попреки завистников внимание, ведь после смерти кончается зависть.

..."

(1) Этот хадис приводят Абу Давуд, Тирмизи и Ибн Маджа, а также Ахмад ибн Ханбал в "Муснаде".

из книги "Совершенство в коранических науках"
автор книги Джалал ад-Дин ас-Суйути
отрывок из Заключение [т.2, с. 264-265] в переводе Книга 1, стр. 163-164
Страницы: 1
Читают тему (гостей: 1)

 

Написать нам