- Ёлген ийнек сютлю болур.
- Ёлген аслан – сау чычхан.
- Ёксюзню тилеги къабыл болур.
- Гитче джилтин уллу элни джандырыр.
- Мен да «сен», дейме, сен да «кесим», дейсе.
- Ана – юйню кюн джарыгъы.
- Айтхан сёзюне табылгъан.
- Ёксюзню къалачы уллу кёрюнюр.
- Ёзденликни кёбю ётюрюк.
- Кесинге джетмегенни, кёб сёлешме.
- Джангызны оту джарыкъ джанмаз!
- Адам сёзюнден белгили.
- Иги сеники эсе да, сюйген кесимикин этеме.
- Зар адамны насыбы болмаз.
- Баш болса, бёрк табылыр.
- Ашлыкъ – бюртюкден, джюн – тюкден.
- Уллу айтханны этмеген – уллаймаз.
- Телиге акъыл салгъандан эсе, ёлгеннге джан салырса.
- Ашыкъгъанны этеги бутуна чырмалыр.
- Тай асырагъан, атха минер.
- Джашны джигитлиги сорулур, къызны джигерлиги сорулур.
- Татлы тилде – сёз ариу, чемер къолда – иш ариу.
- Хатерли къул болур.
- Юреннген ауруу къалмаз.
- Эте билген, этген этеди, эте билмеген, юретген этеди!
- Хантына кёре тузу, юйюне кёре къызы.
- Кюн – узун, ёмюр – къысха.
- Бёрю да ач къалмасын, эчки да ашалмасын.
- Аллахха ийнаннган кишини, Аллах онгдурур ишин.
- Биреуню тёрюнден, кесинги эшик артынг игиди.
- Халкъны юйю – туугъан джери.
- Суугъа – таянма, джаугъа – ийнанма.
- Итли къонакъ джарашмаз.
- Насыблыны баласы кюн кюнден да баш болур, насыбсызны баласы, кюн кюнден да джаш болур.
- Асхат ашлыкъ сата, юйдегиси ачдан къата.
- Таула не мийик болсала да, аууш табылыр.
- Этни бети бла шорпасы.
- Сабий кёргенин унутмаз.
- Байлыкъ тауусулур, билим тауусулмаз.
- Байны къызы баймакъ болса да, юйде къалмаз!
- Абынмазлыкъ аякъ джокъ, джангылмазлыкъ джаякъ джокъ.
- Ач бёрюге мекям джокъ.
- Джауумдан сора, кюн кюйдюрюр, ётюрюкден сора, айыб кюйдюрюр.
- Къонакъ аз олтурур, кёб сынар.
- Ата – баланы уясы.
- Ашда уялгъан – мухар, ишде уялгъан – хомух.
- Баргъанынга кёре болур келгенинг.
- Къанны къан бла джуума, аманны аман бла къуума.
- Тойчу джашха къарама, къойчу джашха къара.
- Байны оноуу, джарлыгъа джарамаз.
Выпьем?!
21.09.2011 14:11:52
NobrainNopain
детей учиться, чтобы их мозг работал, развивался, чтобы они могли осмысливать происходящее и сопоставлять его с написанным. tolko ne zastavlyat', a sdelat umenie uchit'sya narodnim vidom sporta, pooshiryat i propagandirovat' ne stolko obrazovanie, skol'ko obuchenie. Obuchenie kak sportivnaya volya. Primerno tak. http://faculty.washington.edu/chudler/neurok.html http://faculty.washington.edu/chudler/plast.html http://www.cc.gatech.edu/classes/cs6751_97_winter/ Topics/human-cap/memory.html |
|
|
|
21.09.2011 17:24:37
NobrainNopain
v prodolzhenie: http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B0%D0%BB%D0 %B5%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%8F http://www.medinfo.ru/sovety/val/03.phtml http://www.medinfo.ru/sovety/val/ kak variant, vvesti predmet Valeologiya v uchebnih zavedeniyah, naprimer.. mozhno nazvat` predmet i inache, programmu sostavit`.. |
|
|
|
26.09.2011 00:41:57
Известный факт - культуры питья у нас нет) в России)
|
|
|
|
26.09.2011 02:34:52
NobrainNopain
Дата: 21 Сен 2011 05:02 |
|
|
|
26.09.2011 03:04:34
NobrainNopain
Дружок,ты лучше Ислам прими до конца....) |
|
|
|
26.09.2011 20:40:42
///
|
|
|
|
27.09.2011 22:14:06
вооот)) продолжим))
|
|
|
|
28.09.2011 19:38:53
|
|
|
|
28.09.2011 19:40:52
|
|
|
|
07.10.2011 19:51:41
и чо и чо? уже решили проблему ? Сестренка багъалы эгечим къайдаса нек теманы къойгъанса кеси алына )))?
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)