- Джерни букъусу кёкге къонмаз.
- Насыблы элин сюер, насыбсыз кесин сюер.
- Кийим тукъум сордурур.
- Ётген ёмюр – акъгъан суу.
- Бозанг болмагъан джерге, къалагъынгы сукъма.
- Ойнай билмеген, оюн бузар.
- Адамны бетине къарама, адетине къара.
- Ариу – кёзге, акъыл – джюрекге.
- Эки къатын алгъан – эки ташны ортасына башын салгъан.
- Къарт бла баш аша, джаш бла аякъ аша.
- Къалгъан ишге къар джауар.
- Джеринден айырылгъан – джети джылар, джуртундан айырылгъан – ёлгюнчю джылар.
- Аманны къуугъан, аманлыкъ табар.
- Ойнай билмеген, уруб къачар.
- Кёзю сокъурдан – къоркъма, кёлю сокъурдан – къоркъ.
- Ашын ашагъанынгы, башын да сыйла.
- Бек анасы джыламаз.
- Кийиминг бла танылма, адамлыкъ бла таныл.
- Мен да «сен», дейме, сен да «кесим», дейсе.
- Чомартны къолу берекет.
- Хар ишни да аллы къыйынды.
- Тенгинг джокъ эсе – изле, бар эсе – сакъла!
- Борчунг бар эсе, хурджунунга ойлаб узал.
- Къызбайны юйюне дери сюрсенг, батыр болур.
- Эки ойлашыб, бир сёлешген.
- Хунаны тюбюн къазсанг, юсюнге ауар.
- Ариу сёз – къылычдан джити.
- Сёз садакъдан кючлюдю.
- Иги сеники эсе да, сюйген кесимикин этеме.
- Чомартха хар кюн да байрамды.
- Адам къаллай бир ишленмесе, аллай бир кесин уллу кёреди.
- Ёпкелегенни ашы татлы болады.
- Кенгеш болса, уруш болмаз.
- Арыгъан къош чамчы болур.
- Адамны адамлыгъы къыйынлыкъда айгъакъланады.
- Керилген да, ургъан кибикди.
- Насыблыны баласы кюн кюнден да баш болур, насыбсызны баласы, кюн кюнден да джаш болур.
- Кёрмегеннге кебек – танг, битмегеннге сакъал – танг.
- Къартха ушагъан джаш – акъыллы, джашха ушагъан къарт – тели.
- Таукел адам тау тешер.
- Киштикге къанат битсе, чыпчыкъ къалмаз эди.
- Окъугъан озар, окъумагъан тозар.
- Сибиртки да сыйлы болду, кюрек да кюнлю болду.
- Арбаз къынгырды да, ийнек сауалмайма.
- Ётюрюкню къуйругъу – бир тутум.
- Ач келгенни – тойдур, кеч келгенни – къондур.
- Ашхы сёз таш тешер.
- Кютгени беш эчки, сызгъыргъаны уа, джерни джарады.
- Акъыл сабырлыкъ берир.
- Байлыкъдан саулукъ ашхыды.
Личное мнение как основа успеха отдельной личности или величия нации в целом))
14.11.2011 17:07:56
мимо шёл
Таки нет. |
|
|
|
14.11.2011 17:11:16
Arturjan
Удивительный разлет между уровнем др. Ваших сообщений и этим признанием. Я сражен. |
|
|
|
14.11.2011 17:24:25
Fortuna ..тема не о чьей-либо личной жизни, а о личном мнении
как известно сколько людей столько и мнений...надоели уже эти филосовские мнения бредни!!!! я порестуююю!!! |
|
|
|
14.11.2011 17:28:30
енотчук
мне жаль, что Вы не отличаете философию от психологии, социологии и др. предметов))) Надеюсь, в физике, химии, математике и других точных науках Вы преуспели!))) |
|
|
|
14.11.2011 17:35:45
Arturjan
Тема темой, дойдем и до нее. Я негативно отношусь к попыткам(даже отдаленным) уравниловки наций и, вопреки своему нику, пытаюсь не проходить мимо. |
|
|
|
14.11.2011 18:24:44
енотчук
как известно сколько людей столько и мнений... И это одна из причин многих проблем человечества. |
|
|
|
14.11.2011 18:26:12
мимо шёл
Почему? Чем плохо, если бы всем было одинаково хорошо? |
|
|
|
14.11.2011 18:30:04
Arturjan вы правы! Гитлер свел бы эту проблемму на нет, если бы ему дали возможность)))
|
|
|
|
14.11.2011 18:54:41
енотчук
Разве только он один? Я бы, например, тоже свёл эту проблему на нет, если бы мне дали возможность. А Вы? |
|
|
|
14.11.2011 19:10:53
Arturjan даа вы оччень правы...трудно жить среди философоф без нагана)))
|
|
|
|
14.11.2011 19:28:29
енотчук
трудно жить среди философоф без нагана))) Суровый мир, волчьи законы... |
|
|
|
14.11.2011 19:29:08
zu zizu
Как пройти в библиотеку в 2 часа ночи? |
|
|
|
14.11.2011 19:37:18
Arturjan Желательно тепло одетым
и трезвым. |
|
|
|
14.11.2011 19:53:26
zu zizu
Почему именно так и в именно в такой последовательности? |
|
|
|
14.11.2011 19:58:20
Arturjan,по той же причине,что вызвало желание в библиотеку в 2 часа ночи смотаться
|
|
|
|
14.11.2011 20:00:35
zu zizu
Что за причина? |
|
|
|
15.11.2011 00:46:26
Человека без мнения не заметишь, от особи с мнением не спасешься
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)