- Чомартны къолу берекет.
- Бир абыннган – минг сюрюнюр.
- Джерни букъусу кёкге къонмаз.
- Экеу тутушса, биреу джыгъылыр.
- Джаш болсун, къыз болсун, акъылы, саны тюз болсун.
- Арбаз къынгырды да, ийнек сауалмайма.
- Башынга джетмегенни сорма.
- Къыйынлы джети элни къайгъысын этер.
- Телини эшигин, махтау джабар.
- Булут кёкге джарашыу, уят бетге джарашыу.
- Аз айтсам, кёб ангылагъыз.
- Аджалсыз ёлюм болмаз.
- Хар зат кесини орнуна иги.
- Къазанчы аман болса, къазаны къайнамаз.
- Рысхы джалгъанды: келген да этер, кетген да этер.
- Чомарт джарлы болмаз.
- Юре билмеген ит, къонакъ келтирир.
- Кёпюр салгъан кеси ётер, уру къазгъан кеси кетер.
- Ёлюр джаннга, ёкюл джокъ.
- Зар адам ашынгы ашар, кесинги сатар.
- Ашлыкъны арба юйге келтирир, чана базаргъа элтир.
- Джюрек кёзден алгъа кёрюр.
- Илму – джашауну джолу.
- Бир онгсуз адам адет чыгъарды, деб эштирик тюлсе.
- Билеги кючлю, бирни джыгъар, билими кючлю, мингни джыгъар.
- Уллу атлама – абынырса, уллу къабма – къарылырса.
- Aдам боллукъ, сыфатындан белгили.
- Джахил болса анасы, не билликди баласы?
- Уллу суу бла уллу ауруудан башынгы сакъла.
- Чыкълы кюнде чыкъмагъан, чыкъса къуру кирмеген.
- Тамчы таш тешер.
- Тёгюлген тюгел джыйылмайды.
- Байма, деб да, къууанма, джарлыма, деб да, джылама.
- Айтхан – тынч, этген – къыйын.
- Джети тилни билген джети кишиди.
- Ётюрюкчюню шагъаты – къатында.
- Халкъны юйю – туугъан джери.
- Кёз – сюйген джерде, къол – ауругъан джерде.
- Джашынгы кесинг юретмесенг, джашау юретир.
- Сёз къанатсыз учар.
- Сабий кёргенин унутмаз.
- Кесинге джетмегенни, кёб сёлешме.
- Кёб ашасанг, татыуу чыкъмаз, кёб сёлешсенг, магъанасы чыкъмаз.
- Кёзню ачылгъаны – иги, ауузну джабылгъаны – иги.
- Кимни – тили, тиши онглу, кимни – къолу, иши онглу.
- Джаным-тиним – окъуу, билим.
- Окъдан джара эртде-кеч болса да бителир, сёз джара, ёмюрге къалыр.
- Джеринден айырылгъан – джети джылар, джуртундан айырылгъан – ёлгюнчю джылар.
- Ёксюзню тилеги къабыл болур.
- Джолунга кёре – джюрюшюнг, джагъанга кёре – юлюшюнг.
Однополое обучение: было, есть и будет? Что лучше?
11.07.2006 16:06:27
[size=18:ff2d91c0cd]Обучение по половому признаку[/size:ff2d91c0cd]
?Я абсолютно уверен, что раздельное образование ? это шаг, приближающий нас к индивидуальному, творческому воспитанию ребенка, ? говорит доктор педагогических наук, психолог Виктор Гуружапов. ? Поэтому методология раздельного обучения направлена на максимальную индивидуализацию образовательного процесса. Мальчики и девочки воспринимают мир по-разному. Поэтому учебный процесс должен быть выстроен в разном режиме и с разными нагрузками?
Подробнее читайте на
|
|
|
|
24.01.2007 07:34:56
Нефиг ахтунгов разводить!
|
|
|
|
23.02.2009 04:12:51
однозначно плохо.
|
|
|
|
15.03.2009 21:05:30
|
|||
|
|
17.04.2011 05:12:55
Опыт общения с противоположным полом? Гыгы. Слышал я про этот опыт...
|
|
|
|
17.04.2011 15:29:55
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)