- Джырчы джырчыгъа – къарнаш.
- Ашхы болсанг, атынг чыгъар, аман болсанг, джанынг чыгъар.
- Тура эдим джата, къайдан чыкъды хата?
- Билим насыб берир, билим джолну керир.
- Къонагъы джокъну – шоху джокъ.
- Джарлы тюеге минсе да, ит къабар.
- Эртде тургъан бла эртде юйленнген сокъуранмаз.
- Айтхан сёзюне табылгъан.
- Адам сёзюнден белгили.
- Ётген ёмюр – акъгъан суу.
- Ашхы – джыяр, аман – джояр.
- Тили узунну, намысы – къысха.
- Ётюрюкню къуйругъу – бир тутум.
- Билим ат болуб да чабар, къуш болуб да учар.
- Билмезни кёзю кёрмез, этмезни къулагъы эшитмез.
- Иши джокъну, сыйы джокъ.
- Сескекли кесин билдирир.
- Дуния малгъа сатылма, кесингден телиге къатылма.
- Чомарт къонакъ юй иесин сыйлар.
- Кюн – узун, ёмюр – къысха.
- Ёзденликни кёбю ётюрюк.
- Башы джабылгъан челекге, кир тюшмез.
- Аш берме да, къаш бер.
- Кёрмегеннге кебек – танг, битмегеннге сакъал – танг.
- Адамны аты башхача, акъылы да башхады.
- Ишленмеген джаш – джюгенсиз ат, ишленмеген къыз – тузсуз хант.
- Джырына кёре эжиую.
- Уллу суу бла уллу ауруудан башынгы сакъла.
- Бичгенде ашыкъма, тикгенде ашыкъ.
- Соргъан айыб тюлдю, билмеген айыбды.
- Окъуусуз билим – джокъ, билимсиз кюнюнг – джокъ.
- Намыс болмагъан джерде, насыб болмаз.
- Кёб джат да, бек чаб.
- Онгсузну – джакъла, тенгликни – сакъла.
- Джаным-тиним – окъуу, билим.
- Кесинге джетмегенни, кёб сёлешме.
- Билмегенинги, билгеннге сор.
- Кёпюр салгъан кеси ётер, уру къазгъан кеси кетер.
- Чакъырылмагъан къонакъ къачан кетерин сормаз.
- Айран тёгюлсе, джугъусу къалыр.
- Тамбла алтындан бюгюн багъыр ашхы.
- Кёб ант этген, кёб ётюрюк айтыр.
- Къоркъакъны кёзю экили кёрюр.
- Уллу айтханны этмеген – уллаймаз.
- Этни бети бла шорпасы.
- Ёлюр джаннга, ёкюл джокъ.
- Чабар ат – джетген къыз.
- Ёпкелегенни ашы татлы болады.
- Ёксюзню тилеги къабыл болур.
- Къыйынлы джети элни къайгъысын этер.
Однополое обучение: было, есть и будет? Что лучше?
11.07.2006 16:06:27
[size=18:ff2d91c0cd]Обучение по половому признаку[/size:ff2d91c0cd]
?Я абсолютно уверен, что раздельное образование ? это шаг, приближающий нас к индивидуальному, творческому воспитанию ребенка, ? говорит доктор педагогических наук, психолог Виктор Гуружапов. ? Поэтому методология раздельного обучения направлена на максимальную индивидуализацию образовательного процесса. Мальчики и девочки воспринимают мир по-разному. Поэтому учебный процесс должен быть выстроен в разном режиме и с разными нагрузками?
Подробнее читайте на
|
|
|
|
24.01.2007 07:34:56
Нефиг ахтунгов разводить!
|
|
|
|
23.02.2009 04:12:51
однозначно плохо.
|
|
|
|
15.03.2009 21:05:30
|
|||
|
|
17.04.2011 05:12:55
Опыт общения с противоположным полом? Гыгы. Слышал я про этот опыт...
|
|
|
|
17.04.2011 15:29:55
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)