- Хар сёзню орну барды.
- Адам боллукъ, атламындан белгили болур.
- Аман къатын сабий табса, бий болур…
- Намысы болмагъанны, сыйы болмаз.
- Ач къарным, тынч къулагъым.
- Джюрек кёзден алгъа кёрюр.
- Юре билмеген ит, къонакъ келтирир.
- Ачылгъан эт джабылыр, кёрген кёз унутмаз.
- Къонакъ аман болса, къонакъбай джунчур
- Керилген да, ургъан кибикди.
- Тойгъанлыкъ къойгъа джарашады.
- Тёзгеннге, джабылгъан эшик ачылыр.
- Къозулугъунда тоймагъан, къойлугъунда тоймаз.
- Тёрени джагъы джокъ.
- Алгъанда – джууукъ, бергенде – джау.
- Терслик кетер, тюзлюк джетер.
- Ёлген эшек бёрюден къоркъмайды.
- Айтхан сёзюне табылгъан.
- Ашхы тенг джолгъа салыр, аман тенг джолдан тайдырыр.
- Эллинг бла джау болсанг да, юйюнг бла джау болма.
- Чакъырылмагъан джерге барма, чакъырылгъан джерден къалма.
- Иги – алгъыш этер, аман – къаргъыш этер.
- Аллахха ийнаннган кишини, Аллах онгдурур ишин.
- Биреуге аманлыкъ этиб, кесинге игилик табмазса.
- Кийим тукъум сордурур.
- Адам сёзюнден белгили.
- Дуния аламаты сен эсенг да, игиме деб айтма.
- Джолда аягъынга сакъ бол, ушакъда тилинге сакъ бол.
- Намыс сатылыб алынмайды.
- Адамны аманы адамны бети бла ойнар.
- Къарнынг бла ёч алма.
- Ёлюк кебинсиз къалмаз.
- Мадар болса, къадар болур.
- Магъанасыз сёз – тауушсуз сыбызгъы.
- Мухарны эси – ашарыкъда.
- Этек чакъмакълары баш джаргъан, сёлешген сёзлери таш джаргъан.
- Огъурлуну сёзю – суу, огъурсузну сёзю – уу.
- Кёрмегеннге кебек – танг, битмегеннге сакъал – танг.
- Ашда уялгъан – мухар, ишде уялгъан – хомух.
- Хазыр ашха – терен къашыкъ.
- Намыс болмагъан джерде, насыб болмаз.
- Ёгюзню мюйюзлери ауурлукъ этмейдиле.
- Чабакъ башындан чирийди.
- Аманны эки битли тону болур, бирин сеннге кийдирир, бирин кеси киер.
- Артына баргъанны, къатына барма.
- Мал ёлсе, сюек къалыр, адам ёлсе, иши къалыр.
- Арбаз сайлама да, хоншу сайла.
- Аманны къуугъан, аманлыкъ табар.
- Къатын байлыкъны сюер, эр саулукъну сюер.
- Къарын къуру болса, джюрек уру болур.
Однополое обучение: было, есть и будет? Что лучше?
11.07.2006 13:06:27
[size=18:ff2d91c0cd]Обучение по половому признаку[/size:ff2d91c0cd]
?Я абсолютно уверен, что раздельное образование ? это шаг, приближающий нас к индивидуальному, творческому воспитанию ребенка, ? говорит доктор педагогических наук, психолог Виктор Гуружапов. ? Поэтому методология раздельного обучения направлена на максимальную индивидуализацию образовательного процесса. Мальчики и девочки воспринимают мир по-разному. Поэтому учебный процесс должен быть выстроен в разном режиме и с разными нагрузками?
Подробнее читайте на
|
|
|
|
24.01.2007 04:34:56
Нефиг ахтунгов разводить!
|
|
|
|
23.02.2009 01:12:51
однозначно плохо.
|
|
|
|
15.03.2009 18:05:30
|
|||
|
|
17.04.2011 02:12:55
Опыт общения с противоположным полом? Гыгы. Слышал я про этот опыт...
|
|
|
|
17.04.2011 12:29:55
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)