- Чомартха Тейри да борчлуду.
- Ариуну – ауруу кёб.
- Къайгъыны сюйген, къайгъы табар.
- Таукел тауну аудурур.
- Ауурну тюбю бла, дженгилни башы бла джюрюген.
- Кийимни бичсенг, кенг бич, тар этген къыйын тюлдю.
- Биреуню къыйынлыгъы бла кесинге джол ишлеме.
- Айырылмаз джууугъунга, унутмаз сёзню айтма.
- Элге къуллукъ этмеген, элге ие болмаз.
- Арпа, будай – ащды, алтын, кюмюш а – ташды.
- Билим къая тешер.
- Эри аманны, къатыны – аман.
- Билим насыб берир, билим джолну керир.
- Тёрени джагъы джокъ.
- Минг тенг да азды, бир джау да кёбдю.
- Сёз – кюмюш, джыр – алтын.
- Чомарт къолда мал къалмаз.
- Уясында не кёрсе, учханында аны этер.
- Байдан умут эте, джарлыдан ёгюз багъасы къорады.
- Дуния мал дунияда къалады.
- Аллахдан тилесенг, кёб тиле.
- Ана къойну – балагъа джандет.
- Тюз сёз баргъан сууну тыяр.
- Тюзлюк тас болмайды.
- Уллу суу бла уллу ауруудан башынгы сакъла.
- Кёб ант этген, кёб ётюрюк айтыр.
- Оюмсуз атлагъан, аджалсыз ёлюр.
- Онгсузну – джакъла, тенгликни – сакъла.
- Билимден уллу байлыкъ джокъду.
- Иги адамны бир сёзю эки болмаз.
- Къартха ушагъан джаш – акъыллы, джашха ушагъан къарт – тели.
- Ичимден чыкъды хата, къайры барайым сата?
- Тойгъа алгъа да барма, тойда артха да къалма.
- Хаухну атма, ёнгкючню сатма.
- Джерни букъусу кёкге къонмаз.
- Кёл – къызбай, къол – батыр.
- Ач, тоймам, дейди, тойгъан, ач болмам, дейди.
- Ишин билген, аны сыйын чыгъарады.
- Таш ата билмеген, башына урур.
- Ач уят къоймаз.
- Аджалсыз ёлюм болмаз.
- Джолда аягъынга сакъ бол, ушакъда тилинге сакъ бол.
- Экиндини кеч къылсанг, чабыб джетер ашхам.
- Кийим тукъум сордурур.
- Эки къатын алгъанны къулагъы тынгнгаймаз.
- Баргъанынга кёре болур келгенинг.
- Билмезни кёзю кёрмез, этмезни къулагъы эшитмез.
- Тюзлюк шохлукъну бегитир.
- Джылкъыдан – ат чыгъар, тукъумдан – джаш чыгъар.
- Сютню башын джалагъан къутулур, тюбюн ичген тутулур.
Однополое обучение: было, есть и будет? Что лучше?
11.07.2006 16:06:27
[size=18:ff2d91c0cd]Обучение по половому признаку[/size:ff2d91c0cd]
?Я абсолютно уверен, что раздельное образование ? это шаг, приближающий нас к индивидуальному, творческому воспитанию ребенка, ? говорит доктор педагогических наук, психолог Виктор Гуружапов. ? Поэтому методология раздельного обучения направлена на максимальную индивидуализацию образовательного процесса. Мальчики и девочки воспринимают мир по-разному. Поэтому учебный процесс должен быть выстроен в разном режиме и с разными нагрузками?
Подробнее читайте на
|
|
|
|
24.01.2007 07:34:56
Нефиг ахтунгов разводить!
|
|
|
|
23.02.2009 04:12:51
однозначно плохо.
|
|
|
|
15.03.2009 21:05:30
|
|||
|
|
17.04.2011 05:12:55
Опыт общения с противоположным полом? Гыгы. Слышал я про этот опыт...
|
|
|
|
17.04.2011 15:29:55
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)