- Таукел адам тау тешер.
- Битмегеннге сакъал – танг.
- Эски джаугъа ышанма.
- Кёб къычыргъандан – къоркъма, тынч олтургъандан – къоркъ.
- Къонакъ аман болса, къонакъбай джунчур
- Ашаса, ашамаса да, бёрюню ауузу – къан.
- Къызын тута билмеген, тул этер, джашын тута билмеген, къул этер.
- Тик ёргени, тик энгишгеси да болады.
- Мухарны эси – ашарыкъда.
- Уллу къазанда бишген эт, чий къалмаз.
- Аз сёлешген, къайгъысыз турур.
- Билим къая тешер.
- Аджашханны ызындагъы кёреди, джангылгъанны джанындагъы биледи.
- Садакъачыны джаны – къапчыгъында.
- Хатерли къул болур.
- Насыблы элин сюер, насыбсыз кесин сюер.
- Адамгъа аман кюн соруб келмейди.
- Юйлю уругъа ит чабмаз.
- Гырджын – тепсини тамадасы.
- Баш болса, бёрк табылыр.
- Ауругъан – джашаудан умутчу.
- Къызбайны юйюне дери сюрсенг, батыр болур.
- Адамны джюреги нени кёрюрге сюйсе, кёзю да аны кёрюрге ёч болады.
- Бал – татлы, балдан да бала – татлы.
- Алтыннга тот къонмаз.
- Ана къойну – балагъа джандет.
- Тура эдим джата, къайдан чыкъды хата?
- Къатыны харакетли болса, эри къымсыз болур.
- Ашхы – джыяр, аман – джояр.
- Ариу сёз – къылычдан джити.
- Уллу айтханны этмеген – уллаймаз.
- Тил – кесген бычакъ, сёз – атылгъан окъ.
- Таукел къуру къалмаз.
- Кёз – сюйген джерде, къол – ауругъан джерде.
- Аджаллыгъа окъсуз шкок атылыр.
- Юре билмеген ит, къонакъ келтирир.
- Ач да бол, токъ да бол – намысынга бек бол.
- Билим ат болуб да чабар, къуш болуб да учар.
- Джюрекден джюрекге джол барды.
- Тамырсыз терекге таянма – джыгъылырса.
- Ашлыкъны арба юйге келтирир, чана базаргъа элтир.
- Джаралыны джастыгъында сау ёлюр.
- Чакъырылмагъан къонакъ къачан кетерин сормаз.
- Ашына кёре табагъы, балына кёре къалагъы.
- Илму – джашауну джолу.
- Джангыз торгъай джырламаз.
- Джылкъыдан – ат чыгъар, тукъумдан – джаш чыгъар.
- Адамны аты башхача, акъылы да башхады.
- Ата Джуртуму башы болмасам да, босагъасында ташы болайым.
- Босагъа таш юйге кирмей эди, тыбыр таш эшикге чыкъмай эди.
Однополое обучение: было, есть и будет? Что лучше?
11.07.2006 16:06:27
[size=18:ff2d91c0cd]Обучение по половому признаку[/size:ff2d91c0cd]
?Я абсолютно уверен, что раздельное образование ? это шаг, приближающий нас к индивидуальному, творческому воспитанию ребенка, ? говорит доктор педагогических наук, психолог Виктор Гуружапов. ? Поэтому методология раздельного обучения направлена на максимальную индивидуализацию образовательного процесса. Мальчики и девочки воспринимают мир по-разному. Поэтому учебный процесс должен быть выстроен в разном режиме и с разными нагрузками?
Подробнее читайте на
|
|
|
|
24.01.2007 07:34:56
Нефиг ахтунгов разводить!
|
|
|
|
23.02.2009 04:12:51
однозначно плохо.
|
|
|
|
15.03.2009 21:05:30
|
|||
|
|
17.04.2011 05:12:55
Опыт общения с противоположным полом? Гыгы. Слышал я про этот опыт...
|
|
|
|
17.04.2011 15:29:55
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)