- Сёз садакъдан кючлюдю.
- Таш бла ургъанны, аш бла ур.
- Адам къыйынлыгъын кёлтюрюр, зауукълугъун кёлтюрмез.
- Сакъламагъан затынга джолукъсанг, не бек къууанаса, не бек ачыйса.
- Къонакъ кёб келюучю юйню, къазаны отдан тюшмез.
- Эте билген, этген этеди, эте билмеген, юретген этеди!
- Джарлыны эшигин махтагъан джабар.
- Тойгъандан сора, ашны сёкме.
- Дуния аламаты сен эсенг да, игиме деб айтма.
- Юйюнг бла джау болгъандан эсе, элинг бла джау бол.
- Къолунгдан къуймакъ ашатсанг да, атаны борчундан къутулмазса.
- Сабий кёргенин унутмаз.
- Тёрде – темир таякълы, къаяда – чыпчыкъ аякълы.
- Ишленмеклик адамлыкъды.
- Чомарт къолда мал къалмаз.
- Башы ишлегенни, ауузу да ишлер.
- Мухардан ач ычхынмаз.
- Окъугъан – асыу, окъумагъан – джарсыу.
- Окъуусуз билим – джокъ, билимсиз кюнюнг – джокъ.
- Этек чакъмакълары баш джаргъан, сёлешген сёзлери таш джаргъан.
- Юй ишлеген балта эшикде къалыр.
- Борчунг бар эсе, хурджунунга ойлаб узал.
- Аджашханны ызындагъы кёреди, джангылгъанны джанындагъы биледи.
- Эки итни арасына сюек атма, эки адамны арасында сёз чыгъарма.
- Ойнай-ойнай кёз чыгъар.
- Узун джолну барсанг, бюгюн келирсе, къысха джолну барсанг, тамбла келирсе.
- Экеу тутушса, биреу джыгъылыр.
- Байлыкъ келсе, акъыл кетер.
- Нарт сёз – тилни бети.
- Айраннга суу къош, телиге джол бош.
- Билеги кючлю, бирни джыгъар, билими кючлю, мингни джыгъар.
- Акъыл неден да кючлюдю.
- Иги болса, тамадама – махтау, аман болса, меннге – айыб.
- Уллу къашыкъ эрин джыртар.
- Тамчы таш тешер.
- Кёзю сокъурдан – къоркъма, кёлю сокъурдан – къоркъ.
- Чакъырылмагъан къонакъ – орунсуз.
- Бермеген къол, алмайды.
- Кёбге таш атма.
- Битмегеннге сакъал – танг.
- Къошда джокъгъа – юлюш джокъ.
- Керилген да, ургъан кибикди.
- Аманны къуугъан, аманлыкъ табар.
- Ханнга да келеди хариблик.
- Кёл ашады да, кеси ашады.
- Намыс сатылыб алынмайды.
- Аман къатын алгъан, арыр, иги къатын алгъан джарыр.
- Эм уллу байлыкъ – джан саулукъ.
- Ишлегенден, къарагъан уста.
- Ариу сёз джыланны орнундан чыгъарыр.
психологические штучки)))
31.01.2008 01:02:07
|
|
|
|
31.01.2008 04:56:55
:smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005
|
|
|
|
31.01.2008 22:33:31
[b:d6234fecf9]Zucker[/b:d6234fecf9], щас в мсн спрошу результат))))))) чтобы не палить хату)))))))))))))
|
|
|
|
31.01.2008 22:43:58
[b:1a00c226ce]Фортуна Фиделя)))[/b:1a00c226ce], у мене цвет *красный*, а инструмент ... *пианино*. Я че-то о других инструментах подумала. {|=
|
|
|
|
31.01.2008 22:47:38
проходил раньше...и тогда...
была черная лопата...
в этот раз зеленый рубанок....
|
|
|
|
31.01.2008 23:06:55
[b:461d982986]elle[/b:461d982986], :smt003
[b:461d982986]аааа[/b:461d982986], :smt005 прикол)))
|
|
|
|
02.02.2008 15:50:27
|
|||
|
|
02.02.2008 16:01:13
у каждого свое понимание инструмента...)))))
|
|
|
|
02.02.2008 18:05:37
|
|||
|
|
03.04.2008 20:09:37
|
|
|
|
03.04.2008 22:06:52
[b:2a9b5c9822]inessa[/b:2a9b5c9822], спасибо за тест! много о себе узнала)))))))))))))), от некоторых характеристик в недоумении...
|
|
|
|
03.04.2008 23:04:02
|
|||
|
|
04.04.2008 00:47:32
[b:a7fdbaef9a]Фортуна Фиделя[/b:a7fdbaef9a], фигассе))))У меня про женственность ваще ниче нету :smt003
|
|
|
|
04.04.2008 00:51:26
[b:ed230e8da0]Фортуна Фиделя[/b:ed230e8da0], зато я нашла сходство - недостаточно усвоены общепринятые моральные нормы :smt129
|
|
|
|
04.04.2008 01:00:00
[b:f0c53353fe]Фортуна Фиделя[/b:f0c53353fe],
ты мою маму мне напомнила по описаниям...)))))
|
|
|
|
04.04.2008 01:08:11
[b:b57ec1f73f]inessa[/b:b57ec1f73f], да не прозвучит как лесть, ибо от души!!! Но я бы хотела быть похожа на человека, вырастившую такую дочь! :smt001 Во как завернула :smt004
|
|
|
|
04.04.2008 15:23:54
[b:fb01041d01]Фортуна Фиделя[/b:fb01041d01], :smt129 жжОшь))))))
|
|
|
|
04.04.2008 22:41:29
|
|||
|
|
04.04.2008 23:35:53
[b:bfad23f096]Фортуна Фиделя[/b:bfad23f096],
|
|||||
|
|
05.04.2008 03:11:15
[b:59c95dadf5]Фортуна Фиделя[/b:59c95dadf5], ну если честно, то на твоем фоне - я грубый мужлан :smt129
[b:59c95dadf5]inessa[/b:59c95dadf5], :smt129
|
|
|
|
05.04.2008 15:15:34
"красный молоток" :smt003
ОСНОВНАЯ ИНТЕPПPЕТАЦИЯ:
ПЕРВИЧНЫЕ ФАКТОРЫ (постоянно проявляющиеся):
Эго-слабость: эмоционально неустойчив, легко расстраивается, pаздpажителен.
Англоман: склонен к самоанализу, серьезный, остоpожный, сдерживает эмоции.
Социальная смелость: снижено чувство опасности, пpедпpиимчивый, авантюрен.
Подозрительный: ревнивый, высокомерен, догматичный, соpевновательный.
Наивность: простой, естественный, пpямой, непосредственный, непpоницательный.
ЛАТЕНТНЫЕ ФАКТОРЫ (имеющие тенденцию к проявлению):
Аффектотимия:общительный, добродушный, участливый, эмоционально воспpиимчивый.
Покоpность: не склонен к доминированию,скромный, уступчивый, подчиняющийся.
Мужественность: суровый, спартанец, несентиментальный, выносливый.
Гpупповая зависимость: социабельный, последователь, несамостоятельный.
ВТОРИЧНЫЕ ФАКТОРЫ (интегративные свойства):
ФАКТОРЫ НЕ ДОСТИГЛИ КРИТИЧЕСКИХ ЗНАЧЕНИЙ.
ДОПОЛНИТЕЛЬНАЯ ИНТЕРПРЕТАЦИЯ:
ИНТЕЛЛЕКТ: ДОСТАТОЧНО ВЫСОКИЙ ОБЩИЙ УРОВЕНЬ ИНТЕЛЛЕКТА
ЭМОЦИИ: НИЗКИЙ УРОВЕНЬ СТРЕССОУСТОЙЧИВОСТИ. ХРОНИЧЕСКИЕ ЭМОЦИОНАЛЬНЫЕ КОНФЛИКТЫ
ВОЛЯ: НИЗКАЯ СИЛА ВОЛИ. ДЕЙСТВУЕТ ИМПУЛЬСИВНО, 'ПО-НАСТРОЕНИЮ'
МОРАЛЬ: МОРАЛЬНЫЕ НОРМЫ УСВОЕНЫ ДОСТАТОЧНО ХОРОШО
ЛИДЕРСТВО: МОЖЕТ БЫТЬ ЛИДЕРОМ, НО В ОСНОВНОМ ФОРМАЛЬНЫМ ИЛИ НЕЭФФЕКТИВНЫМ
ОБЩЕНИЕ: ДОСТАТОЧНО КОММУНИКАТИВЕН. НО В ОБЩЕНИИ ПРЕДПОЧИТАЕТ СВОЙ КРУГ
СТИЛЬ РАБОТЫ И ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ ПРЕДРАСПОЛОЖЕННОСТИ: СКЛОНЕН К РАБОТЕ НЕ ТРЕБУЮЩЕЙ ВЫСОКОЙ ЛИЧНОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТИ
МОТИВАЦИЯ: ХОРОШО РАЗВИТАЯ МОТИВАЦИЯ. СТРЕМИТСЯ УЛУЧШИТЬ СОЦИАЛЬНЫЙ СТАТУС
КЛИНИЧЕСКАЯ ИНТЕРПРЕТАЦИЯ:
КЛИНИЧЕСКИЕ ШКАЛЫ В ПРЕДЕЛАХ НОРМЫ
первый позабавил)))
:smt001 второй же суть глаголит)))
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)