- Кийимни бир кюнню аясанг, минг кюннге джарар.
- Джигер – джаннга къыйынлыкъ.
- Хоншуну тауугъу къаз кёрюнюр, келини къыз кёрюнюр.
- Эки къатын алгъан – эки ташны ортасына башын салгъан.
- Ашыкъгъанны этеги бутуна чырмалыр.
- Бек анасы джыламаз.
- Бетинги сатма, малынгы сат.
- Тилсиз миллет джокъ болур.
- «Ёгюз, джаргъа джууукъ барма, меннге джюк боллукъса», - дегенди эшек.
- Чакъырылмагъан джерге барма, чакъырылгъан джерден къалма.
- Эл ауузу – элек, анга ийнаннган – халек.
- Суу да къайтады чыкъгъан джерине.
- Эм уллу байлыкъ – джан саулукъ.
- Экеулен сёлеше тура эселе, орталарына барыб кирме.
- Артына баргъанны, къатына барма.
- Ёксюзню къалачы уллу кёрюнюр.
- Джюрек кёзден алгъа кёрюр.
- Насыблы элин сюер, насыбсыз кесин сюер.
- Аз сёлеш, кёб ишле.
- Ашхы тенг джолгъа салыр, аман тенг джолдан тайдырыр.
- Сакъ юйюне сау барыр.
- Адам сёзге тынгыла, акъыл сёзню ангыла.
- Мухар, кеси тойса да, кёзю тоймаз.
- Баш – акъыл ючюн, акъылман – халкъ ючюн.
- Баланы адам этген анады.
- Эл элде бирер малынг болгъандан эсе, бирер тенгинг болсун.
- Окъуусуз билим – джокъ, билимсиз кюнюнг – джокъ.
- Аш берме да, къаш бер.
- Юй ишлеген балта эшикде къалыр.
- Тил – кесген бычакъ, сёз – атылгъан окъ.
- Ашарыкъда сайлагъаннга – чий гырджын.
- Тилчиден кери бол.
- Кесине оноу эте билмеген, халкъына да эте билмез.
- Сабий кёргенин унутмаз.
- Аякъларынгы джууургъанынга кёре узат.
- Къайгъыны сюйген, къайгъы табар.
- Хар сёзню орну барды.
- Байма, деб да, къууанма, джарлыма, деб да, джылама.
- Таукел къуру къалмаз.
- Сёлеш деб шай берген, тохта деб, сом берген.
- Биреуге кёлтюрген таягъынг, кесинги башынга урур.
- Акъдан къара болмаз.
- Къоркъакъны кёзю экили кёрюр.
- Тай асырагъан, атха минер.
- Ауузу аманнга «иги», деме.
- Бойнуму джети джерден кессенг да, мен ол ишни этеллик тюлме.
- Юй кюйдю да, кюйюз чыкъды, ортасындан тюйюш чыкъды.
- Кёзюнде тереги болгъан, чёбю болгъаннга кюле эди.
- Къумурсхала джыйылсала, пилни да джыгъадыла.
- Чакъырылмагъан къонакъ тёрге атламаз.
психологические штучки)))
31.01.2008 01:02:07
|
|
|
|
31.01.2008 04:56:55
:smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005
|
|
|
|
31.01.2008 22:33:31
[b:d6234fecf9]Zucker[/b:d6234fecf9], щас в мсн спрошу результат))))))) чтобы не палить хату)))))))))))))
|
|
|
|
31.01.2008 22:43:58
[b:1a00c226ce]Фортуна Фиделя)))[/b:1a00c226ce], у мене цвет *красный*, а инструмент ... *пианино*. Я че-то о других инструментах подумала. {|=
|
|
|
|
31.01.2008 22:47:38
проходил раньше...и тогда...
была черная лопата...
в этот раз зеленый рубанок....
|
|
|
|
31.01.2008 23:06:55
[b:461d982986]elle[/b:461d982986], :smt003
[b:461d982986]аааа[/b:461d982986], :smt005 прикол)))
|
|
|
|
02.02.2008 15:50:27
|
|||
|
|
02.02.2008 16:01:13
у каждого свое понимание инструмента...)))))
|
|
|
|
02.02.2008 18:05:37
|
|||
|
|
03.04.2008 20:09:37
|
|
|
|
03.04.2008 22:06:52
[b:2a9b5c9822]inessa[/b:2a9b5c9822], спасибо за тест! много о себе узнала)))))))))))))), от некоторых характеристик в недоумении...
|
|
|
|
03.04.2008 23:04:02
|
|||
|
|
04.04.2008 00:47:32
[b:a7fdbaef9a]Фортуна Фиделя[/b:a7fdbaef9a], фигассе))))У меня про женственность ваще ниче нету :smt003
|
|
|
|
04.04.2008 00:51:26
[b:ed230e8da0]Фортуна Фиделя[/b:ed230e8da0], зато я нашла сходство - недостаточно усвоены общепринятые моральные нормы :smt129
|
|
|
|
04.04.2008 01:00:00
[b:f0c53353fe]Фортуна Фиделя[/b:f0c53353fe],
ты мою маму мне напомнила по описаниям...)))))
|
|
|
|
04.04.2008 01:08:11
[b:b57ec1f73f]inessa[/b:b57ec1f73f], да не прозвучит как лесть, ибо от души!!! Но я бы хотела быть похожа на человека, вырастившую такую дочь! :smt001 Во как завернула :smt004
|
|
|
|
04.04.2008 15:23:54
[b:fb01041d01]Фортуна Фиделя[/b:fb01041d01], :smt129 жжОшь))))))
|
|
|
|
04.04.2008 22:41:29
|
|||
|
|
04.04.2008 23:35:53
[b:bfad23f096]Фортуна Фиделя[/b:bfad23f096],
|
|||||
|
|
05.04.2008 03:11:15
[b:59c95dadf5]Фортуна Фиделя[/b:59c95dadf5], ну если честно, то на твоем фоне - я грубый мужлан :smt129
[b:59c95dadf5]inessa[/b:59c95dadf5], :smt129
|
|
|
|
05.04.2008 15:15:34
"красный молоток" :smt003
ОСНОВНАЯ ИНТЕPПPЕТАЦИЯ:
ПЕРВИЧНЫЕ ФАКТОРЫ (постоянно проявляющиеся):
Эго-слабость: эмоционально неустойчив, легко расстраивается, pаздpажителен.
Англоман: склонен к самоанализу, серьезный, остоpожный, сдерживает эмоции.
Социальная смелость: снижено чувство опасности, пpедпpиимчивый, авантюрен.
Подозрительный: ревнивый, высокомерен, догматичный, соpевновательный.
Наивность: простой, естественный, пpямой, непосредственный, непpоницательный.
ЛАТЕНТНЫЕ ФАКТОРЫ (имеющие тенденцию к проявлению):
Аффектотимия:общительный, добродушный, участливый, эмоционально воспpиимчивый.
Покоpность: не склонен к доминированию,скромный, уступчивый, подчиняющийся.
Мужественность: суровый, спартанец, несентиментальный, выносливый.
Гpупповая зависимость: социабельный, последователь, несамостоятельный.
ВТОРИЧНЫЕ ФАКТОРЫ (интегративные свойства):
ФАКТОРЫ НЕ ДОСТИГЛИ КРИТИЧЕСКИХ ЗНАЧЕНИЙ.
ДОПОЛНИТЕЛЬНАЯ ИНТЕРПРЕТАЦИЯ:
ИНТЕЛЛЕКТ: ДОСТАТОЧНО ВЫСОКИЙ ОБЩИЙ УРОВЕНЬ ИНТЕЛЛЕКТА
ЭМОЦИИ: НИЗКИЙ УРОВЕНЬ СТРЕССОУСТОЙЧИВОСТИ. ХРОНИЧЕСКИЕ ЭМОЦИОНАЛЬНЫЕ КОНФЛИКТЫ
ВОЛЯ: НИЗКАЯ СИЛА ВОЛИ. ДЕЙСТВУЕТ ИМПУЛЬСИВНО, 'ПО-НАСТРОЕНИЮ'
МОРАЛЬ: МОРАЛЬНЫЕ НОРМЫ УСВОЕНЫ ДОСТАТОЧНО ХОРОШО
ЛИДЕРСТВО: МОЖЕТ БЫТЬ ЛИДЕРОМ, НО В ОСНОВНОМ ФОРМАЛЬНЫМ ИЛИ НЕЭФФЕКТИВНЫМ
ОБЩЕНИЕ: ДОСТАТОЧНО КОММУНИКАТИВЕН. НО В ОБЩЕНИИ ПРЕДПОЧИТАЕТ СВОЙ КРУГ
СТИЛЬ РАБОТЫ И ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ ПРЕДРАСПОЛОЖЕННОСТИ: СКЛОНЕН К РАБОТЕ НЕ ТРЕБУЮЩЕЙ ВЫСОКОЙ ЛИЧНОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТИ
МОТИВАЦИЯ: ХОРОШО РАЗВИТАЯ МОТИВАЦИЯ. СТРЕМИТСЯ УЛУЧШИТЬ СОЦИАЛЬНЫЙ СТАТУС
КЛИНИЧЕСКАЯ ИНТЕРПРЕТАЦИЯ:
КЛИНИЧЕСКИЕ ШКАЛЫ В ПРЕДЕЛАХ НОРМЫ
первый позабавил)))
:smt001 второй же суть глаголит)))
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)