- Эки ойлашыб, бир сёлешген.
- Бек анасы джыламаз.
- Сабий болмагъан джерде, мёлек болмаз.
- Эринчекге кюн узун.
- Ишлегенден, къарагъан уста.
- Адамны адамлыгъы къыйынлыкъда айгъакъланады.
- Эркишини аманы тиширыуну джылатыр.
- Керек ташны ауурлугъу джокъ.
- Аманнга да, игиге да оноусуз къатышма.
- Экеулен сёлеше тура эселе, орталарына барыб кирме.
- Тамбла алтындан бюгюн багъыр ашхы.
- Насыблыны баласы кюн кюнден да баш болур, насыбсызны баласы, кюн кюнден да джаш болур.
- Ётюрюкден тюбю джокъ, кёлтюрюрге джиби джокъ.
- Нарт сёз – тилни бети.
- Зарда марда джокъ.
- Рысхы – сют юсюнде кёмюк кибикди.
- Джюз элде джюз ёгюзюм болгъандан эсе, джюз джууугъум болсун.
- Эл ауузу – элия.
- Бал ашаргъа сюе эсенг, чибин ургъаннга тёз.
- Бети – къучакълар, джюреги – бычакълар.
- Ач отунчуну ачыуу – бурнунда.
- Аман хансны – урлугъу кёб.
- Келлик заман – къартлыкъ келтирир, кетген заман – джашлыкъ ёлтюрюр.
- Туз, гырджын аша, тюзлюк бла джаша.
- Бети къызарыучу адамны, джюреги харам болмаз.
- Ауругъаннга – кийик саулукъ, джетген къызгъа – чилле джаулукъ.
- Айранын берсенг, челегин да къызгъанма.
- Азыкълы ат арымаз, къатыны аман джарымаз.
- Айраннга суу къош, телиге джол бош.
- Билмегенинги, билгеннге сор.
- Джумушакъ сёз къаты таякъны сындырыр.
- Ариу сёзде ауруу джокъ.
- Ёлюк кебинсиз къалмаз.
- Джылыгъа джылан илешир.
- Аллахдан тилесенг, кёб тиле.
- Уллу суу бла уллу ауруудан башынгы сакъла.
- Къонакъ болсанг, ийнакъ бол.
- Тюзлюк шохлукъну бегитир.
- Тюзню ётмеги тюзде къалса да, тас болмаз.
- Билимден уллу байлыкъ джокъду.
- Таукел адам тау тешер.
- Билим ат болуб да чабар, къуш болуб да учар.
- Минг тенг да азды, бир джау да кёбдю.
- Биреуге кёлтюрген таягъынг, кесинги башынга урур.
- Джырчы джырчыгъа – къарнаш.
- Джылкъыдан – ат чыгъар, тукъумдан – джаш чыгъар.
- Кийимни бичсенг, кенг бич, тар этген къыйын тюлдю.
- Байны оноуу, джарлыгъа джарамаз.
- Къошда джокъгъа – юлюш джокъ.
- Адам бла мюлк юлешмеген эсенг, ол адамны билиб бошагъанма, деб кесинги алдама.
психологические штучки)))
31.01.2008 01:02:07
|
|
|
|
31.01.2008 04:56:55
:smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005
|
|
|
|
31.01.2008 22:33:31
[b:d6234fecf9]Zucker[/b:d6234fecf9], щас в мсн спрошу результат))))))) чтобы не палить хату)))))))))))))
|
|
|
|
31.01.2008 22:43:58
[b:1a00c226ce]Фортуна Фиделя)))[/b:1a00c226ce], у мене цвет *красный*, а инструмент ... *пианино*. Я че-то о других инструментах подумала.
![]() |
|
|
|
31.01.2008 22:47:38
проходил раньше...и тогда...
была черная лопата...
в этот раз зеленый рубанок....
|
|
|
|
31.01.2008 23:06:55
[b:461d982986]elle[/b:461d982986], :smt003
[b:461d982986]аааа[/b:461d982986], :smt005 прикол)))
|
|
|
|
02.02.2008 15:50:27
|
|||
|
|
02.02.2008 16:01:13
у каждого свое понимание инструмента...)))))
|
|
|
|
02.02.2008 18:05:37
|
|||
|
|
03.04.2008 20:09:37
|
|
|
|
03.04.2008 22:06:52
[b:2a9b5c9822]inessa[/b:2a9b5c9822], спасибо за тест! много о себе узнала)))))))))))))), от некоторых характеристик в недоумении...
|
|
|
|
03.04.2008 23:04:02
|
|||
|
|
04.04.2008 00:47:32
[b:a7fdbaef9a]Фортуна Фиделя[/b:a7fdbaef9a], фигассе))))У меня про женственность ваще ниче нету :smt003
|
|
|
|
04.04.2008 00:51:26
[b:ed230e8da0]Фортуна Фиделя[/b:ed230e8da0], зато я нашла сходство - недостаточно усвоены общепринятые моральные нормы :smt129
|
|
|
|
04.04.2008 01:00:00
[b:f0c53353fe]Фортуна Фиделя[/b:f0c53353fe],
ты мою маму мне напомнила по описаниям...)))))
|
|
|
|
04.04.2008 01:08:11
[b:b57ec1f73f]inessa[/b:b57ec1f73f], да не прозвучит как лесть, ибо от души!!! Но я бы хотела быть похожа на человека, вырастившую такую дочь! :smt001 Во как завернула :smt004
|
|
|
|
04.04.2008 15:23:54
[b:fb01041d01]Фортуна Фиделя[/b:fb01041d01], :smt129 жжОшь))))))
|
|
|
|
04.04.2008 22:41:29
|
|||
|
|
04.04.2008 23:35:53
[b:bfad23f096]Фортуна Фиделя[/b:bfad23f096],
|
|||||
|
|
05.04.2008 03:11:15
[b:59c95dadf5]Фортуна Фиделя[/b:59c95dadf5], ну если честно, то на твоем фоне - я грубый мужлан :smt129
[b:59c95dadf5]inessa[/b:59c95dadf5], :smt129
|
|
|
|
05.04.2008 15:15:34
"красный молоток" :smt003
ОСНОВНАЯ ИНТЕPПPЕТАЦИЯ:
ПЕРВИЧНЫЕ ФАКТОРЫ (постоянно проявляющиеся):
Эго-слабость: эмоционально неустойчив, легко расстраивается, pаздpажителен.
Англоман: склонен к самоанализу, серьезный, остоpожный, сдерживает эмоции.
Социальная смелость: снижено чувство опасности, пpедпpиимчивый, авантюрен.
Подозрительный: ревнивый, высокомерен, догматичный, соpевновательный.
Наивность: простой, естественный, пpямой, непосредственный, непpоницательный.
ЛАТЕНТНЫЕ ФАКТОРЫ (имеющие тенденцию к проявлению):
Аффектотимия:общительный, добродушный, участливый, эмоционально воспpиимчивый.
Покоpность: не склонен к доминированию,скромный, уступчивый, подчиняющийся.
Мужественность: суровый, спартанец, несентиментальный, выносливый.
Гpупповая зависимость: социабельный, последователь, несамостоятельный.
ВТОРИЧНЫЕ ФАКТОРЫ (интегративные свойства):
ФАКТОРЫ НЕ ДОСТИГЛИ КРИТИЧЕСКИХ ЗНАЧЕНИЙ.
ДОПОЛНИТЕЛЬНАЯ ИНТЕРПРЕТАЦИЯ:
ИНТЕЛЛЕКТ: ДОСТАТОЧНО ВЫСОКИЙ ОБЩИЙ УРОВЕНЬ ИНТЕЛЛЕКТА
ЭМОЦИИ: НИЗКИЙ УРОВЕНЬ СТРЕССОУСТОЙЧИВОСТИ. ХРОНИЧЕСКИЕ ЭМОЦИОНАЛЬНЫЕ КОНФЛИКТЫ
ВОЛЯ: НИЗКАЯ СИЛА ВОЛИ. ДЕЙСТВУЕТ ИМПУЛЬСИВНО, 'ПО-НАСТРОЕНИЮ'
МОРАЛЬ: МОРАЛЬНЫЕ НОРМЫ УСВОЕНЫ ДОСТАТОЧНО ХОРОШО
ЛИДЕРСТВО: МОЖЕТ БЫТЬ ЛИДЕРОМ, НО В ОСНОВНОМ ФОРМАЛЬНЫМ ИЛИ НЕЭФФЕКТИВНЫМ
ОБЩЕНИЕ: ДОСТАТОЧНО КОММУНИКАТИВЕН. НО В ОБЩЕНИИ ПРЕДПОЧИТАЕТ СВОЙ КРУГ
СТИЛЬ РАБОТЫ И ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ ПРЕДРАСПОЛОЖЕННОСТИ: СКЛОНЕН К РАБОТЕ НЕ ТРЕБУЮЩЕЙ ВЫСОКОЙ ЛИЧНОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТИ
МОТИВАЦИЯ: ХОРОШО РАЗВИТАЯ МОТИВАЦИЯ. СТРЕМИТСЯ УЛУЧШИТЬ СОЦИАЛЬНЫЙ СТАТУС
КЛИНИЧЕСКАЯ ИНТЕРПРЕТАЦИЯ:
КЛИНИЧЕСКИЕ ШКАЛЫ В ПРЕДЕЛАХ НОРМЫ
первый позабавил)))
:smt001 второй же суть глаголит)))
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)