- Эл ауузу – элек, анга ийнаннган – халек.
- Ашатыргъа иш – ашхы, ишлетирге аш – ашхы.
- «Ёгюз, джаргъа джууукъ барма, меннге джюк боллукъса», - дегенди эшек.
- Ишленмеклик адамлыкъды.
- Башсыз урчукъ тюзюне айланмаз.
- Бал чибинни ургъаны – ачы, балы – татлы.
- Къарнынг къанлынга кийирир.
- Чомарт джарлы болмаз.
- Дуния малгъа сатылма, кесингден телиге къатылма.
- Тойну къарнашы – харс, джырны къарнашы – эжиу.
- Джаш болсун, къыз болсун, акъылы, саны тюз болсун.
- Джигер – джаннга къыйынлыкъ.
- Ана къолу ачытмаз.
- Элге къуллукъ этмеген, элге ие болмаз.
- Хатерли къул болур.
- Ауругъаннга – кийик саулукъ, джетген къызгъа – чилле джаулукъ.
- Джыйырма къойну юч джыйырма эбзе кюте эди.
- Мал кёб болса, джууукъ кёб болур.
- Телиге акъыл салгъандан эсе, ёлгеннге джан салырса.
- Садакъачыны джаны – къапчыгъында.
- Окъуу – билимни ачхычы, окъуу – дунияны бачхычы.
- Джауумдан сора, кюн кюйдюрюр, ётюрюкден сора, айыб кюйдюрюр.
- Керилген да, ургъан кибикди.
- Джылар джаш, атасыны сакъалы бла ойнар.
- Ачыу алгъа келсе, акъыл артха къалады.
- Ауурну тюбю бла, дженгилни башы бла джюрюген.
- Ётюрюкчюню шагъаты – къатында.
- Битмегеннге сакъал – танг.
- Билим ат болуб да чабар, къуш болуб да учар.
- Экиндини кеч къылсанг, чабыб джетер ашхам.
- Таукел къуру къалмаз.
- Ёмюрлюк шохлукъну джел элтмез.
- Джарлы эскисин джамаса, къууаныр.
- Эм уллу байлыкъ – джан саулукъ.
- Акъыл сабырлыкъ берир.
- Биреуню къыйынлыгъы бла кесинге джол ишлеме.
- Хар сёзню орну барды.
- Бёрю да ач къалмасын, эчки да ашалмасын.
- Байдан умут эте, джарлыдан ёгюз багъасы къорады.
- Суугъа – чабакъ, къаягъа – ыргъакъ.
- Ёзденликни джайгъан – джокълукъ.
- Тили узунну, намысы – къысха.
- Ёлген аслан – сау чычхан.
- Хар адамгъа кеси миннген тау кибик.
- Джаш къарыу бла кючлю, къарт акъыл бла кючлю.
- Азыкълы ат арымаз, къатыны аман джарымаз.
- Артына баргъанны, къатына барма.
- Джашлыкъ этмеген, башлыкъ этмез.
- Эки элинги тыйсанг, джети элде махталырса.
- Тойгъа барсанг, тоюб бар, эски тонунгу къоюб бар.
психологические штучки)))
31.01.2008 01:02:07
|
|
|
|
31.01.2008 04:56:55
:smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005
|
|
|
|
31.01.2008 22:33:31
[b:d6234fecf9]Zucker[/b:d6234fecf9], щас в мсн спрошу результат))))))) чтобы не палить хату)))))))))))))
|
|
|
|
31.01.2008 22:43:58
[b:1a00c226ce]Фортуна Фиделя)))[/b:1a00c226ce], у мене цвет *красный*, а инструмент ... *пианино*. Я че-то о других инструментах подумала. {|=
|
|
|
|
31.01.2008 22:47:38
проходил раньше...и тогда...
была черная лопата...
в этот раз зеленый рубанок....
|
|
|
|
31.01.2008 23:06:55
[b:461d982986]elle[/b:461d982986], :smt003
[b:461d982986]аааа[/b:461d982986], :smt005 прикол)))
|
|
|
|
02.02.2008 15:50:27
|
|||
|
|
02.02.2008 16:01:13
у каждого свое понимание инструмента...)))))
|
|
|
|
02.02.2008 18:05:37
|
|||
|
|
03.04.2008 20:09:37
|
|
|
|
03.04.2008 22:06:52
[b:2a9b5c9822]inessa[/b:2a9b5c9822], спасибо за тест! много о себе узнала)))))))))))))), от некоторых характеристик в недоумении...
|
|
|
|
03.04.2008 23:04:02
|
|||
|
|
04.04.2008 00:47:32
[b:a7fdbaef9a]Фортуна Фиделя[/b:a7fdbaef9a], фигассе))))У меня про женственность ваще ниче нету :smt003
|
|
|
|
04.04.2008 00:51:26
[b:ed230e8da0]Фортуна Фиделя[/b:ed230e8da0], зато я нашла сходство - недостаточно усвоены общепринятые моральные нормы :smt129
|
|
|
|
04.04.2008 01:00:00
[b:f0c53353fe]Фортуна Фиделя[/b:f0c53353fe],
ты мою маму мне напомнила по описаниям...)))))
|
|
|
|
04.04.2008 01:08:11
[b:b57ec1f73f]inessa[/b:b57ec1f73f], да не прозвучит как лесть, ибо от души!!! Но я бы хотела быть похожа на человека, вырастившую такую дочь! :smt001 Во как завернула :smt004
|
|
|
|
04.04.2008 15:23:54
[b:fb01041d01]Фортуна Фиделя[/b:fb01041d01], :smt129 жжОшь))))))
|
|
|
|
04.04.2008 22:41:29
|
|||
|
|
04.04.2008 23:35:53
[b:bfad23f096]Фортуна Фиделя[/b:bfad23f096],
|
|||||
|
|
05.04.2008 03:11:15
[b:59c95dadf5]Фортуна Фиделя[/b:59c95dadf5], ну если честно, то на твоем фоне - я грубый мужлан :smt129
[b:59c95dadf5]inessa[/b:59c95dadf5], :smt129
|
|
|
|
05.04.2008 15:15:34
"красный молоток" :smt003
ОСНОВНАЯ ИНТЕPПPЕТАЦИЯ:
ПЕРВИЧНЫЕ ФАКТОРЫ (постоянно проявляющиеся):
Эго-слабость: эмоционально неустойчив, легко расстраивается, pаздpажителен.
Англоман: склонен к самоанализу, серьезный, остоpожный, сдерживает эмоции.
Социальная смелость: снижено чувство опасности, пpедпpиимчивый, авантюрен.
Подозрительный: ревнивый, высокомерен, догматичный, соpевновательный.
Наивность: простой, естественный, пpямой, непосредственный, непpоницательный.
ЛАТЕНТНЫЕ ФАКТОРЫ (имеющие тенденцию к проявлению):
Аффектотимия:общительный, добродушный, участливый, эмоционально воспpиимчивый.
Покоpность: не склонен к доминированию,скромный, уступчивый, подчиняющийся.
Мужественность: суровый, спартанец, несентиментальный, выносливый.
Гpупповая зависимость: социабельный, последователь, несамостоятельный.
ВТОРИЧНЫЕ ФАКТОРЫ (интегративные свойства):
ФАКТОРЫ НЕ ДОСТИГЛИ КРИТИЧЕСКИХ ЗНАЧЕНИЙ.
ДОПОЛНИТЕЛЬНАЯ ИНТЕРПРЕТАЦИЯ:
ИНТЕЛЛЕКТ: ДОСТАТОЧНО ВЫСОКИЙ ОБЩИЙ УРОВЕНЬ ИНТЕЛЛЕКТА
ЭМОЦИИ: НИЗКИЙ УРОВЕНЬ СТРЕССОУСТОЙЧИВОСТИ. ХРОНИЧЕСКИЕ ЭМОЦИОНАЛЬНЫЕ КОНФЛИКТЫ
ВОЛЯ: НИЗКАЯ СИЛА ВОЛИ. ДЕЙСТВУЕТ ИМПУЛЬСИВНО, 'ПО-НАСТРОЕНИЮ'
МОРАЛЬ: МОРАЛЬНЫЕ НОРМЫ УСВОЕНЫ ДОСТАТОЧНО ХОРОШО
ЛИДЕРСТВО: МОЖЕТ БЫТЬ ЛИДЕРОМ, НО В ОСНОВНОМ ФОРМАЛЬНЫМ ИЛИ НЕЭФФЕКТИВНЫМ
ОБЩЕНИЕ: ДОСТАТОЧНО КОММУНИКАТИВЕН. НО В ОБЩЕНИИ ПРЕДПОЧИТАЕТ СВОЙ КРУГ
СТИЛЬ РАБОТЫ И ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ ПРЕДРАСПОЛОЖЕННОСТИ: СКЛОНЕН К РАБОТЕ НЕ ТРЕБУЮЩЕЙ ВЫСОКОЙ ЛИЧНОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТИ
МОТИВАЦИЯ: ХОРОШО РАЗВИТАЯ МОТИВАЦИЯ. СТРЕМИТСЯ УЛУЧШИТЬ СОЦИАЛЬНЫЙ СТАТУС
КЛИНИЧЕСКАЯ ИНТЕРПРЕТАЦИЯ:
КЛИНИЧЕСКИЕ ШКАЛЫ В ПРЕДЕЛАХ НОРМЫ
первый позабавил)))
:smt001 второй же суть глаголит)))
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)