- Джылар джаш, атасыны сакъалы бла ойнар.
- Аджалсыз ёлюм болмаз.
- Тойгъан джерден туугъан джер игиди.
- Элде адам къалмаса, ит тахтагъа минер.
- Окъуу – билимни ачхычы, окъуу – дунияны бачхычы.
- Баш болса, бёрк табылыр.
- Сёлеш деб шай берген, тохта деб, сом берген.
- Тау башында, тау болмаз, джангыз терек, бау болмаз.
- Намысы болмагъанны, сыйы болмаз.
- Эл тойса, тоймагъан, эл къойса, къоймагъан.
- Къарнынг тойгъунчу аша да, белинг талгъынчы ишле.
- Алтыда кюлмеген, алтмышда кюлмез.
- Къыз келсе, джумуш эте келеди, къатын келсе, ушакъ эте келеди.
- Ариу сёз джыланны орнундан чыгъарыр.
- Аманнга алтын чыдамаз.
- Эски джаугъа ышанма.
- Адам бла мюлк юлешмеген эсенг, ол адамны билиб бошагъанма, деб кесинги алдама.
- Тойгъа барсанг, тоюб бар, эски тонунгу къоюб бар.
- Джангыз терек къынгыр ёсер.
- Сагъыш – къартлыкъгъа сюйюмчю.
- Ашына кёре табагъы, балына кёре къалагъы.
- Аджашханны ызындагъы кёреди, джангылгъанны джанындагъы биледи.
- Къарт айтханны этмеген, къартаймаз.
- Чомарт бергенин айтмаз.
- Байны оноуу, джарлыгъа джарамаз.
- Бозанг болмагъан джерге, къалагъынгы сукъма.
- Ачлыкъда тары гырджын халыуадан татлы.
- Ишленмеген джаш – джюгенсиз ат, ишленмеген къыз – тузсуз хант.
- Адеб этмеген, адеб кёрмез.
- Тюзлюк шохлукъну бегитир.
- Суу кетер, таш къалыр.
- Ётюрюкню къуйругъу – бир тутум.
- Ариуну – ауруу кёб.
- Къая джолда джортма, ачыкъ сёзден къоркъма.
- Билим ат болуб да чабар, къуш болуб да учар.
- Уллу сёзде уят джокъ.
- Аууздан келген, къолдан келсе, ким да патчах болур эди.
- Сабийни джумушха джибер да, ызындан бар.
- Хансыз джомакъ болмаз.
- Тура эдим джата, къайдан чыкъды хата?
- Къумурсхала джыйылсала, пилни да джыгъадыла.
- Азыгъы аз, алгъа къабар, аты аман, алгъа чабар.
- Тешик этген тынчды, аны джамагъан къыйынды.
- Ишге юренсин къоллары, халкъ бла болсун джоллары.
- Эл элде бирер малынг болгъандан эсе, бирер тенгинг болсун.
- Билимсиз иш бармаз.
- Орундукъ тюбюнде атылсам да, орта джиликме, де да айлан.
- Чакъырылмагъан къонакъ тёрге атламаз.
- Джукъу тёшек сайламайды.
- Билимли ёлмез, билимсиз кёрмез.
психологические штучки)))
31.01.2008 01:02:07
|
|
|
|
31.01.2008 04:56:55
:smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005
|
|
|
|
31.01.2008 22:33:31
[b:d6234fecf9]Zucker[/b:d6234fecf9], щас в мсн спрошу результат))))))) чтобы не палить хату)))))))))))))
|
|
|
|
31.01.2008 22:43:58
[b:1a00c226ce]Фортуна Фиделя)))[/b:1a00c226ce], у мене цвет *красный*, а инструмент ... *пианино*. Я че-то о других инструментах подумала.
![]() |
|
|
|
31.01.2008 22:47:38
проходил раньше...и тогда...
была черная лопата...
в этот раз зеленый рубанок....
|
|
|
|
31.01.2008 23:06:55
[b:461d982986]elle[/b:461d982986], :smt003
[b:461d982986]аааа[/b:461d982986], :smt005 прикол)))
|
|
|
|
02.02.2008 15:50:27
|
|||
|
|
02.02.2008 16:01:13
у каждого свое понимание инструмента...)))))
|
|
|
|
02.02.2008 18:05:37
|
|||
|
|
03.04.2008 20:09:37
|
|
|
|
03.04.2008 22:06:52
[b:2a9b5c9822]inessa[/b:2a9b5c9822], спасибо за тест! много о себе узнала)))))))))))))), от некоторых характеристик в недоумении...
|
|
|
|
03.04.2008 23:04:02
|
|||
|
|
04.04.2008 00:47:32
[b:a7fdbaef9a]Фортуна Фиделя[/b:a7fdbaef9a], фигассе))))У меня про женственность ваще ниче нету :smt003
|
|
|
|
04.04.2008 00:51:26
[b:ed230e8da0]Фортуна Фиделя[/b:ed230e8da0], зато я нашла сходство - недостаточно усвоены общепринятые моральные нормы :smt129
|
|
|
|
04.04.2008 01:00:00
[b:f0c53353fe]Фортуна Фиделя[/b:f0c53353fe],
ты мою маму мне напомнила по описаниям...)))))
|
|
|
|
04.04.2008 01:08:11
[b:b57ec1f73f]inessa[/b:b57ec1f73f], да не прозвучит как лесть, ибо от души!!! Но я бы хотела быть похожа на человека, вырастившую такую дочь! :smt001 Во как завернула :smt004
|
|
|
|
04.04.2008 15:23:54
[b:fb01041d01]Фортуна Фиделя[/b:fb01041d01], :smt129 жжОшь))))))
|
|
|
|
04.04.2008 22:41:29
|
|||
|
|
04.04.2008 23:35:53
[b:bfad23f096]Фортуна Фиделя[/b:bfad23f096],
|
|||||
|
|
05.04.2008 03:11:15
[b:59c95dadf5]Фортуна Фиделя[/b:59c95dadf5], ну если честно, то на твоем фоне - я грубый мужлан :smt129
[b:59c95dadf5]inessa[/b:59c95dadf5], :smt129
|
|
|
|
05.04.2008 15:15:34
"красный молоток" :smt003
ОСНОВНАЯ ИНТЕPПPЕТАЦИЯ:
ПЕРВИЧНЫЕ ФАКТОРЫ (постоянно проявляющиеся):
Эго-слабость: эмоционально неустойчив, легко расстраивается, pаздpажителен.
Англоман: склонен к самоанализу, серьезный, остоpожный, сдерживает эмоции.
Социальная смелость: снижено чувство опасности, пpедпpиимчивый, авантюрен.
Подозрительный: ревнивый, высокомерен, догматичный, соpевновательный.
Наивность: простой, естественный, пpямой, непосредственный, непpоницательный.
ЛАТЕНТНЫЕ ФАКТОРЫ (имеющие тенденцию к проявлению):
Аффектотимия:общительный, добродушный, участливый, эмоционально воспpиимчивый.
Покоpность: не склонен к доминированию,скромный, уступчивый, подчиняющийся.
Мужественность: суровый, спартанец, несентиментальный, выносливый.
Гpупповая зависимость: социабельный, последователь, несамостоятельный.
ВТОРИЧНЫЕ ФАКТОРЫ (интегративные свойства):
ФАКТОРЫ НЕ ДОСТИГЛИ КРИТИЧЕСКИХ ЗНАЧЕНИЙ.
ДОПОЛНИТЕЛЬНАЯ ИНТЕРПРЕТАЦИЯ:
ИНТЕЛЛЕКТ: ДОСТАТОЧНО ВЫСОКИЙ ОБЩИЙ УРОВЕНЬ ИНТЕЛЛЕКТА
ЭМОЦИИ: НИЗКИЙ УРОВЕНЬ СТРЕССОУСТОЙЧИВОСТИ. ХРОНИЧЕСКИЕ ЭМОЦИОНАЛЬНЫЕ КОНФЛИКТЫ
ВОЛЯ: НИЗКАЯ СИЛА ВОЛИ. ДЕЙСТВУЕТ ИМПУЛЬСИВНО, 'ПО-НАСТРОЕНИЮ'
МОРАЛЬ: МОРАЛЬНЫЕ НОРМЫ УСВОЕНЫ ДОСТАТОЧНО ХОРОШО
ЛИДЕРСТВО: МОЖЕТ БЫТЬ ЛИДЕРОМ, НО В ОСНОВНОМ ФОРМАЛЬНЫМ ИЛИ НЕЭФФЕКТИВНЫМ
ОБЩЕНИЕ: ДОСТАТОЧНО КОММУНИКАТИВЕН. НО В ОБЩЕНИИ ПРЕДПОЧИТАЕТ СВОЙ КРУГ
СТИЛЬ РАБОТЫ И ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ ПРЕДРАСПОЛОЖЕННОСТИ: СКЛОНЕН К РАБОТЕ НЕ ТРЕБУЮЩЕЙ ВЫСОКОЙ ЛИЧНОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТИ
МОТИВАЦИЯ: ХОРОШО РАЗВИТАЯ МОТИВАЦИЯ. СТРЕМИТСЯ УЛУЧШИТЬ СОЦИАЛЬНЫЙ СТАТУС
КЛИНИЧЕСКАЯ ИНТЕРПРЕТАЦИЯ:
КЛИНИЧЕСКИЕ ШКАЛЫ В ПРЕДЕЛАХ НОРМЫ
первый позабавил)))
:smt001 второй же суть глаголит)))
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)