Расширенный поиск
4 Июля  2025 года
Логин: Регистрация
Пароль: Забыли пароль?
  • Тёзгеннге, джабылгъан эшик ачылыр.
  • Халкъгъа джарагъан, джарлы къалмаз.
  • Этек чакъмакълары баш джаргъан, сёлешген сёзлери таш джаргъан.
  • Aдам боллукъ, сыфатындан белгили.
  • Эски джаугъа ышанма.
  • Джаз бир кюнню джатсанг, къыш талай кюнню абынырса.
  • Тюз сёз баргъан сууну тыяр.
  • Билим насыб берир, билим джолну керир.
  • Дженгил джетерикме деб, узун джолну къоюб, къысхасын барма.
  • Ёксюзню къалачы уллу кёрюнюр.
  • Адам сёзюнден белгили.
  • Ачылгъан эт джабылыр, кёрген кёз унутмаз.
  • Къартны сыйын кёрмеген, къартлыгъында сыйлы болмаз.
  • Аякъларынгы джууургъанынга кёре узат.
  • Ата Джуртуму башы болмасам да, босагъасында ташы болайым.
  • Ана къолу ачытмаз.
  • Къыйынлы джети элге оноу этер.
  • Кёб джашагъан – кёб билир.
  • Ариу сёз – джаннга азыкъ, аман сёз – башха къазыкъ.
  • Кёпюр салгъан кеси ётер, уру къазгъан кеси кетер.
  • Элиб деген, элге болушур.
  • Ат да турмайды бир териде.
  • Ач отунчуну ачыуу – бурнунда.
  • Баш – акъыл ючюн, акъылман – халкъ ючюн.
  • Бети – къучакълар, джюреги – бычакълар.
  • Аууз сакълагъан – джан сакълар.
  • Адамны бетине къарама, адетине къара.
  • Рысхы – сют юсюнде кёмюк кибикди.
  • Гугук кесини атын айтыб къычыргъанча, мен, мен деб нек тураса?
  • Биреуню тёрюнден, кесинги эшик артынг игиди.
  • Тамырсыз терекге таянма – джыгъылырса.
  • Ишлегенде эринме, ишде чолакъ кёрюнме.
  • Джылкъыдан – ат чыгъар, тукъумдан – джаш чыгъар.
  • Кийим тукъум сордурур.
  • Къарнынг тойгъунчу аша да, белинг талгъынчы ишле.
  • Ариуну – ауруу кёб.
  • Этни бети бла шорпасы.
  • Джюрекге ариу – кёзге да ариу.
  • Джюрек кёзден алгъа кёрюр.
  • Кёл ашады да, кеси ашады.
  • Эр абынмай, эл танымаз.
  • Кёзюнде тереги болгъан, чёбю болгъаннга кюле эди.
  • Эшекни не къадар тюйсенг да, ат болмаз.
  • Аман къатын сабий табса, бий болур…
  • Айранны сюйген, ийнек тутар.
  • Элге къуллукъ этмеген, элге ие болмаз.
  • Тура эдим джата, къайдан чыкъды хата?
  • Билгенни къолу къарны джандырыр.
  • Кёзню ачылгъаны – иги, ауузну джабылгъаны – иги.
  • Игилик игилик бла сингдирилиучю затды.
Страницы: 1
Алиман ишлеге джаш тёлю нек аз эс бёледи?, Аны керекли джанына йерге кюрешеик.
 
Гёдель, Эйнштеин, Базиев Д. Х.
До обсуждения работ этих ученых расставим свои ориэнтиры и посмотрим на ценность их исследований. Но сначало обсудим непротиворечивость этих ориэнтиров.
1.- любые математические представления физического мира имеют место быть(условно, т.е. в смысле условности самих математических понятий).
1а.- в любом физическом процессе имеют своё подтверждение «все» физические "законы".
1б.- возможно имеет физический смысл любое чередование математических знаков (обсудим позже).
2.- любые "законы" физического мира ограниченны областью применения (санарада) при этом условно и они могут быть представленны математической моделью.
3.- нет ничего постоянного нигде и ни в чём, даже в математике, в том числе и в понятии числа (к этому дойдем позже и объясним понятие "абстракции" с позиций физических процессов).
4.- динде айтылгъанча кёбенида къатлары барды, тамамлатыб(тм.) джазсакъ -- хар кёбе кесини ичине баргъан къат-къат кёбелери барды, тоб тобну ичиндеча. Бу кёбе башханы ичиндеди, олда башханы. Алай бла учу къыйрсыз ичинеда, тышынада! Хар бири «кесинден» «хапар» йеди тышынада, ичинеда. Бусагъатда ол хапарланы аты: гравитационное, электромагнитное, ядерное взаимодействие дейдиле.
4а.- …….
……….
5.- чурум бла аны иши: Хар ишни чуруму барды, алайа чурум кесида ишди!
Ма энди ол чурумну (иш) кеси - кесине къурайды! Тм. мисал:
Этерме (потенциальный къарыу) тебте (кинетический къарыу) болуб башлагъанда.
……………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………
5а.- кеси - кесине къурайды – бу табигъатны тамыр ишиди. Бу болурму
Базий улуну ФПВР (фазовый переход высшего рода) дегени?
5б.- табигъатны эки тамыр къарыуу барды, ала:
5б1.- ич къарыу.
5б2.- тыш къарыу.
6.-- бу эки къарыу бир-бирин таусултур халы кюрешделле.
6а.—энди бу эки къарыуну бир-бирине керелетсег (болумларын) табигъатны тюб
англамын ачыкълайбыз. Ол – къарышманы(напряженности) болуму (значение),
халиси сан(число) англамдады (некое математическое число). Халитинтмеде бу
затны сантенглетме этсек табигъатны богъан ишлерин ачыкълайбыз. Бусагъатда
ангнга «теория единого поля (теория всего)» дейдиле. Алайа ол табигъатны
сантенглетмесинде (эки джанынада къыйрсыз) къуру юч-тёрт санны байламдыр
дыгаласды.
6б.--таусултур халы кюрешделле дегеним ол:
Не тюрлю кёбе болсада ол кесини ичин бирча этеди не джаныблада.
Не къадар бирчерекча болса, аллай бирге къарыу онг. Мисалгъа:
6б1—алам кюнню хакзатмасын(фотон, электромаг. излучение …) алады кесине.
6б2—от ташны(кремний) къыздырсанг, ичинден тышына тебереди башха
затлары бар эсе(очищение зонной плавкой). Неда ол затланы кесине тартады
…………………………………………………………………………………………
…………………………
Мындан арысын эс бёлгенигизге кёре болур, алайа джетерикди:
1.—Майкельсон-Морли сынамны, джарыкъны халисин тинтген заманда.
Эйнщтеинден башха тюрлю хали бериб джарыкъкъа.
2.—Интда талай зат …. Излесегиз.
Джаш тёлю! Барыгъызда бу бёлюмде болургъа керексиз кёбюсюне, алайа
къараймада джак-джак этерге бегирек созуласыз. Быллай халиде заманыгъызны
йсегиз, миллетге пайда кельмез( интда къурутургъа кюреширикле, керекли джуаб
кельмезин бильселе).
 
Мен зат англамадым.....
Не айтылад, не изленед?
Ол научный терминлени бизни тилге кёчюргенни магъанасы бармыд?
Аш-Шафи'и "Я не знаю более священной науки, после науки о халяле и хараме, чем наука о медицине."
 
Цитата
АбуАхмад пишет:
Мен зат англамадым.....
Не айтылад, не изленед?
Ол научный терминлени бизни тилге кёчюргенни магъанасы бармыд?
Къара бери.


http://www.elbrusoid.org/forum/messages/forum183/topic22484/message1832216/#postform
 
Салам!:превед:

Tinsirme, Ашыкъма)))) (эгечмисе ? къарнашмыса?) джазгъанынга кёре джашха ушайса))))
Сени джазгъанынгы бир талай адам ангыларыкъды...... ол да хайырды)))).
Юретирге керекбиз, ангылатыргъа керекбиз.....сора ол сагъатда сорургъа боллукъбуз.
Дагъыда, бу тема илму бла байламлы болса..... сёзлюк къура иги джанымча.
Бек ашхы тема боллукъду ,кесинг эринмей кюрешсенг!:браво:
 
пара слов о *современной науке*...

Цитата

Вся эта история обнажила, увы, практически полное отсутствие института репутации среди российских ученых. Ведь основная проблема не в отдельных проходимцах, а в большинстве их коллег, которые прекрасно с ними уживаются и не испытывают никакого беспокойства. Быть липовым специалистом — у нас не стыдно.


***


Еще один нехороший симптом — исчезнове­ние с сайта РАН письма большой группы ака­демиков против создания кафедры теологии в МИФИ. Хотя это не имеет прямого отноше­ния к диссертациям, это явление всё того же порядка — профессиональная честь и досто­инство отступают перед сиюминутной ­конъюнктурой и конформизмом.



Явные мошенничества и плагиат — это толь­ко верхушка айсберга, большинство диссерта­ций соискатели пишут сами, но зачастую за на­учный труд, особенно в гуманитарных науках, выдаются либо заумно сформулированные ба­нальности, либо просто пересказывание чужих статей и книг, в лучшем случае — своими сло­вами. И это принимается за норму! Очевидно, что здесь нужны серьезные и системные из­менения.

Как хорошо проснуться на рассвете,
Глядеть на мир, за птицами следить
И знать, что выше счастья жить на свете
На свете ничего не может быть...©
 
Цитата
Piece of Happiness пишет:
обнажила, увы, практически полное отсутствие института репутации среди российских ученых
Да ничего страшного в этом нет, еще хлеще моральную деградацию переживаем.
А вот присутствие отсутствия реальных знаний, это уже много хуже и есть приговор
обществу на житье в нищете или в хвосте цивилизации. Лет тридцать тому вперед
(тогда в Москве проживало 7 млн. ) каждый седьмой был УЧЕНЫМ, т.е. 1 млн. ученых.
Сколько было докторов наук или каких-то сотрудников не знаю, но соответствие есть.
Пусть будет один доктор на 20 кандидатов, и .... Так по определению звания доктора
наук это уже целая новая отрасль или пусть будет его десятая часть даже. Так в

отрасли металлообработки их быть должно не более 10-и. Примерно также и в других
отраслях. Итого наберем не более 1000, а это значит, что остальные были и есть реально
НУЛИ. Это значит надо делать науку дома и не равняться на пустоту. Если мне понадобится
изобрести или открыть нечто СУПЕР_ПУПЕР, то я выберу в исполнители один класс в
Учкекене чем все вместе взятые ученые Москвы.
Страницы: 1
Читают тему (гостей: 1)

Форум  Мобильный | Стационарный