- Сёз къанатсыз учар.
- Окъдан джара эртде-кеч болса да бителир, сёз джара, ёмюрге къалыр.
- Рысхы джалгъанды: келген да этер, кетген да этер.
- Арба аугъандан сора, джол кёргюзтюучю кёб болур.
- От этилмеген джерден тютюн чыкъмайды.
- Джауумдан сора, кюн кюйдюрюр, ётюрюкден сора, айыб кюйдюрюр.
- Къууут – джелге, берне – бошха.
- Ариу джол аджал келтирмез.
- Тенги кёбню джау алмаз, акъылы кёбню дау алмаз.
- Баш – акъыл ючюн, акъылман – халкъ ючюн.
- Акъыллы эркиши атын махтар, акъылсыз эркиши къатынын махтар.
- Азыкълы ат арымаз, къатыны аман джарымаз.
- Ётюрюкню къуйругъу – бир тутум.
- Мухарны эси – ашарыкъда.
- Тюз сёз баргъан сууну тыяр.
- Экеу тутушса, биреу джыгъылыр.
- Хансыз джомакъ болмаз.
- Чабар ат – джетген къыз.
- Кийиминг бла танылма, адамлыкъ бла таныл.
- Эркишини аманы тиширыуну джылатыр.
- Джарлы джети элни сёзюн этер.
- Иги – алгъыш этер, аман – къаргъыш этер.
- Башсыз урчукъ тюзюне айланмаз.
- Уясында не кёрсе, учханында аны этер.
- Элиб деген, элге болушур.
- Атадан ёксюз – бир ёксюз, анадан ёксюз – эки ёксюз.
- Ёзденликни кёбю ётюрюк.
- Садакъачыны джаны – къапчыгъында.
- Аджашхан тёгерек айланыр.
- Адам къаллай бир ишленмесе, аллай бир кесин уллу кёреди.
- Чомарт къолда мал къалмаз.
- Тойгъан антын унутур.
- Аджалсыз ёлюм болмаз.
- Ишлегенден, къарагъан уста.
- Джетген къыз джерли эшекни танымаз.
- Аджашханны ызындагъы кёреди, джангылгъанны джанындагъы биледи.
- Аманнга да, игиге да оноусуз къатышма.
- Бойнуму джети джерден кессенг да, мен ол ишни этеллик тюлме.
- Сабыр джетер муратха, сабырсыз къалыр уятха.
- Эте билген, этген этеди, эте билмеген, юретген этеди!
- Адебсиз адам – джюгенсиз ат.
- Ашхы тенг джолгъа салыр, аман тенг джолдан тайдырыр.
- Аш кетер да бет къалыр.
- Къатын байлыкъны сюер, эр саулукъну сюер.
- Онгсузну – джакъла, тенгликни – сакъла.
- Иесиз малны бёрю ашар.
- Къолунгдан къуймакъ ашатсанг да, атаны борчундан къутулмазса.
- Акъыллы айтыр эди, акъылсыз къоймайды.
- Суу да къайтады чыкъгъан джерине.
- Къарнынг ауруса, ауузунгу тый
[ Закрыто ] И.М. Мизиев История Балкарии и Карачая с древнейших времен до походов Тимура?
30.03.2009 22:02:10
А ты на Северо-Западном Кавказе другой коренной (с тюркским языком) народ, кроме нас знаешь? Я нет.
а ты такую культуру как у вас у других Тюрок вне кавказа знаешь ёё? я нет |
|
|
|
31.03.2009 00:44:34
fay ну вот у тебя приэээмущество я чужой на етом форуме !
|
|
|
|
31.03.2009 03:32:45
Более того, мы, наряду с осетинами, вайнахами, аварцами принадлежим к такому антропологическому типу, который встречается ТОЛЬКО на Кавказе а Адыги ?
|
|
|
|
31.03.2009 03:52:39
Адыги вроде понтийцы !
Султ значит мы не коренные ? |
|
|
|
31.03.2009 04:05:03
SARKASMUS
Там кавкасионы и получились в результате смеси абазехов с тюрками. _______________________ А где ещё понтийцы есть, кроме Кавказа? |
|
|
|
31.03.2009 04:21:22
Но понтийский тип встречается не только на Кавказе
ну и ? мы не кавказцы ? |
|
|
|
31.03.2009 05:04:03
Эйнштейн
Но понтийский тип встречается не только на Кавказе ну и ? мы не кавказцы ? Сомнеуаешся? |
|
|
|
31.03.2009 05:13:30
SARKASMUS
А где проживают понтийцы? Понт Эвксинский - море Чёрное. |
|
|
|
31.03.2009 09:30:57
SARKASMUS
Мы не пришли на Кавказ, мы автохтоны. Мы берём начало от племёна Кобанской культуры. А это Бронзовый век. Они тоже тюркоязычный народ? |
|
|
|
31.03.2009 15:44:03
Къынгыр
И самое удивительное, что случилось это не без пассивной помощи местной администрации. Тоже кроманьонцы? |
|
|
|
31.03.2009 15:57:35
sult
То есть твоя версия такова, что все кавкасионцы произошли от смешения истинных адыго-краманьенов с какими то пришлыми народами? |
|
|
|
31.03.2009 16:10:32
Къынгыр
То есть твоя версия такова, что все кавкасионцы произошли от смешения истинных адыго-краманьенов с какими то пришлыми народами? Нет. Адыгов тогда ещё не было. |
|
|
|
31.03.2009 20:04:29
Антропологический тип древнего кавказского кроманьонца - это и есть абазехи.
|
|
|
|
31.03.2009 23:08:37
Эйнштейн и все остальные
Давайте не будем коверкать ники собеседников, проявите элементарное уважение друг другу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 2)