- Аурууну келиую тынч, кетиую – къыйын.
- Джол бла сёзню къыйыры джокъ.
- Къарнынг бла ёч алма.
- Дууулдаса – бал чибин, къонса – къара чибин.
- Ата Джуртча джер болмаз, туугъан элча эл болмаз.
- Танг атмайма десе да, кюн къоярыкъ тюйюлдю.
- Аз сёлешген, къайгъысыз турур.
- Къолунгдан къуймакъ ашатсанг да, атаны борчундан къутулмазса.
- Бичгенде ашыкъма, тикгенде ашыкъ.
- Нёгерсизни джолу узун.
- Къарнынг тойгъунчу аша да, белинг талгъынчы ишле.
- Кеси юйюмде мен да ханма.
- Сангырау къулакъ эл бузар.
- Ёзденликни кёбю ётюрюк.
- Ач, тоймам, дейди, тойгъан, ач болмам, дейди.
- Окъ къызбайны джокълайды.
- Ашхы атаны – джашы ашхы, ашхы ананы – къызы ашхы.
- Адамны адамлыгъы къыйынлыкъда айгъакъланады.
- Хата – гитчеден.
- Сабийни джумушха джибер да, ызындан бар.
- Рысхы джалгъанды: келген да этер, кетген да этер.
- Джангыз терек къынгыр ёсер.
- «Ёгюз, джаргъа джууукъ барма, меннге джюк боллукъса», - дегенди эшек.
- Ауузу аманнга «иги», деме.
- Ата Джуртун танымагъан, атасын да танымаз.
- Ишленмеген джаш – джюгенсиз ат, ишленмеген къыз – тузсуз хант.
- Aдам боллукъ, сыфатындан белгили.
- Ишлерге уял да, ашаргъа табма.
- Чомарт бергенин айтмаз.
- Ашда уялгъан – мухар, ишде уялгъан – хомух.
- Акъыллы айтыр эди, акъылсыз къоймайды.
- Джылар джаш, атасыны сакъалы бла ойнар.
- Эрни эр этерик да, къара джер этерик да, тиширыуду.
- Къая джолда джортма, ачыкъ сёзден къоркъма.
- Джюз элде джюз ёгюзюм болгъандан эсе, джюз джууугъум болсун.
- Ауурну тюбю бла, дженгилни башы бла джюрюген.
- Къызгъанчдан ычхыныр, мухардан ычхынмаз.
- Джаным-тиним – окъуу, билим.
- Бети бедерден, намыс сакълама.
- Айранын берсенг, челегин да къызгъанма.
- Эрине къаргъыш этген къатын, эрнин къабар.
- Юреннген ауруу къалмаз.
- Башда акъыл болмаса, эки аякъгъа кюч джетер.
- Узун джолну барсанг, бюгюн келирсе, къысха джолну барсанг, тамбла келирсе.
- Бек анасы джыламаз.
- Уллу сёзде уят джокъ.
- Тилчи тилден къаныкъмаз.
- Эр сокъур болсун, къатын тилсиз болсун.
- Аз сёлеш, кёб ишле.
- Эллинг бла джау болсанг да, юйюнг бла джау болма.
Положение поминальных мероприятий в исламе
22.02.2009 23:29:06
Abdullah, так это правильно-запреты, или что?
|
|
|
|
22.02.2009 23:34:01
Abdullah, ты привёл отрезок текста из этой книги. А что ты сам думаешь по этому поводу?
|
|
|
|
22.02.2009 23:38:03
Абдуллах, в частности меня интересуют первые два пункта твоего поста.
|
|
|
|
22.02.2009 23:51:22
А что это за обряды "дуа тохтатхан", "джик дуа", "джыллыкъ", "эртден дуа", "кхъэдэкI" ?????????
|
|
|
|
22.02.2009 23:57:29
Mansur,ya sliwala 4to jenwin horonyat nije,imenno zdes y nas.tok ne znau s 4em eto svyazano.tak ty govoriw,4to horonyat vseh na odnom yrovne?
|
|
|
|
23.02.2009 00:11:00
Azamat
получается- запреты.. Ошхамахо согласен с этой книгой Мансур просто хотел обратить внимание на самые важные части, чтобы не было слишком длинно.. |
|
|
|
23.02.2009 00:51:44
И вообще, какая можеть быть связь с боязливости в этом мире с глубиной могилы, тем более связь с греховностью..
|
|
|
|
23.02.2009 00:52:58
Abdullah
Ya v istoçnikah ne kopalas', to biş ne doveryaü im osobo! No v narode govoryat tak.. |
|
|
|
23.02.2009 01:18:25
ezdencik
особо советую покапаться, без них никак не обойтись, и эта тема тоже не имеет смысла, т.е. в исламе во всем нужно опираться на докозательства- Къуран, сунну... |
|
|
|
23.02.2009 01:45:52
Abdullah
U menya k"ayınla delaüt namaz, çitaüt Sunnu ı KUR'AN oni osnovnıe moı dokazatel'stva i istoçniki dokazatel'stv! Tak çto mne kopat'sya osobo nezaçem! |
|
|
|
23.02.2009 03:34:23
милостыня милостыней, почему нет, да и повод собраться всем вместе, почитать суры лишний раз, а не сериалы по телеку смотреть, что плохого?
|
|
|
|
23.02.2009 03:50:40
Abdullah Запрещаются такие обряды как "дуа тохтатхан", "джик дуа", "джыллыкъ", "эртден дуа", "кхъэдэкI", разъясни пожалуйста, что это за обряды? мне не понятно.
|
|
|
|
23.02.2009 03:54:33
FE_ЕНТО КОГДА СОБИРАЮТСЯ СЕРЬЕЗНЫЕ ДЯДЬКИ И ЧИТАЮТ ДУА В РАДИ ПОПАДАНИЯ УСОПШЕГО В РАЙ, ПО БОЛЬШОМУ СЧЕТУ ТАК.
|
|
|
|
Читают тему (гостей: 2)