- Джангыз терек къынгыр ёсер.
- Мал ёлсе, сюек къалыр, адам ёлсе, иши къалыр.
- Атлыны ашхысы, ат тизгининден билинир
- Тилчиден кери бол.
- Къыйынлы джети элни къайгъысын этер.
- Ёлген аслан – сау чычхан.
- Босагъагъа джууукъ орун болса, ашыгъыб тёрге озма.
- Ариу сёз аурууунгу алыр.
- Рысхы джалгъанды: келген да этер, кетген да этер.
- Джарлыны эшигин махтагъан джабар.
- Ариу сёз джыланны орнундан чыгъарыр.
- Окъдан джара эртде-кеч болса да бителир, сёз джара, ёмюрге къалыр.
- «Ёгюз, джаргъа джууукъ барма, меннге джюк боллукъса», - дегенди эшек.
- Тау башында, тау болмаз, джангыз терек, бау болмаз.
- Тойгъан джерге джети къайт.
- Баргъанынга кёре болур келгенинг.
- Аш берме да, къаш бер.
- Билмегенинги, билгеннге сор.
- Джети тилни билген джети кишиди.
- Айырылгъанланы айю ашар, бёлюннгенлени бёрю ашар.
- Къонакъ аман болса, къонакъбай джунчур
- Ана – юйню кюн джарыгъы.
- Ёлюк кебинсиз къалмаз.
- Онгсузну – джакъла, тенгликни – сакъла.
- Аз сёлеш, кёб ишле.
- Тилсиз миллет джокъ болур.
- Кёбге таш атма.
- Бозанг болмагъан джерге, къалагъынгы сукъма.
- Киштикге къанат битсе, чыпчыкъ къалмаз эди.
- Аман къатын алгъан, арыр, иги къатын алгъан джарыр.
- Аууз сакълагъан – джан сакълар.
- Биреуню эскиси биреуге джангы болмайды.
- Тынгылагъан тынгы бузар.
- Адамны аманы адамны бети бла ойнар.
- Ойнаб айтсанг да, эслеб айт.
- Ашарыкъда сайлагъаннга – чий гырджын.
- Чабакъгъа акъыл, табагъа тюшсе келеди.
- Эки къатын алгъанны къулагъы тынгнгаймаз.
- Ургъан суудан башынгы сакъла.
- Соргъан айыб тюлдю, билмеген айыбды.
- Ариу сёзде ауруу джокъ.
- Ишин билген, аны сыйын чыгъарады.
- Джашынгы кесинг юретмесенг, джашау юретир.
- Сютден ауузу кюйген, суугъа юфгюре эди.
- Ишге юренсин къоллары, халкъ бла болсун джоллары.
- Айырылмаз джууугъунга, унутмаз сёзню айтма.
- Кёзюнде тереги болгъан, чёбю болгъаннга кюле эди.
- Нафысынгы айтханын этме, намысынгы айтханын эт.
- Алма терегинден кери кетмез.
- Болджал ишни бёрю ашар.
Положение поминальных мероприятий в исламе
22.02.2009 23:29:06
Abdullah, так это правильно-запреты, или что?
|
|
|
|
22.02.2009 23:34:01
Abdullah, ты привёл отрезок текста из этой книги. А что ты сам думаешь по этому поводу?
|
|
|
|
22.02.2009 23:38:03
Абдуллах, в частности меня интересуют первые два пункта твоего поста.
|
|
|
|
22.02.2009 23:51:22
А что это за обряды "дуа тохтатхан", "джик дуа", "джыллыкъ", "эртден дуа", "кхъэдэкI" ?????????
|
|
|
|
22.02.2009 23:57:29
Mansur,ya sliwala 4to jenwin horonyat nije,imenno zdes y nas.tok ne znau s 4em eto svyazano.tak ty govoriw,4to horonyat vseh na odnom yrovne?
|
|
|
|
23.02.2009 00:11:00
Azamat
получается- запреты.. Ошхамахо согласен с этой книгой Мансур просто хотел обратить внимание на самые важные части, чтобы не было слишком длинно.. |
|
|
|
23.02.2009 00:51:44
И вообще, какая можеть быть связь с боязливости в этом мире с глубиной могилы, тем более связь с греховностью..
|
|
|
|
23.02.2009 00:52:58
Abdullah
Ya v istoçnikah ne kopalas', to biş ne doveryaü im osobo! No v narode govoryat tak.. |
|
|
|
23.02.2009 01:18:25
ezdencik
особо советую покапаться, без них никак не обойтись, и эта тема тоже не имеет смысла, т.е. в исламе во всем нужно опираться на докозательства- Къуран, сунну... |
|
|
|
23.02.2009 01:45:52
Abdullah
U menya k"ayınla delaüt namaz, çitaüt Sunnu ı KUR'AN oni osnovnıe moı dokazatel'stva i istoçniki dokazatel'stv! Tak çto mne kopat'sya osobo nezaçem! |
|
|
|
23.02.2009 03:34:23
милостыня милостыней, почему нет, да и повод собраться всем вместе, почитать суры лишний раз, а не сериалы по телеку смотреть, что плохого?
|
|
|
|
23.02.2009 03:50:40
Abdullah Запрещаются такие обряды как "дуа тохтатхан", "джик дуа", "джыллыкъ", "эртден дуа", "кхъэдэкI", разъясни пожалуйста, что это за обряды? мне не понятно.
|
|
|
|
23.02.2009 03:54:33
FE_ЕНТО КОГДА СОБИРАЮТСЯ СЕРЬЕЗНЫЕ ДЯДЬКИ И ЧИТАЮТ ДУА В РАДИ ПОПАДАНИЯ УСОПШЕГО В РАЙ, ПО БОЛЬШОМУ СЧЕТУ ТАК.
|
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)