- Ёзденликни кёбю ётюрюк.
- Таукел адам тау тешер.
- Халкъгъа джарагъан, джарлы къалмаз.
- Къонакъ хазыр болгъанлыкъгъа, къонакъбай хазыр тюлдю.
- Байны оноуу, джарлыгъа джарамаз.
- Юй ишлеген балта эшикде къалыр.
- Уллу къашыкъ эрин джыртар.
- Ата – баланы уясы.
- Аз сёлешген, къайгъысыз турур.
- Сютню башын джалагъан къутулур, тюбюн ичген тутулур.
- Игиге айтсанг – билир, аманнга айтсанг – кюлюр.
- Чабакъ башындан чирийди.
- Ашыкъгъанны этеги бутуна чырмалыр.
- Сибиртки да сыйлы болду, кюрек да кюнлю болду.
- Ач келгенни – тойдур, кеч келгенни – къондур.
- Эрни эр этерик да, къара джер этерик да, тиширыуду.
- Айтханы чапыракъдан ётмеген.
- Чакъырылмагъан къонакъ – орунсуз.
- Накъырданы арты керти болур.
- Шекер бла туз – бир болмаз, ушамагъан – юй болмаз.
- Арбаз къынгырды да, ийнек сауалмайма.
- Махтаннган къыз, тойда джукълар.
- Тёрде – темир таякълы, къаяда – чыпчыкъ аякълы.
- Эркиши – от, тиширыу – суу.
- Тойгъандан сора, ашны сёкме.
- «Ёгюз, джаргъа джууукъ барма, меннге джюк боллукъса», - дегенди эшек.
- Ёмюрлюк шохлукъну джел элтмез.
- Тешигини къатында, чычхан да батыр болур.
- Шапа кёб болса, аш татымсыз болур.
- Адамны аты башхача, акъылы да башхады.
- Татлы тилде – сёз ариу, чемер къолда – иш ариу.
- Чёбню кёлтюрсенг, тюбюнден сёз чыгъар.
- Ачыкъ джюрекге джол – ачыкъ.
- Чомарт бергенин айтмаз.
- Ашхы сёз таш тешер.
- Тиширыусуз юй – отсуз от джагъа.
- Адебсиз адам – джюгенсиз ат.
- Тойчу джашха къарама, къойчу джашха къара.
- Иги болса, тамадама – махтау, аман болса, меннге – айыб.
- Ишлегенде эринме, ишде чолакъ кёрюнме.
- Чабар ат – джетген къыз.
- Шайтан алдады, тюзлюк къаргъады.
- Таш бла ургъанны, аш бла ур.
- Ауругъаннга – кийик саулукъ, джетген къызгъа – чилле джаулукъ.
- Адам бла мюлк юлешмеген эсенг, ол адамны билиб бошагъанма, деб кесинги алдама.
- Хансыз джомакъ болмаз.
- Адамны адамлыгъы къыйынлыкъда айгъакъланады.
- Байлыкъ болгъан джерде, тынчлыкъ джокъду.
- Акъыл неден да кючлюдю.
- Мадар болса, къадар болур.
Положение поминальных мероприятий в исламе
22.02.2009 23:29:06
Abdullah, так это правильно-запреты, или что?
|
|
|
|
22.02.2009 23:34:01
Abdullah, ты привёл отрезок текста из этой книги. А что ты сам думаешь по этому поводу?
|
|
|
|
22.02.2009 23:38:03
Абдуллах, в частности меня интересуют первые два пункта твоего поста.
|
|
|
|
22.02.2009 23:51:22
А что это за обряды "дуа тохтатхан", "джик дуа", "джыллыкъ", "эртден дуа", "кхъэдэкI" ?????????
|
|
|
|
22.02.2009 23:57:29
Mansur,ya sliwala 4to jenwin horonyat nije,imenno zdes y nas.tok ne znau s 4em eto svyazano.tak ty govoriw,4to horonyat vseh na odnom yrovne?
|
|
|
|
23.02.2009 00:11:00
Azamat
получается- запреты.. Ошхамахо согласен с этой книгой Мансур просто хотел обратить внимание на самые важные части, чтобы не было слишком длинно.. |
|
|
|
23.02.2009 00:51:44
И вообще, какая можеть быть связь с боязливости в этом мире с глубиной могилы, тем более связь с греховностью..
|
|
|
|
23.02.2009 00:52:58
Abdullah
Ya v istoçnikah ne kopalas', to biş ne doveryaü im osobo! No v narode govoryat tak.. |
|
|
|
23.02.2009 01:18:25
ezdencik
особо советую покапаться, без них никак не обойтись, и эта тема тоже не имеет смысла, т.е. в исламе во всем нужно опираться на докозательства- Къуран, сунну... |
|
|
|
23.02.2009 01:45:52
Abdullah
U menya k"ayınla delaüt namaz, çitaüt Sunnu ı KUR'AN oni osnovnıe moı dokazatel'stva i istoçniki dokazatel'stv! Tak çto mne kopat'sya osobo nezaçem! |
|
|
|
23.02.2009 03:34:23
милостыня милостыней, почему нет, да и повод собраться всем вместе, почитать суры лишний раз, а не сериалы по телеку смотреть, что плохого?
|
|
|
|
23.02.2009 03:50:40
Abdullah Запрещаются такие обряды как "дуа тохтатхан", "джик дуа", "джыллыкъ", "эртден дуа", "кхъэдэкI", разъясни пожалуйста, что это за обряды? мне не понятно.
|
|
|
|
23.02.2009 03:54:33
FE_ЕНТО КОГДА СОБИРАЮТСЯ СЕРЬЕЗНЫЕ ДЯДЬКИ И ЧИТАЮТ ДУА В РАДИ ПОПАДАНИЯ УСОПШЕГО В РАЙ, ПО БОЛЬШОМУ СЧЕТУ ТАК.
|
|
|
|
Читают тему (гостей: 1)