- Адеб этмеген, адеб кёрмез.
- Дуния мал дунияда къалады.
- Илму – джашауну джолу.
- Бёрю да ач къалмасын, эчки да ашалмасын.
- Бети – къучакълар, джюреги – бычакълар.
- Аз айтсам, кёб ангылагъыз.
- Тыш элде солтан болгъандан эсе, кесинги элде олтан болгъан игиди!
- Акъыл неден да кючлюдю.
- Къатын къылыкъсыз, эр тынчлыкъсыз.
- Тил – кесген бычакъ, сёз – атылгъан окъ.
- Ёпкелегенни ашы татлы болады.
- Сормай – алма, чакъырылмай – барма.
- Джашда акъыл джокъ, къартда къарыу джокъ.
- Элде адам къалмаса, ит тахтагъа минер.
- Ишленмеген джаш – джюгенсиз ат, ишленмеген къыз – тузсуз хант.
- Тёзгеннге, джабылгъан эшик ачылыр.
- Тилчи бир сагъатха айлыкъ хата этер.
- Сютден ауузу кюйген, суугъа юфгюре эди.
- Аууздан келген, къолдан келсе, ким да патчах болур эди.
- Огъурлуну сёзю – суу, огъурсузну сёзю – уу.
- Кёзню ачылгъаны – иги, ауузну джабылгъаны – иги.
- Бастасын ашагъан, хантусун да ичер.
- Кийиминг бла танылма, адамлыкъ бла таныл.
- Адамны джюреги нени кёрюрге сюйсе, кёзю да аны кёрюрге ёч болады.
- Айтхан сёзюне табылгъан.
- Игиге айтсанг – билир, аманнга айтсанг – кюлюр.
- Танг атмайма десе да, кюн къоярыкъ тюйюлдю.
- Бал чибинни ургъаны – ачы, балы – татлы.
- Байдан умут эте, джарлыдан ёгюз багъасы къорады.
- Соргъан айыб тюлдю, билмеген айыбды.
- Кёб джат да, бек чаб.
- Татлы сёз – балдан татлы.
- Ёгюзню мюйюзюнден тутадыла, адамны сёзюнден тутадыла.
- Телиге акъыл салгъандан эсе, ёлгеннге джан салырса.
- Ашхы адам – халкъ байлыгъы, ашхы джер – джашау байлыгъы.
- Эки къатын алгъанны къулагъы тынгнгаймаз.
- Иги адам абынса да, джангылмаз.
- Кенгеш болса, уруш болмаз.
- Кёл – къызбай, къол – батыр.
- Таякъ этден ётер, тил сюекден ётер.
- Аджашхан тёгерек айланыр.
- Асхат ашлыкъ сата, юйдегиси ачдан къата.
- Джерни букъусу кёкге къонмаз.
- Джашынгы кесинг юретмесенг, джашау юретир.
- Кёб ант этген, кёб ётюрюк айтыр.
- Къонакъ аз олтурур, кёб сынар.
- Бети къызарыучу адамны, джюреги харам болмаз.
- Ач да бол, токъ да бол – намысынга бек бол.
- Ашына кёре табагъы, балына кёре къалагъы.
- Къарны аманнга къазан такъдырма, къолу аманнга от джакъдырма.
Положение поминальных мероприятий в исламе
22.02.2009 23:29:06
Abdullah, так это правильно-запреты, или что?
|
|
|
|
22.02.2009 23:34:01
Abdullah, ты привёл отрезок текста из этой книги. А что ты сам думаешь по этому поводу?
|
|
|
|
22.02.2009 23:38:03
Абдуллах, в частности меня интересуют первые два пункта твоего поста.
|
|
|
|
22.02.2009 23:51:22
А что это за обряды "дуа тохтатхан", "джик дуа", "джыллыкъ", "эртден дуа", "кхъэдэкI" ?????????
|
|
|
|
22.02.2009 23:57:29
Mansur,ya sliwala 4to jenwin horonyat nije,imenno zdes y nas.tok ne znau s 4em eto svyazano.tak ty govoriw,4to horonyat vseh na odnom yrovne?
|
|
|
|
23.02.2009 00:11:00
Azamat
получается- запреты.. Ошхамахо согласен с этой книгой Мансур просто хотел обратить внимание на самые важные части, чтобы не было слишком длинно.. |
|
|
|
23.02.2009 00:51:44
И вообще, какая можеть быть связь с боязливости в этом мире с глубиной могилы, тем более связь с греховностью..
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
23.02.2009 00:52:58
Abdullah
Ya v istoçnikah ne kopalas', to biş ne doveryaü im osobo! No v narode govoryat tak.. |
|
|
|
23.02.2009 01:18:25
ezdencik
особо советую покапаться, без них никак не обойтись, и эта тема тоже не имеет смысла, т.е. в исламе во всем нужно опираться на докозательства- Къуран, сунну... |
|
|
|
23.02.2009 01:45:52
Abdullah
U menya k"ayınla delaüt namaz, çitaüt Sunnu ı KUR'AN oni osnovnıe moı dokazatel'stva i istoçniki dokazatel'stv! Tak çto mne kopat'sya osobo nezaçem! |
|
|
|
23.02.2009 03:34:23
милостыня милостыней, почему нет, да и повод собраться всем вместе, почитать суры лишний раз, а не сериалы по телеку смотреть, что плохого?
|
|
|
|
23.02.2009 03:50:40
Abdullah Запрещаются такие обряды как "дуа тохтатхан", "джик дуа", "джыллыкъ", "эртден дуа", "кхъэдэкI", разъясни пожалуйста, что это за обряды? мне не понятно.
|
|
|
|
23.02.2009 03:54:33
FE_ЕНТО КОГДА СОБИРАЮТСЯ СЕРЬЕЗНЫЕ ДЯДЬКИ И ЧИТАЮТ ДУА В РАДИ ПОПАДАНИЯ УСОПШЕГО В РАЙ, ПО БОЛЬШОМУ СЧЕТУ ТАК.
|
|
|
|
Читают тему (гостей: 2)