Расширенный поиск
10 Декабря  2025 года
Логин: Регистрация
Пароль: Забыли пароль?
  • Сёз садакъдан кючлюдю.
  • Ач бёрюге мекям джокъ.
  • Битмегеннге сакъал – танг.
  • Иги сёз – джаннга азыкъ, аман сёз башха – къазыкъ.
  • Аз айтсам, кёб ангылагъыз.
  • Билимсиз иш бармаз.
  • Хансыз джомакъ болмаз.
  • Эрине къаргъыш этген къатын, эрнин къабар.
  • Къазанда болса, чолпугъа чыгъар.
  • Болджал ишни бёрю ашар.
  • Чакъырылмагъан къонакъ къачан кетерин сормаз.
  • Джаханимни кёрмей, джандетге кёл салмазса.
  • Джерни букъусу кёкге къонмаз.
  • Атлыны кёрсе, джаяуну буту талыр.
  • Билим къая тешер.
  • Тюзню ётмеги тюзде къалса да, тас болмаз.
  • Тюзлюк тас болмайды.
  • Намыс болмагъан джерде, насыб болмаз.
  • Джарлыны эшигин махтагъан джабар.
  • Ата Джуртун танымагъан, атасын да танымаз.
  • Чомарт къонакъ юй иесин сыйлар.
  • Зар адамны насыбы болмаз.
  • Насыблы элин сюер, насыбсыз кесин сюер.
  • Ёгюзню мюйюзюнден тутадыла, адамны сёзюнден тутадыла.
  • Къыйынлы джети элни къайгъысын этер.
  • Адамны джюреги нени кёрюрге сюйсе, кёзю да аны кёрюрге ёч болады.
  • Ач къарным, тынч къулагъым.
  • Аманны тукъумуна къарама, игини тукъумун сорма.
  • Таукел адам тау тешер.
  • Тил – кесген бычакъ, сёз – атылгъан окъ.
  • Билгенни къолу къарны джандырыр.
  • Азыкъ аз болса, эртде орун сал.
  • Аш берме да, къаш бер.
  • Сагъыш – къартлыкъгъа сюйюмчю.
  • Аман эсирсе, юйюн ояр.
  • Кёбню кёрген – кёб билир.
  • Чакъырылмагъан джерге барма, чакъырылгъан джерден къалма.
  • Адебсиз адам – джюгенсиз ат.
  • Джаш болсун, къыз болсун, акъылы, саны тюз болсун.
  • Кенгеш болса, уруш болмаз.
  • Гугук кесини атын айтыб къычыргъанча, мен, мен деб нек тураса?
  • Ауузу аманнга «иги», деме.
  • Ашхы – джыяр, аман – джояр.
  • Окъ къызбайны джокълайды.
  • Ашарыкъда сайлагъаннга – чий гырджын.
  • Ишни аллы бла къууанма да, арты бла къууан.
  • Сакъалы текени да бар, мыйыгъы киштикни да бар.
  • Бир абыннган – минг сюрюнюр.
  • Юре билмеген ит, къонакъ келтирир.
  • Тойгъанлыкъ къойгъа джарашады.
Страницы: 1
Щедрость
 
Воистине щедрый невежда ближе к Аллаху, чем скупой поклоняющийся. (Не надо конечно из этого делать выводы, что можно быть щедрым и не быть поклоняющимся итд., а нужно быть и щедрым и поклоняющимся, и ни о ком плохо думать тоже не призываю).
 
На сколько я поняла имеется в виду щедрость души человеческой,а не сколько икому мы жертвуем материальных средств.к величайшему моему сожалению не многие откликаются на просьбу помочь....очень немногие...
 
Чужая, все можно и материяльно и души, конечно материяльно помогая если душа этого не желает, это не имеется ввиду)).
 
Щедрость состоит не столько в том, чтобы давать много, сколько в том, чтобы давать своевременно. )
 
и конечно в первую очередь намерение!ради кого,и для чего.в судный день на весы поставят благие деяния человека,и будут они размерами с гору-а веса не будут иметь.и ангелы спросят у Всевышнего почему так.ОН ответит им что эти деяния были не ради Аллаха.у всех дел есть две стороны:скрытая и явная.скрытая которую никто не видит кроме Аллаха,это намерение.сторона явная должна должна соответствовать Сунне Пророка Мухаммада(С.А.С.)но говорят что есть и третяя сторона:это дозволенное(халал)явно,запретное(харам)явно.заранее извиняюсь за ошибки и не дословный текст.
 
Радостьчук, ну-ну.. своевременно... )))) а когда твоя щедрость не понята... (((( блин..... опять вспомнила..((((((
 
gokka09 , вспомнила что?
 
Все виды щедрости, которые в голову могут прийти. Не надо говорить, что материяльная помощь не имеет значения, для тех кому нужно очень даже имеет, у кого нет даже хлеб, например. А вообще, щедрость может местами быть и улыбкой, местами помощь в чем либо, местами переживание за кого-либо, выслушание итд. gokka09, по исламу если не понята, неважно, главное понял Всевышний).
Страницы: 1
Читают тему (гостей: 1)

Форум  Мобильный | Стационарный