Расширенный поиск
9 Декабря  2025 года
Логин: Регистрация
Пароль: Забыли пароль?
  • Окъугъанны бети джарыкъ.
  • Аз сёлешген, къайгъысыз турур.
  • Ашда уялгъан – мухар, ишде уялгъан – хомух.
  • Эрни эр этерик да, къара джер этерик да, тиширыуду.
  • Чомартха хар кюн да байрамды.
  • Ариу – кёзге, акъыл – джюрекге.
  • Хоншуну тауугъу къаз кёрюнюр, келини къыз кёрюнюр.
  • Ойнай билмеген, уруб къачар.
  • Ёлген ийнек сютлю болур.
  • Хунаны тюбюн къазсанг, юсюнге ауар.
  • Ауузу аманнга «иги», деме.
  • Тюзлюк тас болмайды.
  • Кёл – къызбай, къол – батыр.
  • Акъыл аздырмаз, билим тоздурмаз.
  • Къарыусузгъа кюлме, онгсузгъа тийме.
  • Чабакъ башындан чирийди.
  • Аш берме да, къаш бер.
  • Гитче джилтин уллу элни джандырыр.
  • Кёзню ачылгъаны – иги, ауузну джабылгъаны – иги.
  • Айырылгъанланы айю ашар, бёлюннгенлени бёрю ашар.
  • Тешигини къатында, чычхан да батыр болур.
  • Ач – эснер, ат – кишнер.
  • «Ма», - дегенни билмесенг, «бер», - дегенни билмезсе.
  • Биреуге кёлтюрген таягъынг, кесинги башынга урур.
  • Терек ауса, отунчу – кёб.
  • Чомарт джарлы болмаз.
  • Чомарт къолда мал къалмаз.
  • Эшекге миннген – биринчи айыб, андан джыгъылгъан – экинчи айыб.
  • Тойгъан джерден туугъан джер игиди.
  • Къыйынлы джети элни къайгъысын этер.
  • Хата – гитчеден.
  • Ётюрюкню къуйругъу – бир тутум.
  • Аман хансны – урлугъу кёб.
  • Мухардан ач ычхынмаз.
  • Баланы адам этген анады.
  • Урунуу – насыбны анасы.
  • Чомарт бергенин айтмаз.
  • Оюмсуз атлагъан, аджалсыз ёлюр.
  • Ёксюзню тилеги къабыл болур.
  • Атлыны кёрсе, джаяуну буту талыр.
  • Ётген ёмюр – акъгъан суу.
  • Ойнаб айтсанг да, эслеб айт.
  • Окъумагъан сокъурду, сокъур ташха абыныр!
  • Чакъырылмагъан джерге барма, чакъырылгъан джерден къалма.
  • Эртде тургъан бла эртде юйленнген сокъуранмаз.
  • Насыблыны баласы кюн кюнден да баш болур, насыбсызны баласы, кюн кюнден да джаш болур.
  • Суу ичген шауданынга тюкюрме.
  • Къыз келсе, джумуш эте келеди, къатын келсе, ушакъ эте келеди.
  • Адамны аманы адамны бети бла ойнар.
  • Аман адам элни бир-бирине джау этер.
Страницы: 1
Щедрость
 
Воистине щедрый невежда ближе к Аллаху, чем скупой поклоняющийся. (Не надо конечно из этого делать выводы, что можно быть щедрым и не быть поклоняющимся итд., а нужно быть и щедрым и поклоняющимся, и ни о ком плохо думать тоже не призываю).
 
На сколько я поняла имеется в виду щедрость души человеческой,а не сколько икому мы жертвуем материальных средств.к величайшему моему сожалению не многие откликаются на просьбу помочь....очень немногие...
 
Чужая, все можно и материяльно и души, конечно материяльно помогая если душа этого не желает, это не имеется ввиду)).
 
Щедрость состоит не столько в том, чтобы давать много, сколько в том, чтобы давать своевременно. )
 
и конечно в первую очередь намерение!ради кого,и для чего.в судный день на весы поставят благие деяния человека,и будут они размерами с гору-а веса не будут иметь.и ангелы спросят у Всевышнего почему так.ОН ответит им что эти деяния были не ради Аллаха.у всех дел есть две стороны:скрытая и явная.скрытая которую никто не видит кроме Аллаха,это намерение.сторона явная должна должна соответствовать Сунне Пророка Мухаммада(С.А.С.)но говорят что есть и третяя сторона:это дозволенное(халал)явно,запретное(харам)явно.заранее извиняюсь за ошибки и не дословный текст.
 
Радостьчук, ну-ну.. своевременно... )))) а когда твоя щедрость не понята... (((( блин..... опять вспомнила..((((((
 
gokka09 , вспомнила что?
 
Все виды щедрости, которые в голову могут прийти. Не надо говорить, что материяльная помощь не имеет значения, для тех кому нужно очень даже имеет, у кого нет даже хлеб, например. А вообще, щедрость может местами быть и улыбкой, местами помощь в чем либо, местами переживание за кого-либо, выслушание итд. gokka09, по исламу если не понята, неважно, главное понял Всевышний).
Страницы: 1
Читают тему (гостей: 1)

Форум  Мобильный | Стационарный