- Ишлемеген – тишлемез.
- Онгсузну – джакъла, тенгликни – сакъла.
- Адамны джюреги нени кёрюрге сюйсе, кёзю да аны кёрюрге ёч болады.
- Тойгъа алгъа да барма, тойда артха да къалма.
- Борчунг бар эсе, хурджунунга ойлаб узал.
- Сёз сёзню айтдырыр.
- Сютден ауузу кюйген, суугъа юфгюре эди.
- Къарт айтханны этмеген, къартаймаз.
- Ашхы болсанг, атынг чыгъар, аман болсанг, джанынг чыгъар.
- Арбаз сайлама да, хоншу сайла.
- Къонакъ болсанг, ийнакъ бол.
- Ат басханны джер билед.
- Джаш болсун, къыз болсун, акъылы, саны тюз болсун.
- Джарашыу сюйген – джалынчакъ.
- Ач къарным, тынч къулагъым.
- Чакъырылгъанны аты, чакъырылмагъанны багъасы болур.
- «Ёгюз, джаргъа джууукъ барма, меннге джюк боллукъса», - дегенди эшек.
- Чабакъсыз кёлге къармакъ салгъанлыкъгъа, чабакъ тутмазса.
- Кёзден кетген, кёлден да кетеди.
- Эки къатын алгъан – эки ташны ортасына башын салгъан.
- Ач отунчуну ачыуу – бурнунда.
- От этилмеген джерден тютюн чыкъмайды.
- Элни кючю – эмеген.
- Къан бла кирген, джан бла чыгъар.
- Бетинги сатма, малынгы сат.
- Эр абынмай, эл танымаз.
- Эски джаугъа ышанма.
- Таугъа чыгъаллыкъ эсенг, тюзде къалма.
- Окъугъан озар, окъумагъан тозар.
- Кийимни бичсенг, кенг бич, тар этген къыйын тюлдю.
- Эринчекни аурууу – кёб.
- Таукел тауну аудурур.
- Шапа кёб болса, аш татымсыз болур.
- Намыс болмагъан джерде, насыб болмаз.
- Джашда акъыл джокъ, къартда къарыу джокъ.
- Ачылгъан эт джабылыр, кёрген кёз унутмаз.
- Къыйынлы джети элге оноу этер.
- Аууздан келген, къолдан келсе, ким да патчах болур эди.
- Биреуню тёрюнден, кесинги эшик артынг игиди.
- Тёрдеги кюлсе, эшикдеги ышарыр.
- Бозанг болмагъан джерге, къалагъынгы сукъма.
- Къыйынлы джети элни къайгъысын этер.
- Адам къаллай бир ишленмесе, аллай бир кесин уллу кёреди.
- Эллинг бла джау болсанг да, юйюнг бла джау болма.
- Билим насыб берир, билим джолну керир.
- Адам бла мюлк юлешмеген эсенг, ол адамны билиб бошагъанма, деб кесинги алдама.
- Харам къарнашдан, халал тенг ашхы.
- Таукел къуру къалмаз.
- Билим ат болуб да чабар, къуш болуб да учар.
- Ач да бол, токъ да бол – намысынга бек бол.
Клякса... Ластик....Промокашка.... или про чистописание
19.04.2010 18:07:09
может не совсем в тему, но вспомнилась придча.
Жил-был один очень вспыльчивый и несдержанный молодой человек. И вот однажды его отец дал ему мешочек с гвоздями и наказал каждый раз, когда он не сдержит своего гнева, вбить один гвоздь в столб забора.
В первый день в столбе было несколько десятков гвоздей. На другой неделе он научился сдерживать свой гнев, и с каждым днём число забиваемых в столб гвоздей стало уменьшаться. Юноша понял, что легче контролировать свой темперамент, чем вбивать гвозди.
Наконец пришёл день, когда он ни разу не потерял самообладания. Он рассказал об этом своему отцу и тот сказал, что на сей раз каждый день, когда сыну удастся сдержаться, он может вытащить из столба по одному гвоздю.
Шло время, и пришёл день, когда он мог сообщить отцу о том, что в столбе не осталось ни одного гвоздя. Тогда отец взял сына за руку и подвел к забору:
? Ты неплохо справился, но ты видишь, сколько в столбе дыр? Он уже никогда не будет таким как прежде. Когда говоришь человеку что-нибудь злое, у него остается такой же шрам, как и эти дыры. И не важно, сколько раз после этого ты извинишься ? шрам останется.
|
|
|
|
02.07.2010 17:25:14
Всю жизнь мою я истину искал,
Всю жизнь мою ошибки совершал,
Но понял лишь перед последней тризной:
Ошибки были истиной и жизнью.
Гамзатов Р.
в тему...
|
|
|
|
24.07.2010 02:18:44
кляксы.. без них никуда. конечно были, и не мало. и ничего с ними не сделаешь.. не удалишь, не перепишешь.. а так хочется каждый раз, как что-то пошло не так, начать заново.. чтоб без единой помарки.. понятно, что так не бывает.. но это так угнетает.. запоминается все.. все ошибки.. и значительные и не очень. это тяжелый груз.
была бы возможность корректировать.. прежде всего, просмотрела бы список людей, с кем когда-либо пришлось бы столкнуться. многие, совершенно случайные в жизни.. и думаешь, как было бы хорошо не знать об их существовании. они утомляют. забирают драгоценное время, энергию. стерла бы их ластиком))
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)