- Эр абынмай, эл танымаз.
- Ишин билген, аны сыйын чыгъарады.
- Эки итни арасына сюек атма, эки адамны арасында сёз чыгъарма.
- Баланы адам этген анады.
- Киштикге къанат битсе, чыпчыкъ къалмаз эди.
- Кёзюнде тереги болгъан, чёбю болгъаннга кюле эди.
- Бир онгсуз адам адет чыгъарды, деб эштирик тюлсе.
- Чомартны къолун джокълукъ байлар.
- «Ёгюз, джаргъа джууукъ барма, меннге джюк боллукъса», - дегенди эшек.
- Мухар, кеси тойса да, кёзю тоймаз.
- Ичимден чыкъды хата, къайры барайым сата?
- Хансыз джомакъ болмаз.
- Окъуусуз билим – джокъ, билимсиз кюнюнг – джокъ.
- Окъдан джара эртде-кеч болса да бителир, сёз джара, ёмюрге къалыр.
- Джарлы тюеге минсе да, ит къабар.
- Нёгер болсанг, тенг бол, тенг болмасанг, кенг бол.
- Тойгъан джерге джети къайт.
- Тенгни тенглиги джашай барсанг билинир.
- Джаш болсун, къыз болсун, акъылы, саны тюз болсун.
- Нёгерсизни джолу узун.
- Бир абыннган – минг сюрюнюр.
- Къонагъы джокъну – шоху джокъ.
- Сакъалы текени да бар, мыйыгъы киштикни да бар.
- Кийиминг бла танылма, адамлыкъ бла таныл.
- Акъыллы эркиши атын махтар, акъылсыз эркиши къатынын махтар.
- Аууздан келген, къолдан келсе, ким да патчах болур эди.
- Къарнынг ауруса, ауузунгу тый
- Алтыннга тот къонмаз.
- Атадан ёксюз – бир ёксюз, анадан ёксюз – эки ёксюз.
- Иесиз малны бёрю ашар.
- Адам сёзюнден белгили.
- Адам бла мюлк юлешмеген эсенг, ол адамны билиб бошагъанма, деб кесинги алдама.
- Тура эдим джата, къайдан чыкъды хата?
- Айтхан сёзюне табылгъан.
- Гитче джилтин уллу элни джандырыр.
- Хазыр ашха – терен къашыкъ.
- Уллу къазанда бишген эт, чий къалмаз.
- Юйюнгден чыкъдынг – кюнюнгден чыкъдынг.
- От кюйдюрген, сау болса да, тот кюйдюрген, сау болмаз.
- Джыгъылгъанны сырты джерден тоймаз.
- Аман адам этегингден тутса, кес да къач.
- Байма, деб да, къууанма, джарлыма, деб да, джылама.
- Ариу – кёзге, акъыл – джюрекге.
- Гырджын – тепсини тамадасы.
- Дуния малгъа сатылма, кесингден телиге къатылма.
- Эшекге миннген – биринчи айыб, андан джыгъылгъан – экинчи айыб.
- Огъурлуну сёзю – суу, огъурсузну сёзю – уу.
- Иги сёз – джаннга азыкъ, аман сёз башха – къазыкъ.
- Окъугъан – асыу, окъумагъан – джарсыу.
- Башы джабылгъан челекге, кир тюшмез.
ПИКЕТ ЗА ПРАВА БАЛКАРЦЕВ
10.11.2009 22:24:29
Если проходят пикеты за права балкарцев, почему не быть митингу за права кабардинцев?
|
|
|
|
10.11.2009 22:54:14
А что, кто-то мешает?
|
|
|
|
10.11.2009 22:54:22
ээээх))
|
|
|
|
10.11.2009 23:06:16
Колобок, просто некоторые товарисчи, которые нам совсем не товарисчи, в своё время утверждали что митингами ничего не добиться, что это чуть ли не последнее дело и т д. и т.п.
|
|
|
|
11.11.2009 00:57:30
Travolta ну вы и сморосили!
|
|
|
|
11.11.2009 02:48:28
Спор за тучные альпийские луга с сочными травами
Пасут тучные стада арендодатели-балкарцы,рядом пасут свои отары арендаторы кабардинцы, на подходе соарендаторы русские... |
|
|
|
11.11.2009 03:03:05
Все эти земли считались собственностью Русского царя который дал Кабардинским князьям, своим поддам, их в пользование, так как Кабардинцы вступали в состав России без земли. Это зафиксированный в документе, которые кабардинские князья отправили Ивану Грозному с берегов Тамани!!!
Единственный вопрос во время Ивана Грозного Кабардинцы жили на Тамани ?? Словом и в царское, и в советское время в горах Балкарии о какой-либо благополучии людей речи быть не могло. Это обстоятельство способствовало интеграции балкарцев и кабардинцев, которая наиболее полно проявилась уже в 19 веке. По речным долинам балкарцы приходили на благодатные равнинные земли кабардинских князей. Они охотно сдавали горцам землю в аренду, нанимали их работниками http://www.caucasustimes.com/article.asp?id=20128 Travolta Что скажешь ?? |
|
|
|
11.11.2009 03:15:17
Aybazullu
Это вопрос Travolta, он выше пишет: Данные нормы ФЗ 131 не правомочны в отношении земель в кбр 10 Ноя 2009 21:20 |
|
|
|
Читают тему (гостей: 2)