Войти на сайт
24 Апреля  2024 года

 

  • Бёрю да ач къалмасын, эчки да ашалмасын.
  • Къуру гыбыт бек дыгъырдар.
  • Чомартны къолу берекет.
  • Уллу къашыкъ эрин джыртар.
  • Эркиши – от, тиширыу – суу.
  • Эллинг бла джау болсанг да, юйюнг бла джау болма.
  • Эшекни не къадар тюйсенг да, ат болмаз.
  • Айтылгъан буйрукъ, сёгюлмез
  • Кийим тукъум сордурур.
  • Сабийликде юретмесенг, уллу болса – тюзелмез.
  • Ишни ахырын ойламай, аллын башлама.
  • Джолда аягъынга сакъ бол, ушакъда тилинге сакъ бол.
  • Сыфатында болмагъаны, суратында болмаз.
  • Туз, гырджын аша, тюзлюк бла джаша.
  • Акъыллы эркиши атын махтар, акъылсыз эркиши къатынын махтар.
  • Эрине къаргъыш этген къатын, эрнин къабар.
  • Орундукъ тюбюнде атылсам да, орта джиликме, де да айлан.
  • Къыз чыгъаргъан – къызыл къымжа.
  • Къазанда болса, чолпугъа чыгъар.
  • Босагъа таш юйге кирмей эди, тыбыр таш эшикге чыкъмай эди.
  • Ач къарным, тынч къулагъым.
  • Къайгъыны сюйген, къайгъы табар.
  • Ичимден чыкъды хата, къайры барайым сата?
  • Джыйырма къойну юч джыйырма эбзе кюте эди.
  • Ач уят къоймаз.
  • Кесине оноу эте билмеген, халкъына да эте билмез.
  • Азыкълы ат арымаз, къатыны аман джарымаз.
  • Адеб джокъда, намыс джокъ.
  • Ауузу бла къуш тута айланады.
  • Адамны аты башхача, акъылы да башхады.
  • Ёгюзню мюйюзюнден тутадыла, адамны сёзюнден тутадыла.
  • Ёлген ийнек сютлю болур.
  • Сютден ауузу кюйген, суугъа юфгюре эди.
  • Элде адам къалмаса, ит тахтагъа минер.
  • Эр сокъур болсун, къатын тилсиз болсун.
  • Телиге акъыл салгъандан эсе, ёлгеннге джан салырса.
  • Айтхан – тынч, этген – къыйын.
  • Айтылгъан сёз ызына къайтмаз.
  • Кёкдеги болмаса, джердегин кёрмейди.
  • Биреуню къыйынлыгъы бла кесинге джол ишлеме.
  • Ётюрюкню къуйругъу – бир тутум.
  • Тёрени джагъы джокъ.
  • Чабакъ башындан чирийди.
  • Ашхы тенг джолгъа салыр, аман тенг джолдан тайдырыр.
  • Окъугъан – асыу, окъумагъан – джарсыу.
  • Арбаз сайлама да, хоншу сайла.
  • Чёбню кёлтюрсенг, тюбюнден сёз чыгъар.
  • Соргъан айыб тюлдю, билмеген айыбды.
  • Джангызны оту джарыкъ джанмаз!
  • Тынгылагъан тынгы бузар.

 

Страницы: 1
RSS
О посте и садака за родителей мусульман после их смерти
 
[b:a90c195fe0]Хадис о садаке и посте за родителей после их смерти[/b:a90c195fe0] Вопрос: салам алейкум посланник Аллаха (мир ему и благословение Аллаха) сказал: ?Если бы твой отец был единобожником, то и твой пост, и твоя милостыня за него принесли бы ему пользу?. Ахмад 2/182 проверьте бисмиЛях достоверен ли хадис. Ответ: Уаалейкум Ассалям уа рахматуЛлахи уа баракятух. Этот хадис передали Ахмад, 6704, Ибн Аби Шейба, 12204. Хейсами в "Маджму аз зауаид", сказал: [i:a90c195fe0]"В нем есть Хаджадж ибн Арта, и он мудаллис"[/i:a90c195fe0]. (см. "Маджмуа аз-заваид", 4-192) Однако в данном случае этот мудаллис, передавая хадис, ясно выразил то, что он слышал этот хадис, поэтому нет проблем в этом. И сказал шейх Шуайб Аль Арнаут в примечаниях к "Муснаду" Ахмада: [i:a90c195fe0]"Его иснад хороший".[/i:a90c195fe0] Сказал шейх Альбани: [i:a90c195fe0]"Его иснад хороший"[/i:a90c195fe0] (Ахкамуль джанаиз, 1-173) [i:a90c195fe0] Что же касается смысла этого хадиса, то сказал имам Аш-Шаукани: "И этот хадис и другие, которые я привел в разделе, указывают на то, что садака от сына, засчитывается их родителям после их смерти, даже если они не сделали такое завещание, и достигает их вознаграждение за нее, и этим конкретизируется обобщенность слов Всевышнего Аллаха: "Человек получит только то, к чему он стремился"[/i:a90c195fe0] (Надж, 39). (см. "Нейлюль Автор", 4-79) А Аллах знает лучше. Источник: http://www.sunnaonline.com/
Страницы: 1
Читают тему (гостей: 1)

 

Написать нам