Войти на сайт
17 Июля  2018 года

 

  • Сабыр джетер муратха, сабырсыз къалыр уятха.
  • Къалгъан ишге къар джауар.
  • Къумурсхала джыйылсала, пилни да джыгъадыла.
  • Акъыл бла адеб эгизледиле.
  • Сёз сёзню айтдырыр.
  • Кёзю сокъурдан – къоркъма, кёлю сокъурдан – къоркъ.
  • Билген билмегенни юретген адетди.
  • Къызын тута билмеген, тул этер, джашын тута билмеген, къул этер.
  • Ат да турмайды бир териде.
  • Хунаны тюбюн къазсанг, юсюнге ауар.
  • Кийимни бичсенг, кенг бич, тар этген къыйын тюлдю.
  • Джангыз терек къынгыр ёсер.
  • Ариу сёз джыланны орнундан чыгъарыр.
  • Окъ къызбайны джокълайды.
  • Экеулен сёлеше тура эселе, орталарына барыб кирме.
  • Шайтан алдады, тюзлюк къаргъады.
  • Дуния мал дунияда къалады.
  • Ата – баланы уясы.
  • Къыз чыгъаргъан – къызыл къымжа.
  • Ёлюр джаннга, ёкюл джокъ.
  • «Ма», - дегенни билмесенг, «бер», - дегенни билмезсе.
  • Уллу сёлешме да, уллу къаб.
  • Атынг аманнга чыкъгъандан эсе, джанынг тамагъынгдан чыкъсын.
  • Ач келгенни – тойдур, кеч келгенни – къондур.
  • Джан саулукъ бермей, сан саулукъ бермезсе.
  • Байлыкъ болгъан джерде, тынчлыкъ джокъду.
  • Сёлеш деб шай берген, тохта деб, сом берген.
  • Эр сокъур болсун, къатын тилсиз болсун.
  • Уллу айтханны этмеген – уллаймаз.
  • Кёрмегеннге кебек – танг, битмегеннге сакъал – танг.
  • Кимни – тили, тиши онглу, кимни – къолу, иши онглу.
  • Эшекге миннген – биринчи айыб, андан джыгъылгъан – экинчи айыб.
  • Адам къыйынлыгъын кёлтюрюр, зауукълугъун кёлтюрмез.
  • Битмегеннге сакъал – танг.
  • Ариу – кёзге, акъыл – джюрекге.
  • Къуллукъчума, деб махтанма, къуллукъ – хаух джамчыды!
  • Иши джокъну, сыйы джокъ.
  • Аурууну келиую тынч, кетиую – къыйын.
  • Этни да ашады, бетни да ашады.
  • Тюз сёз баргъан сууну тыяр.
  • Тёзген – тёш ашар!
  • Суу ичген шауданынга тюкюрме.
  • Ач, тоймам, дейди, тойгъан, ач болмам, дейди.
  • Эшекни не къадар тюйсенг да, ат болмаз.
  • Эл тойса, тоймагъан, эл къойса, къоймагъан.
  • Адам сёзге тынгыла, акъыл сёзню ангыла.
  • Джерни букъусу кёкге къонмаз.
  • Сууда джау джокъ, кёб сёзде магъана джокъ.
  • Сабий кёргенин унутмаз.
  • Урунуу – насыбны анасы.

 

Страницы: 1
RSS
О посте и садака за родителей мусульман после их смерти
 
[b:a90c195fe0]Хадис о садаке и посте за родителей после их смерти[/b:a90c195fe0] Вопрос: салам алейкум посланник Аллаха (мир ему и благословение Аллаха) сказал: ?Если бы твой отец был единобожником, то и твой пост, и твоя милостыня за него принесли бы ему пользу?. Ахмад 2/182 проверьте бисмиЛях достоверен ли хадис. Ответ: Уаалейкум Ассалям уа рахматуЛлахи уа баракятух. Этот хадис передали Ахмад, 6704, Ибн Аби Шейба, 12204. Хейсами в "Маджму аз зауаид", сказал: [i:a90c195fe0]"В нем есть Хаджадж ибн Арта, и он мудаллис"[/i:a90c195fe0]. (см. "Маджмуа аз-заваид", 4-192) Однако в данном случае этот мудаллис, передавая хадис, ясно выразил то, что он слышал этот хадис, поэтому нет проблем в этом. И сказал шейх Шуайб Аль Арнаут в примечаниях к "Муснаду" Ахмада: [i:a90c195fe0]"Его иснад хороший".[/i:a90c195fe0] Сказал шейх Альбани: [i:a90c195fe0]"Его иснад хороший"[/i:a90c195fe0] (Ахкамуль джанаиз, 1-173) [i:a90c195fe0] Что же касается смысла этого хадиса, то сказал имам Аш-Шаукани: "И этот хадис и другие, которые я привел в разделе, указывают на то, что садака от сына, засчитывается их родителям после их смерти, даже если они не сделали такое завещание, и достигает их вознаграждение за нее, и этим конкретизируется обобщенность слов Всевышнего Аллаха: "Человек получит только то, к чему он стремился"[/i:a90c195fe0] (Надж, 39). (см. "Нейлюль Автор", 4-79) А Аллах знает лучше. Источник: http://www.sunnaonline.com/
Страницы: 1
Читают тему (гостей: 1)

 

Написать нам