Войти на сайт
16 Июля  2025 года

 

  • Ариу сёз джыланны орнундан чыгъарыр.
  • Бетинги сатма, малынгы сат.
  • Суу кетер, таш къалыр.
  • Ат басханны джер билед.
  • Къонакъ кёб келюучю юйню, къазаны отдан тюшмез.
  • Хар зат кесини орнуна иги.
  • Ашаса, ашамаса да, бёрюню ауузу – къан.
  • Ач да бол, токъ да бол – намысынга бек бол.
  • Рысхы джалгъанды: келген да этер, кетген да этер.
  • Олтуруб кёрюнмей эди да, ёрге туруб кёрюне эди.
  • Аз айтсам, кёб ангылагъыз.
  • Таукел адам тау тешер.
  • Къоркъакъны кёзю экили кёрюр.
  • Тойгъан джерге джети къайт.
  • Хар адамгъа кеси миннген тау кибик.
  • Билеги кючлю, бирни джыгъар, билими кючлю, мингни джыгъар.
  • Эрине къаргъыш этген къатын, эрнин къабар.
  • Къатыны харакетли болса, эри къымсыз болур.
  • Тёрдеги кюлсе, эшикдеги ышарыр.
  • Акъыллы – эл иеси, тели – эл баласы.
  • Тёгюлген тюгел джыйылмайды.
  • Ата – билек, ана – джюрек!
  • Аз сёлеш, кёб ишле.
  • Къулакъдан эсе, кёзге ышан.
  • Чабакъ башындан чирийди.
  • Бермеген къол, алмайды.
  • Керти сёзге тёре джокъ.
  • Алма терегинден кери кетмез.
  • Сакъламагъан затынга джолукъсанг, не бек къууанаса, не бек ачыйса.
  • Джерни букъусу кёкге къонмаз.
  • Чакъырылгъанны аты, чакъырылмагъанны багъасы болур.
  • Адамны сыфатына къарама, сёзюне къара.
  • Къонакъ аман болса, къонакъбай джунчур
  • Мал ёлсе, сюек къалыр, адам ёлсе, иши къалыр.
  • Иги болса, тамадама – махтау, аман болса, меннге – айыб.
  • Этек чакъмакълары баш джаргъан, сёлешген сёзлери таш джаргъан.
  • Дуния аламаты сен эсенг да, игиме деб айтма.
  • Сёз къанатсыз учар.
  • Акъыл бла адеб эгизледиле.
  • Сыфатында болмагъаны, суратында болмаз.
  • Ашлыкъ – бюртюкден, джюн – тюкден.
  • Элни кючю – эмеген.
  • Окъугъан – асыу, окъумагъан – джарсыу.
  • Эм ашхы къайын ана мамукъ бла башынгы тешер.
  • Аман эсирсе, юйюн ояр.
  • Аджаллыгъа окъсуз шкок атылыр.
  • Чакъырылмагъан къонакъ – орунсуз.
  • Ёпкелегенни ашы татлы болады.
  • Телиге от эт десенг, юйюнге от салыр.
  • Башы джабылгъан челекге, кир тюшмез.

 

Страницы: 1
RSS
О посте и садака за родителей мусульман после их смерти
 
[b:a90c195fe0]Хадис о садаке и посте за родителей после их смерти[/b:a90c195fe0] Вопрос: салам алейкум посланник Аллаха (мир ему и благословение Аллаха) сказал: ?Если бы твой отец был единобожником, то и твой пост, и твоя милостыня за него принесли бы ему пользу?. Ахмад 2/182 проверьте бисмиЛях достоверен ли хадис. Ответ: Уаалейкум Ассалям уа рахматуЛлахи уа баракятух. Этот хадис передали Ахмад, 6704, Ибн Аби Шейба, 12204. Хейсами в "Маджму аз зауаид", сказал: [i:a90c195fe0]"В нем есть Хаджадж ибн Арта, и он мудаллис"[/i:a90c195fe0]. (см. "Маджмуа аз-заваид", 4-192) Однако в данном случае этот мудаллис, передавая хадис, ясно выразил то, что он слышал этот хадис, поэтому нет проблем в этом. И сказал шейх Шуайб Аль Арнаут в примечаниях к "Муснаду" Ахмада: [i:a90c195fe0]"Его иснад хороший".[/i:a90c195fe0] Сказал шейх Альбани: [i:a90c195fe0]"Его иснад хороший"[/i:a90c195fe0] (Ахкамуль джанаиз, 1-173) [i:a90c195fe0] Что же касается смысла этого хадиса, то сказал имам Аш-Шаукани: "И этот хадис и другие, которые я привел в разделе, указывают на то, что садака от сына, засчитывается их родителям после их смерти, даже если они не сделали такое завещание, и достигает их вознаграждение за нее, и этим конкретизируется обобщенность слов Всевышнего Аллаха: "Человек получит только то, к чему он стремился"[/i:a90c195fe0] (Надж, 39). (см. "Нейлюль Автор", 4-79) А Аллах знает лучше. Источник: http://www.sunnaonline.com/
Страницы: 1
Читают тему (гостей: 1)

 

Написать нам