Войти на сайт
15 Декабря  2017 года

 

  • Кирсизни – саны таза, халалны – къаны таза.
  • Акъдан къара болмаз.
  • Аманны эки битли тону болур, бирин сеннге кийдирир, бирин кеси киер.
  • Бети – къучакълар, джюреги – бычакълар.
  • Ашхы болсанг, атынг чыгъар, аман болсанг, джанынг чыгъар.
  • Абынмазлыкъ аякъ джокъ, джангылмазлыкъ джаякъ джокъ.
  • Ана – юйню кюн джарыгъы.
  • Чакъырылмагъан къонакъ къачан кетерин сормаз.
  • Гугурук къычырмаса да, тангны атары къалмаз.
  • Терек ауса, отунчу – кёб.
  • Ариу сёз – джаннга азыкъ, аман сёз – башха къазыкъ.
  • Дуния аламаты сен эсенг да, игиме деб айтма.
  • Джаш болсун, къыз болсун, акъылы, саны тюз болсун.
  • Тешик этген тынчды, аны джамагъан къыйынды.
  • Ашха уста, юйюнде болсун
  • Алтыда кюлмеген, алтмышда кюлмез.
  • Джангызны оту джарыкъ джанмаз!
  • Керти сёзге тёре джокъ.
  • Юйюнгден чыкъдынг – кюнюнгден чыкъдынг.
  • Адеб этмеген, адеб кёрмез.
  • Акъыл аздырмаз, билим тоздурмаз.
  • Тёрде – темир таякълы, къаяда – чыпчыкъ аякълы.
  • Атадан ёксюз – бир ёксюз, анадан ёксюз – эки ёксюз.
  • Халкъгъа джарагъан, джарлы къалмаз.
  • Урунуу – насыбны анасы.
  • Адамны аты башхача, акъылы да башхады.
  • Бир онгсуз адам адет чыгъарды, деб эштирик тюлсе.
  • Кенгеш болса, уруш болмаз.
  • Ач – эснер, ат – кишнер.
  • Къазанда болса, чолпугъа чыгъар.
  • Джашынгы кесинг юретмесенг, джашау юретир.
  • Термилгенинги табмазса, кюлгенинге тюберсе.
  • Мени джылытмагъан кюн, меннге тиймесин!
  • Джашлыкъ этмеген, башлыкъ этмез.
  • Арба аугъандан сора, джол кёргюзтюучю кёб болур.
  • Кёб къычыргъандан – къоркъма, тынч олтургъандан – къоркъ.
  • Къарыусузгъа кюлме, онгсузгъа тийме.
  • Аш хазыр болса, иш харам болур.
  • Мен да «сен», дейме, сен да «кесим», дейсе.
  • Кюлме джашха – келир башха.
  • Алим болгъандан эсе, адам болгъан къыйынды.
  • Экиндини кеч къылсанг, чабыб джетер ашхам.
  • Таякъ этден ётер, тил сюекден ётер.
  • Ашын ашагъанынгы, башын да сыйла.
  • Ана кёлю – балада, бала кёлю – талада.
  • Эки къатын алгъанны къулагъы тынгнгаймаз.
  • Баш болса, бёрк табылыр.
  • Сууда джау джокъ, кёб сёзде магъана джокъ.
  • «Ёгюз, джаргъа джууукъ барма, меннге джюк боллукъса», - дегенди эшек.
  • Мадар болса, къадар болур.

 

Страницы: 1
RSS
О посте и садака за родителей мусульман после их смерти
 
[b:a90c195fe0]Хадис о садаке и посте за родителей после их смерти[/b:a90c195fe0] Вопрос: салам алейкум посланник Аллаха (мир ему и благословение Аллаха) сказал: ?Если бы твой отец был единобожником, то и твой пост, и твоя милостыня за него принесли бы ему пользу?. Ахмад 2/182 проверьте бисмиЛях достоверен ли хадис. Ответ: Уаалейкум Ассалям уа рахматуЛлахи уа баракятух. Этот хадис передали Ахмад, 6704, Ибн Аби Шейба, 12204. Хейсами в "Маджму аз зауаид", сказал: [i:a90c195fe0]"В нем есть Хаджадж ибн Арта, и он мудаллис"[/i:a90c195fe0]. (см. "Маджмуа аз-заваид", 4-192) Однако в данном случае этот мудаллис, передавая хадис, ясно выразил то, что он слышал этот хадис, поэтому нет проблем в этом. И сказал шейх Шуайб Аль Арнаут в примечаниях к "Муснаду" Ахмада: [i:a90c195fe0]"Его иснад хороший".[/i:a90c195fe0] Сказал шейх Альбани: [i:a90c195fe0]"Его иснад хороший"[/i:a90c195fe0] (Ахкамуль джанаиз, 1-173) [i:a90c195fe0] Что же касается смысла этого хадиса, то сказал имам Аш-Шаукани: "И этот хадис и другие, которые я привел в разделе, указывают на то, что садака от сына, засчитывается их родителям после их смерти, даже если они не сделали такое завещание, и достигает их вознаграждение за нее, и этим конкретизируется обобщенность слов Всевышнего Аллаха: "Человек получит только то, к чему он стремился"[/i:a90c195fe0] (Надж, 39). (см. "Нейлюль Автор", 4-79) А Аллах знает лучше. Источник: http://www.sunnaonline.com/
Страницы: 1
Читают тему (гостей: 1)

 

Написать нам