Войти на сайт
26 Сентября  2018 года

 

  • Сакъалы текени да бар, мыйыгъы киштикни да бар.
  • Билмегенинги, билгеннге сор.
  • Ач къарным, тынч къулагъым.
  • Баш – акъыл ючюн, акъылман – халкъ ючюн.
  • Келинни – келгинчи, бёркню кийгинчи кёр.
  • Ач келгенни – тойдур, кеч келгенни – къондур.
  • Иги адам абынса да, джангылмаз.
  • Кюлме джашха – келир башха.
  • Аууздан келген, къолдан келсе, ким да патчах болур эди.
  • Сакъламагъан затынга джолукъсанг, не бек къууанаса, не бек ачыйса.
  • Ишленмеклик адамлыкъды.
  • Зар адамны насыбы болмаз.
  • Къартха ушагъан джаш – акъыллы, джашха ушагъан къарт – тели.
  • Чарсда алчыны эл кёреди.
  • Ариу джол аджал келтирмез.
  • Эм уллу байлыкъ – джан саулукъ.
  • Биреу ашаб къутулур, биреу джалаб тутулур.
  • Тилчиден кери бол.
  • Сагъыш – къартлыкъгъа сюйюмчю.
  • Ётюрюкчюню шагъаты – къатында.
  • Къарнынг къанлынга кийирир.
  • Игиге айтсанг – билир, аманнга айтсанг – кюлюр.
  • Аджал соруб келмез, келсе, къайтыб кетмез.
  • Джашны джигитлиги сорулур, къызны джигерлиги сорулур.
  • Ачлыкъ отха секиртир.
  • Байны къызы баймакъ болса да, юйде къалмаз!
  • Тойгъандан сора, ашны сёкме.
  • Ашарыкъда сайлагъаннга – чий гырджын.
  • Джаным-тиним – окъуу, билим.
  • Къарнынг тойгъунчу аша да, белинг талгъынчы ишле.
  • Артына баргъанны, къатына барма.
  • Келлик заман – къартлыкъ келтирир, кетген заман – джашлыкъ ёлтюрюр.
  • Арыгъан къош чамчы болур.
  • Тамбла алтындан бюгюн багъыр ашхы.
  • Джыланны къуйругъундан басарынг келсе, аны башы болгъанын унутма.
  • Мен да «сен», дейме, сен да «кесим», дейсе.
  • Чомарт къонакъ юй иесин сыйлар.
  • Бастасын ашагъан, хантусун да ичер.
  • Сангырау къулакъ эл бузар.
  • Кюн – узун, ёмюр – къысха.
  • Босагъагъа джууукъ орун болса, ашыгъыб тёрге озма.
  • Ойнай билмеген, оюн бузар.
  • Аман адам элни бир-бирине джау этер.
  • Арпа, будай – ащды, алтын, кюмюш а – ташды.
  • Къонагъынгы артмагъын алма да, алгъышын ал.
  • Аманны тукъумуна къарама, игини тукъумун сорма.
  • Ашыкъгъанны этеги бутуна чырмалыр.
  • Билмезни кёзю кёрмез, этмезни къулагъы эшитмез.
  • Нарт сёз – тилни бети.
  • Тойгъан антын унутур.

 

Страницы: 1
RSS
О посте и садака за родителей мусульман после их смерти
 
[b:a90c195fe0]Хадис о садаке и посте за родителей после их смерти[/b:a90c195fe0] Вопрос: салам алейкум посланник Аллаха (мир ему и благословение Аллаха) сказал: ?Если бы твой отец был единобожником, то и твой пост, и твоя милостыня за него принесли бы ему пользу?. Ахмад 2/182 проверьте бисмиЛях достоверен ли хадис. Ответ: Уаалейкум Ассалям уа рахматуЛлахи уа баракятух. Этот хадис передали Ахмад, 6704, Ибн Аби Шейба, 12204. Хейсами в "Маджму аз зауаид", сказал: [i:a90c195fe0]"В нем есть Хаджадж ибн Арта, и он мудаллис"[/i:a90c195fe0]. (см. "Маджмуа аз-заваид", 4-192) Однако в данном случае этот мудаллис, передавая хадис, ясно выразил то, что он слышал этот хадис, поэтому нет проблем в этом. И сказал шейх Шуайб Аль Арнаут в примечаниях к "Муснаду" Ахмада: [i:a90c195fe0]"Его иснад хороший".[/i:a90c195fe0] Сказал шейх Альбани: [i:a90c195fe0]"Его иснад хороший"[/i:a90c195fe0] (Ахкамуль джанаиз, 1-173) [i:a90c195fe0] Что же касается смысла этого хадиса, то сказал имам Аш-Шаукани: "И этот хадис и другие, которые я привел в разделе, указывают на то, что садака от сына, засчитывается их родителям после их смерти, даже если они не сделали такое завещание, и достигает их вознаграждение за нее, и этим конкретизируется обобщенность слов Всевышнего Аллаха: "Человек получит только то, к чему он стремился"[/i:a90c195fe0] (Надж, 39). (см. "Нейлюль Автор", 4-79) А Аллах знает лучше. Источник: http://www.sunnaonline.com/
Страницы: 1
Читают тему (гостей: 1)

 

Написать нам