Войти на сайт
23 Мая  2018 года

 

  • Иги сёз – джаннга азыкъ, аман сёз башха – къазыкъ.
  • Аллахдан тилесенг, кёб тиле.
  • Адамны джюреги нени кёрюрге сюйсе, кёзю да аны кёрюрге ёч болады.
  • Киштикге къанат битсе, чыпчыкъ къалмаз эди.
  • Айырылгъанланы айю ашар, бёлюннгенлени бёрю ашар.
  • Ариу джол аджал келтирмез.
  • Тойгъанлыкъ къойгъа джарашады.
  • Сескекли кесин билдирир.
  • Ач бёрюге мекям джокъ.
  • Эки итни арасына сюек атма, эки адамны арасында сёз чыгъарма.
  • Ач келгенни – тойдур, кеч келгенни – къондур.
  • Тил бла келеди джыр да.
  • Къызгъанчдан ычхыныр, мухардан ычхынмаз.
  • Бир онгсуз адам адет чыгъарды, деб эштирик тюлсе.
  • Зар адам ашынгы ашар, кесинги сатар.
  • Адамны бетине къарама, адетине къара.
  • Къанны къан бла джуума, аманны аман бла къуума.
  • Таукел къуру къалмаз.
  • Кёб джат да, бек чаб.
  • Адеб базарда сатылмаз.
  • Айырылмаз джууугъунга, унутмаз сёзню айтма.
  • Акъыллы эркиши атын махтар, акъылсыз эркиши къатынын махтар.
  • Алгъанда – джууукъ, бергенде – джау.
  • Къызны минг тилер, бир алыр.
  • Эл элде бирер малынг болгъандан эсе, бирер тенгинг болсун.
  • Махтаннган къыз, тойда джукълар.
  • Къартха ушагъан джаш – акъыллы, джашха ушагъан къарт – тели.
  • Айтылгъан буйрукъ, сёгюлмез
  • Тёрде – темир таякълы, къаяда – чыпчыкъ аякълы.
  • Юйюнг бла джау болгъандан эсе, элинг бла джау бол.
  • Азыкъ аз болса, эртде орун сал.
  • Къонакъ кёб келюучю юйню, къазаны отдан тюшмез.
  • Джашны джигитлиги сорулур, къызны джигерлиги сорулур.
  • Айтхан сёзюне табылгъан.
  • Джылыгъа джылан илешир.
  • Ёпкелегенни ашы татлы болады.
  • Хар зат кесини орнуна иги.
  • Дуния малгъа сатылма, кесингден телиге къатылма.
  • Акъыллы айтыр эди, акъылсыз къоймайды.
  • Ашарыкъда сайлагъаннга – чий гырджын.
  • Тешик этген тынчды, аны джамагъан къыйынды.
  • Къумурсхала джыйылсала, пилни да джыгъадыла.
  • Илму – джашауну джолу.
  • Къайгъы тюбю – тенгиз.
  • Гугук кесини атын айтыб къычыргъанча, мен, мен деб нек тураса?
  • Бастасын ашагъан, хантусун да ичер.
  • Бозанг болмагъан джерге, къалагъынгы сукъма.
  • Джиби бир къат джетмей эди да, эки къат тарта эди.
  • Чабакъсыз кёлге къармакъ салгъанлыкъгъа, чабакъ тутмазса.
  • Мухар, кеси тойса да, кёзю тоймаз.

 

Страницы: 1
RSS
О посте и садака за родителей мусульман после их смерти
 
[b:a90c195fe0]Хадис о садаке и посте за родителей после их смерти[/b:a90c195fe0] Вопрос: салам алейкум посланник Аллаха (мир ему и благословение Аллаха) сказал: ?Если бы твой отец был единобожником, то и твой пост, и твоя милостыня за него принесли бы ему пользу?. Ахмад 2/182 проверьте бисмиЛях достоверен ли хадис. Ответ: Уаалейкум Ассалям уа рахматуЛлахи уа баракятух. Этот хадис передали Ахмад, 6704, Ибн Аби Шейба, 12204. Хейсами в "Маджму аз зауаид", сказал: [i:a90c195fe0]"В нем есть Хаджадж ибн Арта, и он мудаллис"[/i:a90c195fe0]. (см. "Маджмуа аз-заваид", 4-192) Однако в данном случае этот мудаллис, передавая хадис, ясно выразил то, что он слышал этот хадис, поэтому нет проблем в этом. И сказал шейх Шуайб Аль Арнаут в примечаниях к "Муснаду" Ахмада: [i:a90c195fe0]"Его иснад хороший".[/i:a90c195fe0] Сказал шейх Альбани: [i:a90c195fe0]"Его иснад хороший"[/i:a90c195fe0] (Ахкамуль джанаиз, 1-173) [i:a90c195fe0] Что же касается смысла этого хадиса, то сказал имам Аш-Шаукани: "И этот хадис и другие, которые я привел в разделе, указывают на то, что садака от сына, засчитывается их родителям после их смерти, даже если они не сделали такое завещание, и достигает их вознаграждение за нее, и этим конкретизируется обобщенность слов Всевышнего Аллаха: "Человек получит только то, к чему он стремился"[/i:a90c195fe0] (Надж, 39). (см. "Нейлюль Автор", 4-79) А Аллах знает лучше. Источник: http://www.sunnaonline.com/
Страницы: 1
Читают тему (гостей: 1)

 

Написать нам