Войти на сайт
15 Ноября  2018 года

 

  • Билген билмегенни юретген адетди.
  • Дууулдаса – бал чибин, къонса – къара чибин.
  • Чарсда алчыны эл кёреди.
  • Окъдан джара эртде-кеч болса да бителир, сёз джара, ёмюрге къалыр.
  • Аууз сакълагъан – джан сакълар.
  • Къуллукъчума, деб махтанма, къуллукъ – хаух джамчыды!
  • Акъыл аздырмаз, билим тоздурмаз.
  • Ариу сёз аурууунгу алыр.
  • Юйлю уругъа ит чабмаз.
  • Джюз элде джюз ёгюзюм болгъандан эсе, джюз джууугъум болсун.
  • Уясында не кёрсе, учханында аны этер.
  • Ашаса, ашамаса да, бёрюню ауузу – къан.
  • Кёб джашагъан – кёб билир.
  • Къызын тута билмеген, тул этер, джашын тута билмеген, къул этер.
  • Акъылсызны джууукъгъа алма, акъыллыны кенгнге салма.
  • Къуру гыбыт бек дыгъырдар.
  • Кёпюр салгъан кеси ётер, уру къазгъан кеси кетер.
  • Мадар болса, къадар болур.
  • Джылар джаш, атасыны сакъалы бла ойнар.
  • Намыс болмагъан джерде, насыб болмаз.
  • Джумушакъ сёз къаты таякъны сындырыр.
  • Юйюнгден чыкъдынг – кюнюнгден чыкъдынг.
  • Ачны эсинде – аш.
  • Иги адам абынса да, джангылмаз.
  • Аманны къуугъан, аманлыкъ табар.
  • Чомартны къолун джокълукъ байлар.
  • Кёб ант этген, кёб ётюрюк айтыр.
  • Бир абыннган – минг сюрюнюр.
  • Зарда марда джокъ.
  • Оюмсуз атлагъан, аджалсыз ёлюр.
  • Къонагъы джокъну – шоху джокъ.
  • Келгинчи, къонакъ уялыр, келгенден сора, къонакъбай уялыр.
  • Ач къалгъандан, кеч къалгъан къолай.
  • Эр сокъур болсун, къатын тилсиз болсун.
  • Айыбны суу бла джууалмазса.
  • Ачыу алгъа келсе, акъыл артха къалады.
  • Джашлыкъ этмеген, башлыкъ этмез.
  • Туз, гырджын аша, тюзлюк бла джаша.
  • Билим ат болуб да чабар, къуш болуб да учар.
  • Акъыллы – эл иеси, тели – эл баласы.
  • Къарнынг ауруса, ауузунгу тый
  • Адамны бетине къарама, адетине къара.
  • Насыблыны баласы кюн кюнден да баш болур, насыбсызны баласы, кюн кюнден да джаш болур.
  • Окъумагъан сокъурду, сокъур ташха абыныр!
  • Джарлы эскисин джамаса, къууаныр.
  • Ачыкъ джюрекге джол – ачыкъ.
  • Аман эсирсе, юйюн ояр.
  • Ашарыкъда сайлагъаннга – чий гырджын.
  • Ойнай-ойнай кёз чыгъар.
  • Телиге от эт десенг, юйюнге от салыр.

 

Страницы: 1
RSS
О посте и садака за родителей мусульман после их смерти
 
[b:a90c195fe0]Хадис о садаке и посте за родителей после их смерти[/b:a90c195fe0] Вопрос: салам алейкум посланник Аллаха (мир ему и благословение Аллаха) сказал: ?Если бы твой отец был единобожником, то и твой пост, и твоя милостыня за него принесли бы ему пользу?. Ахмад 2/182 проверьте бисмиЛях достоверен ли хадис. Ответ: Уаалейкум Ассалям уа рахматуЛлахи уа баракятух. Этот хадис передали Ахмад, 6704, Ибн Аби Шейба, 12204. Хейсами в "Маджму аз зауаид", сказал: [i:a90c195fe0]"В нем есть Хаджадж ибн Арта, и он мудаллис"[/i:a90c195fe0]. (см. "Маджмуа аз-заваид", 4-192) Однако в данном случае этот мудаллис, передавая хадис, ясно выразил то, что он слышал этот хадис, поэтому нет проблем в этом. И сказал шейх Шуайб Аль Арнаут в примечаниях к "Муснаду" Ахмада: [i:a90c195fe0]"Его иснад хороший".[/i:a90c195fe0] Сказал шейх Альбани: [i:a90c195fe0]"Его иснад хороший"[/i:a90c195fe0] (Ахкамуль джанаиз, 1-173) [i:a90c195fe0] Что же касается смысла этого хадиса, то сказал имам Аш-Шаукани: "И этот хадис и другие, которые я привел в разделе, указывают на то, что садака от сына, засчитывается их родителям после их смерти, даже если они не сделали такое завещание, и достигает их вознаграждение за нее, и этим конкретизируется обобщенность слов Всевышнего Аллаха: "Человек получит только то, к чему он стремился"[/i:a90c195fe0] (Надж, 39). (см. "Нейлюль Автор", 4-79) А Аллах знает лучше. Источник: http://www.sunnaonline.com/
Страницы: 1
Читают тему (гостей: 1)

 

Написать нам