Войти на сайт
26 Июня  2019 года

 

  • Бойнуму джети джерден кессенг да, мен ол ишни этеллик тюлме.
  • Кюлме джашха – келир башха.
  • Харам къарнашдан, халал тенг ашхы.
  • Тамчы таш тешер.
  • Байлыкъдан саулукъ ашхыды.
  • Арпа, будай – ащды, алтын, кюмюш а – ташды.
  • Бал чибинни ургъаны – ачы, балы – татлы.
  • Адамны бетине къарама, адетине къара.
  • Тил – кесген бычакъ, сёз – атылгъан окъ.
  • Джолда аягъынга сакъ бол, ушакъда тилинге сакъ бол.
  • Джигер – джаннга къыйынлыкъ.
  • Сабий кёргенин унутмаз.
  • Хантына кёре тузу, юйюне кёре къызы.
  • Ёлген эшек бёрюден къоркъмайды.
  • Аш берме да, къаш бер.
  • Биреуге аманлыкъны тилеме да, кесинге ашхылыкъны тиле.
  • Дуния мал дунияда къалады.
  • Къатыны харакетли болса, эри къымсыз болур.
  • Ариуну – ауруу кёб.
  • Окъугъанны бети джарыкъ.
  • Юйюнгден чыкъдынг – кюнюнгден чыкъдынг.
  • Джыгъылгъанны сырты джерден тоймаз.
  • Къууут – джелге, берне – бошха.
  • Джан саулукъ бермей, сан саулукъ бермезсе.
  • Билими азны – ауузунда кирит.
  • Ач – эснер, ат – кишнер.
  • Насыблыны баласы кюн кюнден да баш болур, насыбсызны баласы, кюн кюнден да джаш болур.
  • Окъуусуз билим – джокъ, билимсиз кюнюнг – джокъ.
  • Рысхы джалгъанды: келген да этер, кетген да этер.
  • Билмегенинги, билгеннге сор.
  • Оюмсуз атлагъан, аджалсыз ёлюр.
  • Къонакъ аман болса, къонакъбай джунчур
  • Джашда акъыл джокъ, къартда къарыу джокъ.
  • Эки къатын алгъанны къулагъы тынгнгаймаз.
  • Ушамагъан – джукъмаз.
  • Адеби болмагъан къыз – тузсуз хант.
  • Айырылмаз джууугъунга, унутмаз сёзню айтма.
  • Биреуню эскиси биреуге джангы болмайды.
  • Окъугъан – асыу, окъумагъан – джарсыу.
  • Атадан ёксюз – бир ёксюз, анадан ёксюз – эки ёксюз.
  • Гугук кесини атын айтыб къычыргъанча, мен, мен деб нек тураса?
  • Билимден уллу байлыкъ джокъду.
  • Ишлегенден, къарагъан уста.
  • Билим ат болуб да чабар, къуш болуб да учар.
  • Кёлю джокъну – джолу джокъ.
  • Тюзлюк шохлукъну бегитир.
  • Ата Джуртча джер болмаз, туугъан элча эл болмаз.
  • Уллу къашыкъ эрин джыртар.
  • Намыс сатылыб алынмайды.
  • Байдан умут эте, джарлыдан ёгюз багъасы къорады.

 

Страницы: 1
RSS
О посте и садака за родителей мусульман после их смерти
 
[b:a90c195fe0]Хадис о садаке и посте за родителей после их смерти[/b:a90c195fe0] Вопрос: салам алейкум посланник Аллаха (мир ему и благословение Аллаха) сказал: ?Если бы твой отец был единобожником, то и твой пост, и твоя милостыня за него принесли бы ему пользу?. Ахмад 2/182 проверьте бисмиЛях достоверен ли хадис. Ответ: Уаалейкум Ассалям уа рахматуЛлахи уа баракятух. Этот хадис передали Ахмад, 6704, Ибн Аби Шейба, 12204. Хейсами в "Маджму аз зауаид", сказал: [i:a90c195fe0]"В нем есть Хаджадж ибн Арта, и он мудаллис"[/i:a90c195fe0]. (см. "Маджмуа аз-заваид", 4-192) Однако в данном случае этот мудаллис, передавая хадис, ясно выразил то, что он слышал этот хадис, поэтому нет проблем в этом. И сказал шейх Шуайб Аль Арнаут в примечаниях к "Муснаду" Ахмада: [i:a90c195fe0]"Его иснад хороший".[/i:a90c195fe0] Сказал шейх Альбани: [i:a90c195fe0]"Его иснад хороший"[/i:a90c195fe0] (Ахкамуль джанаиз, 1-173) [i:a90c195fe0] Что же касается смысла этого хадиса, то сказал имам Аш-Шаукани: "И этот хадис и другие, которые я привел в разделе, указывают на то, что садака от сына, засчитывается их родителям после их смерти, даже если они не сделали такое завещание, и достигает их вознаграждение за нее, и этим конкретизируется обобщенность слов Всевышнего Аллаха: "Человек получит только то, к чему он стремился"[/i:a90c195fe0] (Надж, 39). (см. "Нейлюль Автор", 4-79) А Аллах знает лучше. Источник: http://www.sunnaonline.com/
Страницы: 1
Читают тему (гостей: 1)

 

Написать нам