Войти на сайт
21 Апреля  2019 года

 

  • Орундукъ тюбюнде атылсам да, орта джиликме, де да айлан.
  • Ишге юренсин къоллары, халкъ бла болсун джоллары.
  • Къарны аманнга къазан такъдырма, къолу аманнга от джакъдырма.
  • Хаухну атма, ёнгкючню сатма.
  • Ашхы атаны – джашы ашхы, ашхы ананы – къызы ашхы.
  • Ана кёлю – балада, бала кёлю – талада.
  • Таукел тауну аудурур.
  • Ата Джуртун танымагъан, атасын да танымаз.
  • Сабийликде юретмесенг, уллу болса – тюзелмез.
  • Юреннген ауруу къалмаз.
  • Джарлыны тону джаз битер.
  • Къазанны башы ачыкъ болса, итге уят керекди.
  • Къазанда болса, чолпугъа чыгъар.
  • Ишлерге уял да, ашаргъа табма.
  • Ач келгенни – тойдур, кеч келгенни – къондур.
  • Ач, тоймам, дейди, тойгъан, ач болмам, дейди.
  • Джашынгы кесинг юретмесенг, джашау юретир.
  • Келинни – келгинчи, бёркню кийгинчи кёр.
  • Айтхан – тынч, этген – къыйын.
  • Суу ичген шауданынга тюкюрме.
  • Окъумагъан сокъурду, сокъур ташха абыныр!
  • Къазанчы аман болса, къазаны къайнамаз.
  • Билим – акъылны чырагъы.
  • Зар адам ашынгы ашар, кесинги сатар.
  • Уллу къашыкъ эрин джыртар.
  • Тойгъан джерден туугъан джер игиди.
  • Кёрмегеннге кебек – танг, битмегеннге сакъал – танг.
  • Джигер – джаннга къыйынлыкъ.
  • Насыблы элин сюер, насыбсыз кесин сюер.
  • Акъыллы – эл иеси, тели – эл баласы.
  • Эте билген, этген этеди, эте билмеген, юретген этеди!
  • Чыбыкълыкъда бюгюлмеген, къазыкълыкъда бюгюлмей эди.
  • Ойнай билмеген, оюн бузар.
  • Аман хансны – урлугъу кёб.
  • Келлик заман – къартлыкъ келтирир, кетген заман – джашлыкъ ёлтюрюр.
  • Игиге айтсанг – билир, аманнга айтсанг – кюлюр.
  • Тин – байлыгъынг, терен саулугъунг.
  • Термилгенинги табмазса, кюлгенинге тюберсе.
  • Джаш къарыу бла кючлю, къарт акъыл бла кючлю.
  • Билмейме деген – бир сёз
  • Кечеси – аяз, кюню – къыш, джарлы къаргъагъа бир аш тюш!
  • Эл бла кёргенинг эрелей.
  • Къаллай салам берсенг, аллай джууаб алырса.
  • Аджал соруб келмез, келсе, къайтыб кетмез.
  • Аз сёлешген, къайгъысыз турур.
  • Ашда – бёрю, ишде – ёлю.
  • Сууда джау джокъ, кёб сёзде магъана джокъ.
  • Ким бла джюрюсенг, аны кёзю бла кёрюнюрсе.
  • Джумушакъ терекни къурт ашар.
  • Тёрде – темир таякълы, къаяда – чыпчыкъ аякълы.

 

Страницы: 1
RSS
О посте и садака за родителей мусульман после их смерти
 
[b:a90c195fe0]Хадис о садаке и посте за родителей после их смерти[/b:a90c195fe0] Вопрос: салам алейкум посланник Аллаха (мир ему и благословение Аллаха) сказал: ?Если бы твой отец был единобожником, то и твой пост, и твоя милостыня за него принесли бы ему пользу?. Ахмад 2/182 проверьте бисмиЛях достоверен ли хадис. Ответ: Уаалейкум Ассалям уа рахматуЛлахи уа баракятух. Этот хадис передали Ахмад, 6704, Ибн Аби Шейба, 12204. Хейсами в "Маджму аз зауаид", сказал: [i:a90c195fe0]"В нем есть Хаджадж ибн Арта, и он мудаллис"[/i:a90c195fe0]. (см. "Маджмуа аз-заваид", 4-192) Однако в данном случае этот мудаллис, передавая хадис, ясно выразил то, что он слышал этот хадис, поэтому нет проблем в этом. И сказал шейх Шуайб Аль Арнаут в примечаниях к "Муснаду" Ахмада: [i:a90c195fe0]"Его иснад хороший".[/i:a90c195fe0] Сказал шейх Альбани: [i:a90c195fe0]"Его иснад хороший"[/i:a90c195fe0] (Ахкамуль джанаиз, 1-173) [i:a90c195fe0] Что же касается смысла этого хадиса, то сказал имам Аш-Шаукани: "И этот хадис и другие, которые я привел в разделе, указывают на то, что садака от сына, засчитывается их родителям после их смерти, даже если они не сделали такое завещание, и достигает их вознаграждение за нее, и этим конкретизируется обобщенность слов Всевышнего Аллаха: "Человек получит только то, к чему он стремился"[/i:a90c195fe0] (Надж, 39). (см. "Нейлюль Автор", 4-79) А Аллах знает лучше. Источник: http://www.sunnaonline.com/
Страницы: 1
Читают тему (гостей: 1)

 

Написать нам