Войти на сайт
27 Апреля  2024 года

 

  • Ёлюр джаннга, ёкюл джокъ.
  • Къызбайны юйюне дери сюрсенг, батыр болур.
  • Джаралыны джастыгъында сау ёлюр.
  • Билим къая тешер.
  • Адам боллукъ, атламындан белгили болур.
  • Байлыкъ болгъан джерде, тынчлыкъ джокъду.
  • Джыйырма къойну юч джыйырма эбзе кюте эди.
  • Айтылгъан сёз ызына къайтмаз.
  • Иесиз малны бёрю ашар.
  • Джюз элде джюз ёгюзюм болгъандан эсе, джюз джууугъум болсун.
  • Къумурсхала джыйылсала, пилни да джыгъадыла.
  • Джахил болса анасы, не билликди баласы?
  • Келинин тута билмеген, къул этер, къызын тута билмеген, тул этер.
  • Уллу къашыкъ эрин джыртар.
  • Иги адамны бир сёзю эки болмаз.
  • Ёпкелегенни ашы татлы болады.
  • Тёзгеннге, джабылгъан эшик ачылыр.
  • Суугъа – чабакъ, къаягъа – ыргъакъ.
  • Элде адам къалмаса, ит тахтагъа минер.
  • Суу да къайтады чыкъгъан джерине.
  • Аджал соруб келмез, келсе, къайтыб кетмез.
  • Сакъ юйюне сау барыр.
  • Чёбню кёлтюрсенг, тюбюнден сёз чыгъар.
  • Айырылгъанланы айю ашар, бёлюннгенлени бёрю ашар.
  • Биреу къой излей, биреу той излей.
  • Чабакъ башындан чирийди.
  • Башда акъыл болмаса, эки аякъгъа кюч джетер.
  • Ёлген эшек бёрюден къоркъмайды.
  • Мадар болса, къадар болур.
  • Къар – келтирди, суу – элтди.
  • Айранын берсенг, челегин да къызгъанма.
  • Таугъа чыгъаллыкъ эсенг, тюзде къалма.
  • Дуния малгъа сатылма, кесингден телиге къатылма.
  • Ушамагъан – джукъмаз.
  • Сабийни джумушха джибер да, ызындан бар.
  • Халкъны юйю – туугъан джери.
  • Тилсиз миллет джокъ болур.
  • Чомарт джарлы болмаз.
  • Аманнга да, игиге да оноусуз къатышма.
  • Мухар, кеси тойса да, кёзю тоймаз.
  • Иги адам абынса да, джангылмаз.
  • Сагъышы джокъ – джукъучу, акъылы джокъ – къаугъачы.
  • Ашлыкъны арба юйге келтирир, чана базаргъа элтир.
  • Насыб бютеу халкъны юлюшюдю.
  • Джангызны оту джарыкъ джанмаз!
  • Биреуню эскиси биреуге джангы болмайды.
  • Ёзденликни джайгъан – джокълукъ.
  • Эм уллу байлыкъ – джан саулукъ.
  • Аман адамны тепсинге олтуртсанг, къызынгы тилер.
  • Адам туугъан джеринде, ит тойгъан джеринде.

 

Страницы: 1
RSS
О посте и садака за родителей мусульман после их смерти
 
[b:a90c195fe0]Хадис о садаке и посте за родителей после их смерти[/b:a90c195fe0] Вопрос: салам алейкум посланник Аллаха (мир ему и благословение Аллаха) сказал: ?Если бы твой отец был единобожником, то и твой пост, и твоя милостыня за него принесли бы ему пользу?. Ахмад 2/182 проверьте бисмиЛях достоверен ли хадис. Ответ: Уаалейкум Ассалям уа рахматуЛлахи уа баракятух. Этот хадис передали Ахмад, 6704, Ибн Аби Шейба, 12204. Хейсами в "Маджму аз зауаид", сказал: [i:a90c195fe0]"В нем есть Хаджадж ибн Арта, и он мудаллис"[/i:a90c195fe0]. (см. "Маджмуа аз-заваид", 4-192) Однако в данном случае этот мудаллис, передавая хадис, ясно выразил то, что он слышал этот хадис, поэтому нет проблем в этом. И сказал шейх Шуайб Аль Арнаут в примечаниях к "Муснаду" Ахмада: [i:a90c195fe0]"Его иснад хороший".[/i:a90c195fe0] Сказал шейх Альбани: [i:a90c195fe0]"Его иснад хороший"[/i:a90c195fe0] (Ахкамуль джанаиз, 1-173) [i:a90c195fe0] Что же касается смысла этого хадиса, то сказал имам Аш-Шаукани: "И этот хадис и другие, которые я привел в разделе, указывают на то, что садака от сына, засчитывается их родителям после их смерти, даже если они не сделали такое завещание, и достигает их вознаграждение за нее, и этим конкретизируется обобщенность слов Всевышнего Аллаха: "Человек получит только то, к чему он стремился"[/i:a90c195fe0] (Надж, 39). (см. "Нейлюль Автор", 4-79) А Аллах знает лучше. Источник: http://www.sunnaonline.com/
Страницы: 1
Читают тему (гостей: 1)

 

Написать нам