Войти на сайт
20 Января  2019 года

 

  • Айран тёгюлсе, джугъусу къалыр.
  • Кийимни бир кюнню аясанг, минг кюннге джарар.
  • Ауругъаннга – кийик саулукъ, джетген къызгъа – чилле джаулукъ.
  • Ат да турмайды бир териде.
  • Джырчы ёлсе, джыры къалыр.
  • Къаллай салам берсенг, аллай джууаб алырса.
  • Къулакъдан эсе, кёзге ышан.
  • Урунуу – насыбны анасы.
  • Сакъ юйюне сау барыр.
  • Ачны эсинде – аш.
  • Джауумдан сора, кюн кюйдюрюр, ётюрюкден сора, айыб кюйдюрюр.
  • Джигер – джаннга къыйынлыкъ.
  • Иши джокъну, сыйы джокъ.
  • Орну джокъну – сыйы джокъ.
  • Джырчы джырчыгъа – къарнаш.
  • Нафысынгы айтханын этме, намысынгы айтханын эт.
  • Эринчекге кюн узун.
  • Атлыны кёрсе, джаяуну буту талыр.
  • Джылыгъа джылан илешир.
  • Арбаз къынгырды да, ийнек сауалмайма.
  • Биреу ашаб къутулур, биреу джалаб тутулур.
  • Чомартха хар кюн да байрамды.
  • Гырджын – тепсини тамадасы.
  • Эки къатын алгъанны къулагъы тынгнгаймаз.
  • Иесиз малны бёрю ашар.
  • Билген билмегенни юретген адетди.
  • Тюз сёз баргъан сууну тыяр.
  • Магъанасыз сёз – тауушсуз сыбызгъы.
  • Ишлегенде эринме, ишде чолакъ кёрюнме.
  • Къатыны харакетли болса, эри къымсыз болур.
  • Башы джабылгъан челекге, кир тюшмез.
  • Сютден ауузу кюйген, суугъа юфгюре эди.
  • Джеринден айырылгъан – джети джылар, джуртундан айырылгъан – ёлгюнчю джылар.
  • Ёлген аслан – сау чычхан.
  • Иги адам абынса да, джангылмаз.
  • Малны кют, джерни тюрт.
  • Къайтырыкъ эшигинги, къаты уруб чыкъма.
  • Гугук кесини атын айтыб къычыргъанча, мен, мен деб нек тураса?
  • Намысы болмагъанны, сыйы болмаз.
  • Аджалсыз ёлюм болмаз.
  • Бал чибинни ургъаны – ачы, балы – татлы.
  • Кирсизни – саны таза, халалны – къаны таза.
  • Хар сёзню орну барды.
  • Аман адам этегингден тутса, кес да къач.
  • Ышармагъан – кюлмез, кюлмеген – къууанчны билмез.
  • Тёрдеги кюлсе, эшикдеги ышарыр.
  • Акъыл бла адеб эгизледиле.
  • Рысхы – насыбха къор.
  • Алма терегинден кери кетмез.
  • Чыкълы кюнде чыкъмагъан, чыкъса къуру кирмеген.

 

Страницы: 1
RSS
О посте и садака за родителей мусульман после их смерти
 
[b:a90c195fe0]Хадис о садаке и посте за родителей после их смерти[/b:a90c195fe0] Вопрос: салам алейкум посланник Аллаха (мир ему и благословение Аллаха) сказал: ?Если бы твой отец был единобожником, то и твой пост, и твоя милостыня за него принесли бы ему пользу?. Ахмад 2/182 проверьте бисмиЛях достоверен ли хадис. Ответ: Уаалейкум Ассалям уа рахматуЛлахи уа баракятух. Этот хадис передали Ахмад, 6704, Ибн Аби Шейба, 12204. Хейсами в "Маджму аз зауаид", сказал: [i:a90c195fe0]"В нем есть Хаджадж ибн Арта, и он мудаллис"[/i:a90c195fe0]. (см. "Маджмуа аз-заваид", 4-192) Однако в данном случае этот мудаллис, передавая хадис, ясно выразил то, что он слышал этот хадис, поэтому нет проблем в этом. И сказал шейх Шуайб Аль Арнаут в примечаниях к "Муснаду" Ахмада: [i:a90c195fe0]"Его иснад хороший".[/i:a90c195fe0] Сказал шейх Альбани: [i:a90c195fe0]"Его иснад хороший"[/i:a90c195fe0] (Ахкамуль джанаиз, 1-173) [i:a90c195fe0] Что же касается смысла этого хадиса, то сказал имам Аш-Шаукани: "И этот хадис и другие, которые я привел в разделе, указывают на то, что садака от сына, засчитывается их родителям после их смерти, даже если они не сделали такое завещание, и достигает их вознаграждение за нее, и этим конкретизируется обобщенность слов Всевышнего Аллаха: "Человек получит только то, к чему он стремился"[/i:a90c195fe0] (Надж, 39). (см. "Нейлюль Автор", 4-79) А Аллах знает лучше. Источник: http://www.sunnaonline.com/
Страницы: 1
Читают тему (гостей: 1)

 

Написать нам