Войти на сайт
28 Февраля  2020 года

 

  • Тилсиз миллет джокъ болур.
  • Байлыкъ тауусулур, билим тауусулмаз.
  • Таукел адам тау тешер.
  • Хар ишни да аллы къыйынды.
  • Чабар ат – джетген къыз.
  • Ёксюзню тилеги къабыл болур.
  • Бек анасы джыламаз.
  • Тюзлюк тас болмайды.
  • Тёрде – темир таякълы, къаяда – чыпчыкъ аякълы.
  • Игиге айтсанг – билир, аманнга айтсанг – кюлюр.
  • Экиндини кеч къылсанг, чабыб джетер ашхам.
  • Къаллай салам берсенг, аллай джууаб алырса.
  • Этни да ашады, бетни да ашады.
  • Джаш болсун, къыз болсун, акъылы, саны тюз болсун.
  • Чомартха хар кюн да байрамды.
  • Телини эшигин, махтау джабар.
  • Джарлыны эшигин махтагъан джабар.
  • Элиб деген, элге болушур.
  • Кёлсюзден сёзсюз тууар.
  • Кийим тукъум сордурур.
  • Сёлеш деб шай берген, тохта деб, сом берген.
  • Ата – баланы уясы.
  • Къызын тута билмеген, тул этер, джашын тута билмеген, къул этер.
  • Насыблыны баласы кюн кюнден да баш болур, насыбсызны баласы, кюн кюнден да джаш болур.
  • Тамчы таш тешер.
  • Аман адам этегингден тутса, кес да къач.
  • Къолунгдан къуймакъ ашатсанг да, атаны борчундан къутулмазса.
  • Эл тойса, тоймагъан, эл къойса, къоймагъан.
  • Аманны тукъумуна къарама, игини тукъумун сорма.
  • Адамны бетине къарама, адетине къара.
  • Соргъан айыб тюлдю, билмеген айыбды.
  • Ушамагъан – джукъмаз.
  • Бети бедерден, намыс сакълама.
  • Ёзденликни кёбю ётюрюк.
  • Кесинге джетмегенни, кёб сёлешме.
  • Эр абынмай, эл танымаз.
  • Джаным-тиним – окъуу, билим.
  • Ышармагъан – кюлмез, кюлмеген – къууанчны билмез.
  • Кютгени беш эчки, сызгъыргъаны уа, джерни джарады.
  • Онгсузну – джакъла, тенгликни – сакъла.
  • Джыланны къуйругъундан басарынг келсе, аны башы болгъанын унутма.
  • Ата Джуртун танымагъан, атасын да танымаз.
  • Акъыллы – эл иеси, тели – эл баласы.
  • Джогъун бар этген, барын бал этген.
  • Аман къатын сабий табса, бий болур…
  • Керти сёзге тёре джокъ.
  • Халкъны джырын джырласанг, халкъ санга эжиу этер.
  • Аууздан келген, къолдан келсе, ким да патчах болур эди.
  • Гыдай эчки суугъа къараб, мюйюзле кёрмесе, джашма алкъын, дегенди.
  • Окъдан джара эртде-кеч болса да бителир, сёз джара, ёмюрге къалыр.

 

Страницы: 1
RSS
О посте и садака за родителей мусульман после их смерти
 
[b:a90c195fe0]Хадис о садаке и посте за родителей после их смерти[/b:a90c195fe0] Вопрос: салам алейкум посланник Аллаха (мир ему и благословение Аллаха) сказал: ?Если бы твой отец был единобожником, то и твой пост, и твоя милостыня за него принесли бы ему пользу?. Ахмад 2/182 проверьте бисмиЛях достоверен ли хадис. Ответ: Уаалейкум Ассалям уа рахматуЛлахи уа баракятух. Этот хадис передали Ахмад, 6704, Ибн Аби Шейба, 12204. Хейсами в "Маджму аз зауаид", сказал: [i:a90c195fe0]"В нем есть Хаджадж ибн Арта, и он мудаллис"[/i:a90c195fe0]. (см. "Маджмуа аз-заваид", 4-192) Однако в данном случае этот мудаллис, передавая хадис, ясно выразил то, что он слышал этот хадис, поэтому нет проблем в этом. И сказал шейх Шуайб Аль Арнаут в примечаниях к "Муснаду" Ахмада: [i:a90c195fe0]"Его иснад хороший".[/i:a90c195fe0] Сказал шейх Альбани: [i:a90c195fe0]"Его иснад хороший"[/i:a90c195fe0] (Ахкамуль джанаиз, 1-173) [i:a90c195fe0] Что же касается смысла этого хадиса, то сказал имам Аш-Шаукани: "И этот хадис и другие, которые я привел в разделе, указывают на то, что садака от сына, засчитывается их родителям после их смерти, даже если они не сделали такое завещание, и достигает их вознаграждение за нее, и этим конкретизируется обобщенность слов Всевышнего Аллаха: "Человек получит только то, к чему он стремился"[/i:a90c195fe0] (Надж, 39). (см. "Нейлюль Автор", 4-79) А Аллах знает лучше. Источник: http://www.sunnaonline.com/
Страницы: 1
Читают тему (гостей: 1)

 

Написать нам