Войти на сайт
17 Июля  2018 года

 

  • Чоюнну башы ачыкъ болса, итге уят керекди.
  • Къыйынлы джети элге оноу этер.
  • «Ёгюз, джаргъа джууукъ барма, меннге джюк боллукъса», - дегенди эшек.
  • Эски джаугъа ышанма.
  • Джаханимни кёрмей, джандетге кёл салмазса.
  • Гитче джилтин уллу элни джандырыр.
  • Сибиртки да сыйлы болду, кюрек да кюнлю болду.
  • Итли къонакъ джарашмаз.
  • Бозанг болмагъан джерге, къалагъынгы сукъма.
  • Къызын тута билмеген, тул этер, джашын тута билмеген, къул этер.
  • Къонакъ болсанг, ийнакъ бол.
  • Терслик кетер, тюзлюк джетер.
  • Чабакъ башындан чирийди.
  • Айраннга суу къош, телиге джол бош.
  • Къызны минг тилер, бир алыр.
  • Ана кёлю – балада, бала кёлю – талада.
  • Сёз – кюмюш, джыр – алтын.
  • Тили узунну, намысы – къысха.
  • Къартны бурнун сюрт да, оноугъа тут.
  • Суу кетер, таш къалыр.
  • Къая джолда джортма, ачыкъ сёзден къоркъма.
  • Элиб деген, элге болушур.
  • Акъыл бла адеб эгизледиле.
  • Абынмазлыкъ аякъ джокъ, джангылмазлыкъ джаякъ джокъ.
  • Кёлю джокъну – джолу джокъ.
  • Джахил болса анасы, не билликди баласы?
  • Юй ишлеген балта эшикде къалыр.
  • Терек ауса, отунчу – кёб.
  • Къыз тиширыу кеси юйюнде да къонакъды.
  • Джолда аягъынга сакъ бол, ушакъда тилинге сакъ бол.
  • Биреуню къыйынлыгъы бла кесинге джол ишлеме.
  • Болджал ишни бёрю ашар.
  • Кёл – къызбай, къол – батыр.
  • Азыгъы аз, алгъа къабар, аты аман, алгъа чабар.
  • Къошда джокъгъа – юлюш джокъ.
  • Дуния малгъа сатылма, кесингден телиге къатылма.
  • Адам сёзюнден белгили.
  • Джашынгы кесинг юретмесенг, джашау юретир.
  • Иги бла джюрюсенг, джетерсе муратынга, аман бла джюрюсенг, къалырса уятха.
  • Аз айтсам, кёб ангылагъыз.
  • Чомартны къолу берекет.
  • Таукел тауну аудурур.
  • Ауурну тюбю бла, дженгилни башы бла джюрюген.
  • Айтханы чапыракъдан ётмеген.
  • Ойнай-ойнай кёз чыгъар.
  • Аурууну келиую тынч, кетиую – къыйын.
  • Тилчи тилден къаныкъмаз.
  • Тил – кесген бычакъ, сёз – атылгъан окъ.
  • Огъурлуну сёзю – суу, огъурсузну сёзю – уу.
  • Иши джокъну, сыйы джокъ.

 

Страницы: 1
RSS
О посте и садака за родителей мусульман после их смерти
 
[b:a90c195fe0]Хадис о садаке и посте за родителей после их смерти[/b:a90c195fe0] Вопрос: салам алейкум посланник Аллаха (мир ему и благословение Аллаха) сказал: ?Если бы твой отец был единобожником, то и твой пост, и твоя милостыня за него принесли бы ему пользу?. Ахмад 2/182 проверьте бисмиЛях достоверен ли хадис. Ответ: Уаалейкум Ассалям уа рахматуЛлахи уа баракятух. Этот хадис передали Ахмад, 6704, Ибн Аби Шейба, 12204. Хейсами в "Маджму аз зауаид", сказал: [i:a90c195fe0]"В нем есть Хаджадж ибн Арта, и он мудаллис"[/i:a90c195fe0]. (см. "Маджмуа аз-заваид", 4-192) Однако в данном случае этот мудаллис, передавая хадис, ясно выразил то, что он слышал этот хадис, поэтому нет проблем в этом. И сказал шейх Шуайб Аль Арнаут в примечаниях к "Муснаду" Ахмада: [i:a90c195fe0]"Его иснад хороший".[/i:a90c195fe0] Сказал шейх Альбани: [i:a90c195fe0]"Его иснад хороший"[/i:a90c195fe0] (Ахкамуль джанаиз, 1-173) [i:a90c195fe0] Что же касается смысла этого хадиса, то сказал имам Аш-Шаукани: "И этот хадис и другие, которые я привел в разделе, указывают на то, что садака от сына, засчитывается их родителям после их смерти, даже если они не сделали такое завещание, и достигает их вознаграждение за нее, и этим конкретизируется обобщенность слов Всевышнего Аллаха: "Человек получит только то, к чему он стремился"[/i:a90c195fe0] (Надж, 39). (см. "Нейлюль Автор", 4-79) А Аллах знает лучше. Источник: http://www.sunnaonline.com/
Страницы: 1
Читают тему (гостей: 1)

 

Написать нам