- Ауузу бла къуш тута айланады.
- Бети – къучакълар, джюреги – бычакълар.
- Тюзню ётмеги тюзде къалса да, тас болмаз.
- Къайгъы тюбю – тенгиз.
- Орундукъ тюбюнде атылсам да, орта джиликме, де да айлан.
- Кёб джат да, бек чаб.
- Къарны аманнга къазан такъдырма, къолу аманнга от джакъдырма.
- Хар адамгъа кеси миннген тау кибик.
- Ач къарынны, токъ билмез
- Тойну къарнашы – харс, джырны къарнашы – эжиу.
- Чомартны къолу берекет.
- Билимли ёлмез, билимсиз кёрмез.
- Дженгил джетерикме деб, узун джолну къоюб, къысхасын барма.
- Сагъыш – къартлыкъгъа сюйюмчю.
- Ата Джуртуму башы болмасам да, босагъасында ташы болайым.
- Арбаз сайлама да, хоншу сайла.
- Аш иеси бла татлыды.
- Бойнуму джети джерден кессенг да, мен ол ишни этеллик тюлме.
- Бозаны арты дауур болур.
- Къонагъынгы артмагъын алма да, алгъышын ал.
- Уллу айтханны этмеген – уллаймаз.
- Суугъа – чабакъ, къаягъа – ыргъакъ.
- Ачыу алгъа келсе, акъыл артха къалады.
- Болджал ишни бёрю ашар.
- Aдам боллукъ, сыфатындан белгили.
- Бозанг болмагъан джерге, къалагъынгы сукъма.
- Игилик игилик бла сингдирилиучю затды.
- Ханнга да келеди хариблик.
- Адам туугъан джеринде, ит тойгъан джеринде.
- Бичгенде ашыкъма, тикгенде ашыкъ.
- Аманнга да, игиге да оноусуз къатышма.
- Къызын тута билмеген, тул этер, джашын тута билмеген, къул этер.
- Насыблыны баласы кюн кюнден да баш болур, насыбсызны баласы, кюн кюнден да джаш болур.
- Бек ашыкъгъан меннге джетсин, дегенди аракъы.
- Ашхы болсанг, атынг чыгъар, аман болсанг, джанынг чыгъар.
- Элиб деген, элге болушур.
- Кенгеш болса, уруш болмаз.
- Билген билмегенни юретген адетди.
- Къоркъакъны кёзю экили кёрюр.
- Тил – кесген бычакъ, сёз – атылгъан окъ.
- Окъугъанны бети джарыкъ.
- Кёб къычыргъандан – къоркъма, тынч олтургъандан – къоркъ.
- Элге къуллукъ этмеген, элге ие болмаз.
- Кеси юйюмде мен да ханма.
- Къарнынг ауруса, ауузунгу тый
- Джолда аягъынга сакъ бол, ушакъда тилинге сакъ бол.
- Чомартха хар кюн да байрамды.
- Зарда марда джокъ.
- Башланнган иш битер, къымылдагъан тиш тюшер.
- Билеги кючлю, бирни джыгъар, билими кючлю, мингни джыгъар.
КНИГА: "ПОЛОЖЕНИЕ ОТМЕЧАНИЯ МАВЛИДА (дня рождения Пророка)
23.04.2011 19:40:51
Ассаламу алейкум ва рахматуЛлахи ва баракятух всем братьям и сестрам!
В наше время усилились споры касательно праздника по имени маулид (дня рождения Пророка).
Одни говорят, что отмечать его можно и даже желательно, поскольку в этом уважание к Пророку и память о нём.
Другие говорят что это неузаконенно в Шариате и отмечать его является дурным нововведением.
Вокруг этого всего ведется много споров. Где же истина? Какова история праздника маулид? Чем аргументируют обе стороны, и какое мнение правильно? Так надо ли его отмечать или нет?
В этой книге с позволения Аллаха каждый искренний раб Аллаха найдет ответ на этот вопрос, подкрепленный доводами из Шариата и здравого рассудка, и словами великих ученых этой Уммы, и найдет анализ доводов обеих сторон.
Приглашаем всех мусульман читать и распространять вввиду важности этой темы.
Ссылки для скачивания:
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)