- Башсыз урчукъ тюзюне айланмаз.
- Арбаз къынгырды да, ийнек сауалмайма.
- Махтаннган къыз, тойда джукълар.
- Адеб этмеген, адеб кёрмез.
- Эртде тургъан бла эртде юйленнген сокъуранмаз.
- Джаралыны джастыгъында сау ёлюр.
- Адамны аты башхача, акъылы да башхады.
- Джыйырма къойну юч джыйырма эбзе кюте эди.
- Кеси юйюмде мен да ханма.
- Джарлыны эшигин махтагъан джабар.
- Баш болса, бёрк табылыр.
- Ишни аллы бла къууанма да, арты бла къууан.
- Элни кючю – эмеген.
- Акъыллы айтыр эди, акъылсыз къоймайды.
- Чакъырылмагъан къонакъ къачан кетерин сормаз.
- Мен да «сен», дейме, сен да «кесим», дейсе.
- Аман адамны тепсинге олтуртсанг, къызынгы тилер.
- Этни бети бла шорпасы.
- Бал чибинни ургъаны – ачы, балы – татлы.
- Насыблы элин сюер, насыбсыз кесин сюер.
- Насыблыны баласы кюн кюнден да баш болур, насыбсызны баласы, кюн кюнден да джаш болур.
- Ойнай-ойнай кёз чыгъар.
- Аджашхан тёгерек айланыр.
- Адам бла мюлк юлешмеген эсенг, ол адамны билиб бошагъанма, деб кесинги алдама.
- Рысхысына кёре, джаш ёсер, къышлыгъына кёре, мал ёсер.
- Хатерли къул болур.
- Айран ичген – къутулду, джугъусун джалагъан – тутулду.
- Джылыгъа джылан илешир.
- Чабар ат – джетген къыз.
- Джылар джаш, атасыны сакъалы бла ойнар.
- Къарын къуру болса, джюрек уру болур.
- Душманны тышы – акъ, ичи – къара.
- Ёксюзню тилеги къабыл болур.
- Ашхы – джыяр, аман – джояр.
- Уллу атлама – абынырса, уллу къабма – къарылырса.
- Ойнай билмеген, уруб къачар.
- Бозанг болмагъан джерге, къалагъынгы сукъма.
- Киштикге къанат битсе, чыпчыкъ къалмаз эди.
- Акъыл сабырлыкъ берир.
- Аман адам этегингден тутса, кес да къач.
- Соргъан айыб тюлдю, билмеген айыбды.
- Нафысынгы айтханын этме, намысынгы айтханын эт.
- Адебни адебсизден юрен.
- Тил – миллетни джаны.
- Адамгъа аман кюн соруб келмейди.
- Чыкълы кюнде чыкъмагъан, чыкъса къуру кирмеген.
- Азыкъ аз болса, эртде орун сал.
- Джетген къыз джерли эшекни танымаз.
- Айтханы чапыракъдан ётмеген.
- Ач – эснер, ат – кишнер.
о лошади, адыги и там уже, а наших нет.
26.12.2008 00:59:19
Hars
былайда даулашма да, айтырынг бар эсе личкасына джаз |
|
|
|
26.12.2008 02:24:27
те, лошади, кот проживают заграницей выгледят счастливее!!!!
![]() |
|
|
|
26.12.2008 02:50:24
я тот самый ол
Лай собак не понимаю, но пуделя от овчарки отличу. |
|
|
|
26.12.2008 03:19:36
Hars
Бу Папинкъамажакъгъа эс бурма- бошуна аууз суунгу къоратма, конкретно къуугъанладанды ![]() |
|
|
|
26.12.2008 17:06:11
sult
Там еще смех, в последние 100 лет, горная порода скрещивалась с арабской.... Поэтому чистота линий, ну в общем мне интересно мнение других об этой теме. |
|
|
|
26.12.2008 21:53:41
sult
ну если ты такие вопросы задаешь, то тут и говорить не чего. Атажукинец кто кому куда проливал? читая линия это что такое, ты в курсе? |
|
|
|
26.12.2008 23:41:11
Оказывается все очень просто, они специально выгуливали коней по руслу каменистой реки. Наверное, что на равнине камни больше негде не встречаются.
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
26.12.2008 23:45:20
Особое восхищение вызывает название книги
?Межпоколенная трансмиссия традиционной культуры адыгов? |
|
|
|
27.12.2008 05:49:53
...Когда их лошади стареют и непригодны более к работе, они отрезают им хвосты, гриву и отпускают пастись в лес, где эти животные быстро жиреют. [311]
После этого их убивают, а их мясо сушат на зиму или режут на маленькие кусочки, из которых делают колбаски, считающиеся большим лакомством и изысканным угощением для друзей. В пищу употребляют также рубец, печень и другие конские внутренности... http://www.vostlit.info/Texts/Dokumenty/Kavkaz/XIX /1820-1840/Blaramberg/text27.htm |
|
|
|
05.06.2009 09:39:43
Атажукинец
Там еще смех, в последние 100 лет, горная порода скрещивалась с арабской... какую горную? |
|
|
|
05.06.2009 09:50:51
я тот самый ол
какую горную? Которая раньше называлась степной... |
|
|
|
05.06.2009 16:12:10
И как только людям такие вещи в голову приходят... вот это фантазия... )))
|
|
|
|
06.06.2009 00:22:00
мне столько ссылок негативных они кинули, года не хватит всё прочитать.
я тот самый ол Джаным кезюм , ол ссылкаланы бир чыгъар , бизда урушха къошулайыкъ) |
|
|
|
06.06.2009 02:22:28
я тот самый ол
Ногайский лошадей А она разве не степная? Хотя в её разведений участвовали не только лошади.... |
|
|
|
06.06.2009 04:20:13
я тот самый ол
кабардинцы жеребца украдут и холят его и и лелеют и тд Да мне он даром не нужен - его ж кормить надо... А отдача какая? |
|
|
|
06.06.2009 05:51:20
Критик
![]() |
|
|
|
06.06.2009 12:40:28
Каяк
?Межпоколенная трансмиссия традиционной культуры адыгов? ![]() ![]() ![]() Исходя из названия можно предположить текст и смысл этого "опуса". ![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)