bepredel

....:) 12.02.2005 00:13:46
pochemu kogda sidish u nas v chate vse boltayut vsyakuyu erundu,i nichego talkovogo ne uslishish...i chto samoe obidnoe,vse pochti razgovarivayut na russkom yazike,eto chto takoe?razve mi ne znaem svoi yazik?pochemu mi ne mojem na svoem rodnom ya zike razgovarivat'?ved' eto pozor.........
(=) 12.02.2005 01:13:46
ха ха! а сам(а) че на родном не пишешь?
....:) 12.02.2005 01:20:32
ya to pishu:)menya tol'ko nikto ne podderjuet:((((((((((anglaimisa?tak ne deise aitxanima?
Чистота 12.02.2005 01:27:06
Да не зат айталлыкъды? Бери киргенле жартысы селёщеда билмейле тауча, англагъан зтеда болурла. Кёбюсю Москва бла Питерде туралла , ата джурттан бери киргенле аздыла...(((((((
....:) 12.02.2005 01:31:52
da anglaima,amma kyureshirge kerektida?ol bizni tilibizdi,bizni betibizdi,sora kesingi tilingi bilomeseng,kesingi siing kalai ketyurlyukse??bilgen bilmegenni uretsin,alai ete eserikbiz Karachai-Malkar millet...............
djashko 12.02.2005 01:34:05
Tuzdu, tilibizde seleshe turuga kerekdi !!! Igi bolluk edi bizni tilde da topikle bolsala , igi bilmegenda tilni bir kesek urene barir edi .
Чистота 12.02.2005 01:43:22
Кюрещирге??? СубханАллахи! Юйретеме деп кёрюп бир кёрчу... Не тилге , не динге... Сен иги этеме деп кюрещгенликге, ол сагъат табылырла бир акъыл токъмакъла, биттёу этгенчиклерингида бузуп, кесида бир тынгылы зат этмей, дагъыда кесингеда болгъанны айтып! (фанатик, вахабит, биз демократияны сюебиз, сиз а артха тартасыз, тилсизда, динсизда тураллыкъбыз, продвинутыйле болайыкъ ансы!!!) Аллайлагъа не этериксе? Неге юйретириксе? Орус мыжыкълагъа эрищип халкъ тюп болгъанды!
Чистота 12.02.2005 01:46:10
Ма къарап тур, сугъулурла бери да бир интеллегентишкала уппа чуппа хапарла бла! Бу къахмелик къачан бошаллыкъ болур?!
Эмеген 12.02.2005 01:51:22
Тюз айтасыз, Къызла!
djashko 12.02.2005 01:52:58
Adetibiznida namisibiznada tutarga kerekdi , ol barisida til bla birge keledi. Bilmeime tuzmudu ogese tersdi, men eshtgenge kere - eki tilde ogese andan keb tillede seleshgen adamny miyisa da igirek ishleidi !!!
Чистота 12.02.2005 01:56:19
Эмеген! Ол айтханчыгъынга не зат болур? Бир акъыллы зат айтсанга.
Чистота 12.02.2005 01:58:05
djashko - унутула турады адетда, намысда. Бу кяфирлеге эрищип башлагъанлы ищибиз кырты болгъанды!
djashko 12.02.2005 01:58:56
Chistota- sen alai aitsang sugullukla. Allani barisinda atalari karnashlari bardi allaga aitircha nezat eterge.
....:) 12.02.2005 02:00:10
da bagali karnashlarim,ani barinda bilebiz,ne eterikbiz,kyuresheik,Allahtan tilek tileik,sabirlik eteikda auaz aitaik,dinge igilike chakiraik,blai bolluktyuldyu:(((((((((chatta xadisle djazsala,kishi kulakka almaidi,keslerin teli xaparlarin syuryub turalla,milletibiz kurub baradi,orusla bolub boshagalla,biz kesibizni tyuzetmeseg kim tyuzeterikti??Allah sen bolush!!!!!!!!!!
Чистота 12.02.2005 02:05:00
Хау, ИншаАллах, дуа этерге да керекди, алай даууатны къояргъа жарамаз... Сыйлы АЛЛАХ халкъыбызны тюз жолгъа къайтарыр! АМИН!
Эмеген 12.02.2005 02:22:54
Тюз айтасыз, Джашла!
Azamat_SPb 12.02.2005 05:19:38
Иги топик ачхансыз! Тюз айтасыз! жашла да, къызла да :)))
Мумин 12.02.2005 19:53:29
Аллах айтса неда тап болады... Сабырлыкъ керекди бираз. Хар кимгеда тынгыламай,биринчи кесибизден башлап, тюз ниетли, тюз иманлы болалсакъ, башхалада кёрселе сёзюнгю ишлерингден айырмагъанынгы, ма ол заманда тебер ищ (ИншаАллах). Биринчи уа национализмден сакъланайыкъ( ол бизден игиле жокъду дегенлеге къарасанг - барып тохтагъан КЯФИРледиле кёбюсю!). Аллахны алында биттёу адамла бирчалла! ( лучшие-только наиболее богоязненные).
666 12.02.2005 22:43:59
Русский язык официальный язык России! В виртуальных стенех этого сайта бывают гости других национальностей и как я понимаю рядом с непонимающими нашего языка, разговаривать на карачаево-балкарском было бы по меньшей мере нетактично!
Хы... 12.02.2005 22:58:31
Жаратмай эсенг сугъулма!
Мумин 13.02.2005 01:56:50
****ИЙНАНЫГЪЫЗ, ОЛЛАХИ, ИЙМАНСЫЗГЪА ДУУА ЖОКЪ!**** Шукур болсун Аллахха, Бизге динни бошлады, Бюгюнда иймансыз болгъан Ол Аллахны душманыды. Душман болсанг Аллахха, Дос болурса шайтаннга. Ай, мукъминле, тынгылагъыз Аллах, файгъамбар айтханнга. Бизге, баям, тюз жолду Къуран бла сюннети, Андан шашып барады Бир къаууму миллетни. Аллахны танымагъан Къуллукъ этеди шайтаннга, Хыликкя этип кюледи Гъалимлери айтханнга. Файгъамбар алейхис-салям Бизге тюз динни айтханды. Кёремисиз адамланы Насыплысы диннге къайтханды. Аллах Къуранда айтады: «Уамтазуль», – деп, айырыргъа, Жазыкъ къулла уялмайдыла Иймансызлай барыргъа. Аллах айтхандан эсе Нафсы айтханны сюедиле. Иймансыз кетген къулла Жаханимде кюедиле. Кеси саулукъда дунияда Жашагъанды иймансыз. «Къабырына окъуда, Этчи муну гюнахсыз!» Шариатда болгъанча Юсюне суу къуймады, Харам ашдан, жумушдан Тёрт санын ол тыймады. Башха болмай жюрюшю Бёрю кибик айланды, Харам ашдан тойгъанда, Зинагъада байланды. Ёлюм къаршы болгъанды, Бек къоркъады ёлюрге, Хазыр болсун бу энди Къабыр азаб кёрюрге. Ахлу-жуугъу муну Не этерге билмейин, Да бу дуниядан кетеди Тили ийманнга келмейин. Бетине къарасанг къоркъурча Ажымлыды халлары. Уллу азапха батады Гюнахлыланы жанлары. Ахлулары, жыйылып, Мунга сарын къурайла, Жибек дарий кебиннге Муну ёлюгюн чулгъайла. Элден жашла, жыйылып, Анга къабыр къазалла, Бир къауумда, жыйылып, Жаназы намаз къылалла. Адамланы кёбюсю Къошулмайдыла намазгъа, Ючден-тёрден бёлюнюп, Киришедиле хапаргъа. Келип кёрсенг быланы: Шургулуду халлары. Ёлюкню жерге салып, Тёрге ётдюрюп молланы. «Къабыр битип къалгъынчы Окъу эшитирча Къурандан, Андан сора унутма Бу жарлыны дууадан». Кеси саулай жашауда Къуран аят билмеди, Эфенди окъугъан талкъын Мунга файда берирми энди!? Амал жокъду юч эртден Къабырына жюрюмей, Юч кюн да, арбаз сакълай, Дууасын да ётдюрмей. Андан сора, жыйылып, Семиз тууар соялла, «Дууасын тохтатабыз», – деп Моллаланы жыялла. Эшик аллында столла, Сыйда кибик, къуралып, Кесини къолундан келмеген Ёнкюч алып, уялып. Кёзбау «садакъа» къурап, Сыйлайдыла келгенни. Хуржун саугъа сакълайды «Къайгъы аш» келтирип бергенни. Он тюменлик алып келгеннге – Эти болгъан хуржунла, Беш тюменликлеге уа – Этсиздиле къужурла. Моллаланы программасы – Эки жыйырма «Йа син», «Дууа этебиз, бошадыкъ, Ахлулары тынгыласын». Ариу санаб айтадыла Элли эки кюнюн да. «Кёлюбюз бла окъудукъ, Къабыл болсун бюгюн да! Эсибизге салалсанг, Жик дууагъа келирбиз, Ары дери хар кюнде, Къуран окъуп, берирбиз. Къабыл болсун садакъанг, Бек тынгылы этгенсе, Ахлу-жуукъ калдырмай, Кёллерине жетгенсе!» Жик дууасы жетгинчи Сын таш салыргъа керек, Къара мер-мерден салсанг, Ыспас табар кёбюрек. Баш жанында ташны – Кюле тургъан сураты, Ортасында жазылып Къуранны сыйлы аяты. Жик дууагъа да багъылгъан Ахшы тууар керекди, Ахлу-жуукъ, жыйылып, Энтада ол кюн келликди. Юч тюрлю аш керекди Столлагъа салыргъа, Бир-эки машина керек Базаргъа да барыргъа. Столлагъа салынады: Манты, хычин, бюрекле, Аланы юсюне да Тюрлю базар кёгетле. Жарлылары келселе, Эшик артында тыядыла, Сыйлы жуукъларын а, От башына жыядыла. Хар бир затын битдирип, Хапчуклерин чачадыла, Жалгъан даула чыгъарып, Фитнагъа жол ачадыла. Келигиз, дин къарындашла! Мунга сагъыш этейик, Аллах айтхан тюз жолгъа Ийман бла кетейик! Мындан ары къояйыкъ Ёлю юсюнде тонауну, Тиширыуладан, сыйырып, Къолгъа алайыкъ оноуну. Адамлагъа айтайыкъ Иман бла Исламдан, Намаз къылса ахшыды Артда кесилген тууардан. Ийнаныгъыз, УоЛлахи, Иймансызгъа дууа жокъ! Мында кесинг эталсанг Анда болурса токъ. Кёп затлагъа жетишдик, Аны бла къояйыкъ, Мында къалай болсакъда Жаннет ашладан тояйыкъ! **** С сайта islaminkbr****
Хы... 13.02.2005 02:04:48
Оллаи! Тюз элибизде этилген БИД,а-жумушланы кёргюзтдю!.... Мындан ары къояйыкъ Ёлю юсюнде тонауну, Тиширыуладан, сыйырып, Къолгъа алайыкъ оноуну... МашаАЛЛАХ!
ухахаххахахаха 15.02.2005 03:33:14
аврр
Хы... 16.02.2005 23:16:09
Мухаммадa ан-Наджи:НЕКОТОРЫЕ ПРАВИЛА ПОХОРОН ....................................................... (45) Абу Хурейра также рассказывал, что Посланник Аллаха сказал: "Когда человек умирает, то все его дела прекращаются, кроме трех. Это - доброе дело, которое продолжается [и после его смерти]; знания, которые приносят пользу людям; и праведный сын, который молится за него". (46) Он также рассказывал, что Посланник Аллаха сказал: "К хорошим делам, которые не прекращаются после смерти верующего, относятся знания, которым он обучил людей и которые он распространил; праведный сын, которого он оставил после себя; Коран, который он оставил в наследство; мечеть или дом для путников, который он построил; река, которой он проложил дорогу; и доброе дело, которое он сделал при жизни, будучи в полном здравии. Награда за все это дойдет до него и после смерти". (47) Джарир ибн 'Абдуллах рассказывал, что Посланник Аллаха сказал: "Кто проложил в исламе путь доброму делу, тот получит свою награду и награду всех, кто будет поступать таким образом после него, причем их награда от этого ничуть не уменьшится. А кто проложил в исламе путь скверному поступку, на того ляжет его грех и грехи всех, кто станет поступать таким образом после него, причем их грехи от этого ничуть не убавятся". (48) Об этом сказал великий Аллах: "Воистину, Мы оживляем мертвых и записываем то, что они вершили, и то, что они оставили после себя". (Сура "Йа Син", аят 12.) Эти хадисы ни коим образом не противоречат словам всевышнего Аллаха "…человеку уготовано только то, что он заслужил своим усердием…" (Сура "Звезда", аят 39.) Ибн Хаджар в книге "Фатх аль-Бари" (стр. 5/ 390) сказал, что этот аят имеет общий смысл, а перечисленные нами хадисы являются частным исключением, что вполне приемлемо в шариате. Однако имам аш-Шаукани в книге "Нейл аль- Аутар" (4/79) писал: "Все хадисы на эту тему показывают, что награда достается людям после смерти только, если благие дела совершены их детьми. Как известно, дети являются результатом усердия самого человека, и поэтому нет необходимости говорить о частном исключении. Что же касается других людей, помимо детей, то из аятов Корана ясно, что награда за их благодеяния не доходит до покойных. Она достается лишь тем, кто совершает их. Чтобы говорить обратное, нужны конкретные доказательства". Аль-'Изз ибн 'Абд ас-Салам в собрании своих фетв (24/2) писал: "Если человек совершил благодеяние, а затем подарил награду за него живому или мертвому, то она не дойдет до того человека, потому что Аллах сказал: "…человеку уготовано только то, что он заслужил своим усердием…"". Имам Ибн Касир в толковании этого аята (4/328) писал: "Человек не несет ответственности за чужие грехи и не получает награды за чужие благодеяния. Опираясь на этот священный аят, аш-Шафи'и и его ученики говорили, что чтение Корана приносит пользу только тому, кто его читал, и награда за это не доходит до покойных, потому что не они читали Коран и не они заработали эту награду. Поэтому Посланник Аллаха не призывал мусульман дарить свою награду другим, не учил этому и не побуждал к этому ни словами, ни намеками. Нет ни одного сообщения, что так поступали его сподвижники. Если бы это было хорошо, то они бы совершали это раньше нас". Этого же мнения придерживались многие ученые ханифитского толка, о чем писал аз-Забиди в книге "Шарх аль-Ахйа" (10/369). Шейх-уль-ислам Ибн Теймийа в книге "аль- Ихтийарат аль-'Илмийа" (стр. 54) писал: "Праведные мусульмане не имели обычая, совершая добровольный намаз, соблюдая добровольный пост либо совершая добровольное паломничество, дарить свою награду покойным мусульманам. Мы не должны уклоняться от их пути, потому что он самый правильный и самый совершенный". - К.Э.] Желательно приготовить еду для семьи покойника Именно так следует поступать в соответствии с законами шариата. Насколько же сбились с прямого пути люди, обычаи которых побуждают и без того опечаленную и удрученную семью покойного готовить еду для других людей. 'Абдуллах ибн Джа'фар рассказывал, что, когда погиб его отец, Посланник Аллаха сказал: "Приготовьте для семьи Джа'фара еду, потому что они сейчас озабочены". )................................................................... (45) Этот хадис передали Муслим (5/73), ан- Насаи (2/129), Ибн Маджа (2/160), аль-Бейхаки (6/278) и Ахмад (2/371). (46) Этот хадис передали Муслим (3/1255), Абу Дауд (2/15), ан-Насаи (2/129), Ахмад (2/372) и другие. (47) Этот хороший хадис передали Ибн Маджа (1/106), Ибн Хузейма (2490) и другие. (48) Этот хадис передали Муслим (3/88-89), (8/61-62), ан-Насаи (1/355-356), ад-Дарами (1/126-127) и другие.
Мумин 18.02.2005 03:50:18
Ёзденляны Абубекир.******* БАР ЭДИЛЕ БЫЛЛЫМДА КЪАРТЛА********* Бар эди алгъын бизде Керти огъурлу къартла. Ишлери сёзлери да Керти ушагъан нартха. Шауаланы Тапа эди Жюз жылында чалгъы чалгъан, Жашлагъа акъыл бере, Керти тюз жолгъа салгъан. Апашокъаланы Исхакъ Тирменинде нартюх тартхан, Намаз ууахты жетсе, Къыртишде намаз къылгъан. Журтубайланы Къаншаубий, Ныгъыш къурап олтургъан, Хоншу-тийре сабийле Тёгерегин толтургъан. Байдаланы Махамед Кертичи эди сёзюне, Аны керти усталыгъы Агъач ишде билине. Ахматланы Алийда Бек сакъ эди намазгъа, Саулугъунда кюрешди Беш ууахтыдан къалмазгъа. Хамид бла Мамма да, Бир бирине кёл эте, Бирге ариу жашадыла, Бир бирни эркелете. Асак бла Бахат да Бек сакъ эдиле жуукъгъа, Азда тёзюп болмай эдиле Жуукълагъа суукъгъа. Масхуд бла Наны да, Бичен чала, жубана, Жумагъа келиучю эдиле, Бир бирине къууана. Мырзаланы Хажирет Таймай межгитде тургъан, Бизда битеу жыйылып, Аны бла олтургъан. Байзуллаланы Даут Кёп затланы сынагъан, Биз жумагъа жыйылсакъ, Къууаннгандан жилягъан. Уммалат улу Мухаммад, Темир ишге эринмей, Къуран окъуучу эди, Къолларындан кетермей. Байдаланы Юсюп да Агъачда, тауда жюрюген, Кёп тюрлю агъач кёгет Арбазында ёсдюрген. Озарукъланы Мухаммад Элде жума къылдыргъан, Кесини ариу къылыгъын Эсибизде къалдыргъан. Жаннет болсун кёрлери, Бу дуниядан кетгендиле, Къолларындан келгенча Аллахха къуллукъ этгендиле. Къабыр азаб кёрмейин, Кёрлеринде жатсынла, Къыямат кюн болгъанда Жаннетлени тапсынла. Аллах соруу этгенде, Тюз жууапла берсинле, Къыл кёпюрден къыйналмай, Кёк жашнагъанча ётсюнле. Быланы сагъынып тохтамай, Биз дууала этейик, Бу дунияда кёрюу жокъ, Жаннетледе тюбейик.
Читают тему (гостей: 1)

Форум  Мобильный | Стационарный