Расширенный поиск
20 Января  2019 года
Логин: Регистрация
Пароль: Забыли пароль?
  • Къартны сыйын кёрмеген, къартлыгъында сыйлы болмаз.
  • Суу да къайтады чыкъгъан джерине.
  • Джетген къыз джерли эшекни танымаз.
  • Хар зат кесини орнуна иги.
  • Ётюрюкню башын керти кесер.
  • Чакъырылмай келген къонакъ сыйланмай кетер.
  • Аман киши кеси юйюнде – къонакъ.
  • Нарт сёз къарт болмаз.
  • Орундукъ тюбюнде атылсам да, орта джиликме, де да айлан.
  • Кёбню кёрген – кёб билир.
  • Ёлген аслан – сау чычхан.
  • Суугъа – таянма, джаугъа – ийнанма.
  • Уллу сёлешме да, уллу къаб.
  • Окъумагъан сокъурду, сокъур ташха абыныр!
  • Кёл – къызбай, къол – батыр.
  • Иги сёз – джаннга азыкъ, аман сёз башха – къазыкъ.
  • Хантына кёре тузу, юйюне кёре къызы.
  • Бек ашыкъгъан меннге джетсин, дегенди аракъы.
  • Къая джолда джортма, ачыкъ сёзден къоркъма.
  • Джарлы джети элни сёзюн этер.
  • Ач да бол, токъ да бол – намысынга бек бол.
  • Джырчы ёлсе, джыры къалыр.
  • Мен да «сен», дейме, сен да «кесим», дейсе.
  • Айырылгъанланы айю ашар, бёлюннгенлени бёрю ашар.
  • Аманнга алтын чыдамаз.
  • Ач, тоймам, дейди, тойгъан, ач болмам, дейди.
  • Татлы тилде – сёз ариу, чемер къолда – иш ариу.
  • Адам сёзге тынгыла, акъыл сёзню ангыла.
  • Босагъа таш юйге кирмей эди, тыбыр таш эшикге чыкъмай эди.
  • Уллу къашыкъ эрин джыртар.
  • Илму – джашауну джолу.
  • Ёзденликни кёбю ётюрюк.
  • Чомартны къолун джокълукъ байлар.
  • Уллу айтханны этмеген – уллаймаз.
  • Ишни аллы бла къууанма да, арты бла къууан.
  • Шапа кёб болса, аш татымсыз болур.
  • Къайгъыны сюйген, къайгъы табар.
  • Ачылгъан эт джабылыр, кёрген кёз унутмаз.
  • Ойнай-ойнай кёз чыгъар.
  • Джыйырма къойну юч джыйырма эбзе кюте эди.
  • Арба аугъандан сора, джол кёргюзтюучю кёб болур.
  • Гитче джилтин уллу элни джандырыр.
  • Баш болса, бёрк табылыр.
  • Адам сёзюнден белгили.
  • Бетинги сатма, малынгы сат.
  • Джылкъыдан – ат чыгъар, тукъумдан – джаш чыгъар.
  • Садакъачыны джаны – къапчыгъында.
  • Нафысынгы айтханын этме, намысынгы айтханын эт.
  • Ёмюрлюк шохлукъну джел элтмез.
  • Бойнуму джети джерден кессенг да, мен ол ишни этеллик тюлме.

31.12.2018 10:43:44

Ученые шафиитского и ханбалитского мазхабов об участии в праздниках других религий

0
Подробности от ученых шафиитского мазхаба об отношении к религиозным праздникам немусульман
Писал хафиз Шамсуддин аз-Захаби аш-Шафии: "Если есть праздник христиан и праздникиудеев, их собственный праздник, то не положено мусульманину принимать участие в нем, так же как не исповедует он с ними их шариат (закон) и их кыблу (направление в молитве)". См. "Ташбих аль-хасис би ахль аль-хамис", маджалля "аль-Хикма", №4, с. 391.
Спросили имама Ибн Хаджара аль-Хайтами аш-Шафии о поведении некоторых мусульман, которые в дни праздников немусульман ведут себя подобно празднующим, надевая праздничные одежды, предаваясь тем же развлечениям и разнообразию в еде. Он ответил:
"Суть в том, что
- если он (мусульманин) поступает так, намереваясь уподобиться им в символе неверия, то он сам впадает в неверие (становится кафиром), однозначно.
- Или же он желает уподобиться им в признаках праздника, никак не увязывая это с неверием. Тогда он не впадает в неверие, однако становится грешником.
- А если у него не было цели уподобиться им вообще ни в чем, то нет на нем никакой вины". См. "аль-Фатауа аль-фикхия аль-кубра" 4/239.
Заключение ученых-ханбалитов
Писал выдающийся ханбалитский правовед, шейх Мансур ибн Юнус аль-Бухути: "И сказал шейх (Ахмад ибн Таймия): "Запрещено присутствовать на праздниках иудеев и христиан». - И других немусульман (кафиров)". См. "Кашшаф аль-кына'" 3/131.
И писал шейх Мустафа ар-Рухейбани аль-Ханбали: "Запрещено присутствовать на их праздниках. То есть праздниках немусульман". См. "Маталиб ули ан-нуха" 2/608.

Источник перевода и арабский текст

Популярные Блоги

Облако тегов

Сейчас обсуждают