Расширенный поиск
20 Октября  2019 года
Логин: Регистрация
Пароль: Забыли пароль?
  • Ханы къызы буюгъа-буюгъа киштик болду.
  • Кёб ант этген, кёб ётюрюк айтыр.
  • Къарт бла баш аша, джаш бла аякъ аша.
  • Гугурук къычырмаса да, тангны атары къалмаз.
  • Керилген да, ургъан кибикди.
  • Атлыны кёрсе, джаяуну буту талыр.
  • Ач уят къоймаз.
  • Эки къатын алгъан – эки ташны ортасына башын салгъан.
  • Уллу къашыкъ эрин джыртар.
  • Джарлыны тону джаз битер.
  • Байны оноуу, джарлыгъа джарамаз.
  • Суу да къайтады чыкъгъан джерине.
  • Аджашханны ызындагъы кёреди, джангылгъанны джанындагъы биледи.
  • Джаш болсун, къыз болсун, акъылы, саны тюз болсун.
  • Окъумагъан сокъурду, сокъур ташха абыныр!
  • Кёзюнде тереги болгъан, чёбю болгъаннга кюле эди.
  • Билимли ёлмез, билимсиз кёрмез.
  • Эркишиге тары кебек танг кёрюнюр.
  • Шекер бла туз – бир болмаз, ушамагъан – юй болмаз.
  • Накъырданы арты керти болур.
  • Айтхан – тынч, этген – къыйын.
  • Джарлыны эшигин махтагъан джабар.
  • Адам къыйынлыгъын кёлтюрюр, зауукълугъун кёлтюрмез.
  • Игиге айтсанг – билир, аманнга айтсанг – кюлюр.
  • Татлы тилде – сёз ариу, чемер къолда – иш ариу.
  • Джашда акъыл джокъ, къартда къарыу джокъ.
  • Ата – баланы уясы.
  • Аш хазыр болса, иш харам болур.
  • Тешик этген тынчды, аны джамагъан къыйынды.
  • Кюл тюбюндеги от кёрюнмейди.
  • Сибиртки да сыйлы болду, кюрек да кюнлю болду.
  • Акъыллы – эл иеси, тели – эл баласы.
  • Юй кюйдю да, кюйюз чыкъды, ортасындан тюйюш чыкъды.
  • Джолда аягъынга сакъ бол, ушакъда тилинге сакъ бол.
  • Тик ёргени, тик энгишгеси да болады.
  • Мал ёлсе, сюек къалыр, адам ёлсе, иши къалыр.
  • Къонакъ кёб келюучю юйню, къазаны отдан тюшмез.
  • Тешигини къатында, чычхан да батыр болур.
  • Байлыкъ тауусулур, билим тауусулмаз.
  • «Ёгюз, джаргъа джууукъ барма, меннге джюк боллукъса», - дегенди эшек.
  • Къонагъы джокъну – шоху джокъ.
  • Онгсузну – джакъла, тенгликни – сакъла.
  • Ётюрюкден тюбю джокъ, кёлтюрюрге джиби джокъ.
  • Адамны сабийин сюйген джюреги, бычакъча, джитиди.
  • Биреуге кёлтюрген таягъынг, кесинги башынга урур.
  • Ариу – кёзге, акъыл – джюрекге.
  • Ёзденликни кёбю ётюрюк.
  • Айыбны суу бла джууалмазса.
  • Тура эдим джата, къайдан чыкъды хата?
  • Ишге юренсин къоллары, халкъ бла болсун джоллары.

24.11.2018 17:30:16

Может ли совершающий "нововведение" быть лучше, чем предостерегающий?

0
Говорит шейх уль-Ислам Такыюддин Абу аль-Аббас Ахмад ибн Абдульхалим ибн Таймия: "Кто совершает некоторые из таких видов поклонения, в которых содержатся некие виды порицаемого, вроде непрерывного поста или полного оставления всего, что связано с половым влечением, и тому подобного; или намеренно оживляет поклонением определенные ночи, у которых нет особого положения, вроде первой ночи месяца раджаб, и подобные ей, - положение такого человека может быть лучше, чем положение бездельника, у которого нет стремления к поклонению Аллаху и повиновению Ему.
И многие из тех, кто осуждает эти дела (совершение этих видов поклонения), являются воздержанными в целом в деле поклонения Аллаху, будь то в полезных знаниях и праведных делах, или в чем-то одном из этого - они не любят (заниматься) этим и не стремятся к этому. Однако, они не могут поступать так (осуждать и предостерегать) с тем, что узаконено, и потому направляют свои силы против вот таких дел (видов поклонения). Своим поведением они отвергают и узаконенное, и неузаконенное, а на словах имеют возможность отвергать только неузаконенное". См. "Аль-Иктида" 2/128.

Источник и пояснения: https://muntaqa.info/bid3a

Популярные Блоги

Облако тегов

Сейчас обсуждают