Расширенный поиск
9 Августа  2020 года
Логин: Регистрация
Пароль: Забыли пароль?
  • Ауругъаннга – кийик саулукъ, джетген къызгъа – чилле джаулукъ.
  • Ач къарным, тынч къулагъым.
  • Къонакъны къачан кетерин сорма, къачан келлигин сор.
  • Сабийни джумушха джибер да, ызындан бар.
  • Башынга джетмегенни сорма.
  • Артына баргъанны, къатына барма.
  • Насыб бютеу халкъны юлюшюдю.
  • Бастасын ашагъан, хантусун да ичер.
  • От этилмеген джерден тютюн чыкъмайды.
  • Хатерли къул болур.
  • Билмегенинги, билгеннге сор.
  • Оюмсуз атлагъан, аджалсыз ёлюр.
  • Урама да – ёледи, сатама да – келеди.
  • Кёкдеги болмаса, джердегин кёрмейди.
  • Уллу айтханны этмеген – уллаймаз.
  • Джюрекге ариу – кёзге да ариу.
  • Дженгил джетерикме деб, узун джолну къоюб, къысхасын барма.
  • Уллу атлама – абынырса, уллу къабма – къарылырса.
  • Татлы сёз – балдан татлы.
  • Окъумагъан сокъурду, сокъур ташха абыныр!
  • Узун джолну барсанг, бюгюн келирсе, къысха джолну барсанг, тамбла келирсе.
  • Эрни эр этерик да, къара джер этерик да, тиширыуду.
  • Джашны джигитлиги сорулур, къызны джигерлиги сорулур.
  • Ётюрюкню къуйругъу – бир тутум.
  • Тау башында, тау болмаз, джангыз терек, бау болмаз.
  • Билим ат болуб да чабар, къуш болуб да учар.
  • Ишни ахырын ойламай, аллын башлама.
  • Тойчу джашха къарама, къойчу джашха къара.
  • Ишлерге уял да, ашаргъа табма.
  • Ашхы болсанг, атынг чыгъар, аман болсанг, джанынг чыгъар.
  • Акъыллы – эл иеси, тели – эл баласы.
  • Ашыкъгъанны этеги бутуна чырмалыр.
  • Билеги кючлю, бирни джыгъар, билими кючлю, мингни джыгъар.
  • Таукел тауну аудурур.
  • Акъыллы башны – тили къысха.
  • Рысхы – насыбха къор.
  • Ауурну тюбю бла, дженгилни башы бла джюрюген.
  • Халкъны юйю – туугъан джери.
  • Тил бла келеди джыр да.
  • Адамны аты башхача, акъылы да башхады.
  • Джюрек кёзден алгъа кёрюр.
  • Ашын ашагъанынгы, башын да сыйла.
  • Байлыкъ адамны сокъур этер.
  • Айырылгъанланы айю ашар, бёлюннгенлени бёрю ашар.
  • Адебни адебсизден юрен.
  • Бал – татлы, балдан да бала – татлы.
  • Къайгъы тюбю – тенгиз.
  • Аллахдан тилесенг, кёб тиле.
  • Баш – акъыл ючюн, акъылман – халкъ ючюн.
  • Тилчи бир сагъатха айлыкъ хата этер.

07.09.2019 12:27:19

Если имам оставил хадис, значит, так было нужно. Пример с имамом Маликом

0
Один человек спросил имама Малика: «Почему ты передал в «аль-Муватта» хадис: «Продавец и покупатель имеют право выбора пока не разлучатся», но не поступаешь (не даешь фатву) по нему?»
Имам Малик ответил: "Чтобы знал невежда подобный тебе, что я оставил этот хадис на основе знания".
См. Шамсуддин ар-Раы аль-Андалюси «Интисар аль-факых ас-салик» с. 225.

Хадис достоверный. До имама он дошел. Можно ли сказать, что он оставил его просто так?

Объясняет имам Шихабуддин аль-Карафи аль-Малики: «Из того, за что ругали Малика — это его противоречие хадису о сделке с правом выбора, при том, что он сам передал его. В то время как это ясный широкий не запрещенный путь. И нет ученого, который бы не противоречил многим доводам из Корана и сунны, однако по причине наличия более сильного довода на обратное. И так же Малик оставил этот хадис по причине более сильного на его взгляд довода на обратное, и это — обычай жителей Медины».
См. «Шарх такных аль-фусуль», с. 354.

Жители Медины во время имама Малика были в основном детьми табиинов, среди которых было очень много ученых. До которых там жили табиины, среди которых было много ученых. До которых там жили почти одни сподвижники, среди которых было много ученых. И обычай обитателей Медины для имама Малика был подобен хадису мутауатир — самая сильная степень достоверного хадиса, т.е. переданный по такому множеству цепочек передатчиков, что не оставляет места для сомнений и вероятности ошибки.

Источник и дополнения: "Мы дети что ли, чтобы не знать эти хадисы?!"

Телеграм-канал: https://teleg.one/muntaqa_info

Наши страницы в социальных сетях:

twitter | youtube | instagram | facebook | vkontakte | Яндекс.Дзен

Популярные Блоги

Сейчас обсуждают