Расширенный поиск
18 Ноября  2019 года
Логин: Регистрация
Пароль: Забыли пароль?
  • Татлы тилде – сёз ариу, чемер къолда – иш ариу.
  • Джуртун къоругъан озар.
  • Телиге акъыл салгъандан эсе, ёлгеннге джан салырса.
  • Чакъырылгъанны аты, чакъырылмагъанны багъасы болур.
  • Джарлыны тону джаз битер.
  • Башынга джетмегенни сорма.
  • Эм уллу байлыкъ – джан саулукъ.
  • Бал – татлы, балдан да бала – татлы.
  • Кёб джашагъан – кёб билир.
  • Окъдан джара эртде-кеч болса да бителир, сёз джара, ёмюрге къалыр.
  • Ач – эснер, ат – кишнер.
  • Суу да къайтады чыкъгъан джерине.
  • Хар ишни да аллы къыйынды.
  • Ашыкъгъанны этеги бутуна чырмалыр.
  • Адам сёзюнден белгили.
  • Къулакъдан эсе, кёзге ышан.
  • Къарт бла баш аша, джаш бла аякъ аша.
  • Билеги кючлю, бирни джыгъар, билими кючлю, мингни джыгъар.
  • Ашатыргъа иш – ашхы, ишлетирге аш – ашхы.
  • Тёзген – тёш ашар!
  • Мал ёлсе, сюек къалыр, адам ёлсе, иши къалыр.
  • Къар – келтирди, суу – элтди.
  • Тура эдим джата, къайдан чыкъды хата?
  • Эл элде бирер малынг болгъандан эсе, бирер тенгинг болсун.
  • Чыкълы кюнде чыкъмагъан, чыкъса къуру кирмеген.
  • Адамны сабийин сюйген джюреги, бычакъча, джитиди.
  • Джарлы эскисин джамаса, къууаныр.
  • Ёпкелегенни ашы татлы болады.
  • Къызбайны юйюне дери сюрсенг, батыр болур.
  • Душманны тышы – акъ, ичи – къара.
  • Ётюрюкчюню шагъаты – къатында.
  • Ишлегенден, къарагъан уста.
  • Азыкълы ат арымаз, къатыны аман джарымаз.
  • Тили узунну, намысы – къысха.
  • Ашыкъгъан cуу, тенгизге джетмез.
  • Къарнынг бла ёч алма.
  • Ишни ахырын ойламай, аллын башлама.
  • Джарлы тюеге минсе да, ит къабар.
  • «Ёгюз, джаргъа джууукъ барма, меннге джюк боллукъса», - дегенди эшек.
  • Акъдан къара болмаз.
  • Кюн – узун, ёмюр – къысха.
  • Онгсузну – джакъла, тенгликни – сакъла.
  • Суу ичген шауданынга тюкюрме.
  • Суугъа – таянма, джаугъа – ийнанма.
  • Тойчу джашха къарама, къойчу джашха къара.
  • Сабыр джетер муратха, сабырсыз къалыр уятха.
  • Арыгъан къош чамчы болур.
  • Алим болгъандан эсе, адам болгъан къыйынды.
  • Тюкюрюк баш джармаз, налат кёз чыгъармаз!
  • Джыйырма къойну юч джыйырма эбзе кюте эди.

01.11.2019 14:18:39

Ахлюль-хадис у имама ас-Саффарини

0
Термин "ахлюль-хадис" (приверженцы хадиса) используется у него в двух значениях.

а) В отношении тех, кто занимается собранием хадисов, их заучиванием, передачей, анализом иснадов и т.п. То есть приверженность хадисам в таком случае - это занятость отраслью исламских знаний, связанной с хадисами. Использование этого термина в таком значении можно увидеть в словах: "Таково мнение подавляющего большинства ахлю ас-сунна уаль-джамаа из занятых хадисами (ахлюль-хадис), фикхом (ахлюль-фикх) и калямом (ахлюль-калям), из асаритов, ашаритов, матуридитов и других".
См. "Ляуаих аль-анвар" 2/15.

б) В отношении тех, кто наиболее полноценно опирается на сунну, как на один из ключевых источников религии. И ахлюль-хадис в таком значении обретает тот же смысл, что и ахлю ас-сунна. Использование этого термина в таком смысле можно увидеть в следующих словах: "Некоторые имамы сказали, что она - спасенная община - это ахлюль-хадис. То есть асариты, ашариты и матуридиты".
См. "Ляуаих аль-анвар" 1/142.

Можно вспомнить, что в первые времена существовало условное разделение между ахлю-раи и ахлюль-хадис, где под ахлю-раи подразумевался имам Абу Ханифа и его единомышленники. А в данных словах можно увидеть, что через века имам ас-Саффарини передает от других и сам вводит ханафитов в круг ахлюль-хадис, когда говорит, что ахлюль-хадис - это в том числе и матуридиты. А матуридиты, как известно - это всегда или почти всегда ханафиты.

Источник: Ахлю ас-сунна уаль-джама'а у имама ас-Саффарини


Телеграм-канал: https://teleg.one/muntaqa_info

Наши страницы в социальных сетях:

twitter | youtube | instagram | facebook | vkontakte | Яндекс.Дзен

Популярные Блоги

Облако тегов

Сейчас обсуждают