Расширенный поиск
23 Января  2020 года
Логин: Регистрация
Пароль: Забыли пароль?
  • Тойгъан джерден туугъан джер игиди.
  • Къартха ушагъан джаш – акъыллы, джашха ушагъан къарт – тели.
  • Баланы адам этген анады.
  • Тил джюрекге джол ишлейди.
  • Эки къатын алгъанны къулагъы тынгнгаймаз.
  • Ёксюзню къалачы уллу кёрюнюр.
  • Биреуге кёлтюрген таягъынг, кесинги башынга урур.
  • Башсыз урчукъ тюзюне айланмаз.
  • Эл ауузу – элек, анга ийнаннган – халек.
  • Сууда джау джокъ, кёб сёзде магъана джокъ.
  • Аууздан келген, къолдан келсе, ким да патчах болур эди.
  • Джерни букъусу кёкге къонмаз.
  • Чомарт джарлы болмаз.
  • Къолунгдан къуймакъ ашатсанг да, атаны борчундан къутулмазса.
  • Билимсиз иш бармаз.
  • Бек анасы джыламаз.
  • Уллу сёлешме да, уллу къаб.
  • Джолда аягъынга сакъ бол, ушакъда тилинге сакъ бол.
  • Сескекли кесин билдирир.
  • Биреуню тёрюнден, кесинги эшик артынг игиди.
  • Адеби болмагъан къыз – тузсуз хант.
  • Берекет берсин деген джерде, берекет болур.
  • Намысы болмагъанны, сыйы болмаз.
  • Хар зат кесини орнуна иги.
  • Адам бла мюлк юлешмеген эсенг, ол адамны билиб бошагъанма, деб кесинги алдама.
  • Джангыз торгъай джырламаз.
  • Игиге айтсанг – билир, аманнга айтсанг – кюлюр.
  • Аш кетер да бет къалыр.
  • Ауузу бла къуш тута айланады.
  • Тойну къарнашы – харс, джырны къарнашы – эжиу.
  • Къыйынлы джети элни къайгъысын этер.
  • Аш хазыр болса, иш харам болур.
  • Ётюрюк хапар аякъ тюбю бла джюрюйдю.
  • Юреннген ауруу къалмаз.
  • Суу кетер, таш къалыр.
  • Къайгъыны сюйген, къайгъы табар.
  • Сыфатында болмагъаны, суратында болмаз.
  • Айтхан сёзюне табылгъан.
  • Ишлерге уял да, ашаргъа табма.
  • Чакъырылгъанны аты, чакъырылмагъанны багъасы болур.
  • Узун джолну барсанг, бюгюн келирсе, къысха джолну барсанг, тамбла келирсе.
  • Джюз элде джюз ёгюзюм болгъандан эсе, джюз джууугъум болсун.
  • Аш иеси бла татлыды.
  • Айранны сюйген, ийнек тутар.
  • Кюлме джашха – келир башха.
  • Насыблы элин сюер, насыбсыз кесин сюер.
  • Байны оноуу, джарлыгъа джарамаз.
  • Эл элде бирер малынг болгъандан эсе, бирер тенгинг болсун.
  • Кёб ашасанг, татыуу чыкъмаз, кёб сёлешсенг, магъанасы чыкъмаз.
  • Атлыны ашхысы, ат тизгининден билинир

07.09.2019 12:27:19

Если имам оставил хадис, значит, так было нужно. Пример с имамом Маликом

0
Один человек спросил имама Малика: «Почему ты передал в «аль-Муватта» хадис: «Продавец и покупатель имеют право выбора пока не разлучатся», но не поступаешь (не даешь фатву) по нему?»
Имам Малик ответил: "Чтобы знал невежда подобный тебе, что я оставил этот хадис на основе знания".
См. Шамсуддин ар-Раы аль-Андалюси «Интисар аль-факых ас-салик» с. 225.

Хадис достоверный. До имама он дошел. Можно ли сказать, что он оставил его просто так?

Объясняет имам Шихабуддин аль-Карафи аль-Малики: «Из того, за что ругали Малика — это его противоречие хадису о сделке с правом выбора, при том, что он сам передал его. В то время как это ясный широкий не запрещенный путь. И нет ученого, который бы не противоречил многим доводам из Корана и сунны, однако по причине наличия более сильного довода на обратное. И так же Малик оставил этот хадис по причине более сильного на его взгляд довода на обратное, и это — обычай жителей Медины».
См. «Шарх такных аль-фусуль», с. 354.

Жители Медины во время имама Малика были в основном детьми табиинов, среди которых было очень много ученых. До которых там жили табиины, среди которых было много ученых. До которых там жили почти одни сподвижники, среди которых было много ученых. И обычай обитателей Медины для имама Малика был подобен хадису мутауатир — самая сильная степень достоверного хадиса, т.е. переданный по такому множеству цепочек передатчиков, что не оставляет места для сомнений и вероятности ошибки.

Источник и дополнения: "Мы дети что ли, чтобы не знать эти хадисы?!"

Телеграм-канал: https://teleg.one/muntaqa_info

Наши страницы в социальных сетях:

twitter | youtube | instagram | facebook | vkontakte | Яндекс.Дзен

Популярные Блоги

Облако тегов

Сейчас обсуждают