Расширенный поиск
17 Ноября  2018 года
Логин: Регистрация
Пароль: Забыли пароль?
  • Аджал соруб келмез, келсе, къайтыб кетмез.
  • Адамны сыфатына къарама, сёзюне къара.
  • Тил джюрекге джол ишлейди.
  • Телиге акъыл салгъандан эсе, ёлгеннге джан салырса.
  • Кёзю сокъурдан – къоркъма, кёлю сокъурдан – къоркъ.
  • Таула не мийик болсала да, аууш табылыр.
  • Ачыу алгъа келсе, акъыл артха къалады.
  • Айырылмаз джууугъунга, унутмаз сёзню айтма.
  • Тили узунну, намысы – къысха.
  • Къызгъанчдан ычхыныр, мухардан ычхынмаз.
  • Тюкюрюк баш джармаз, налат кёз чыгъармаз!
  • Джолунга кёре – джюрюшюнг, джагъанга кёре – юлюшюнг.
  • Адамны аманы адамны бети бла ойнар.
  • Иги – алгъыш этер, аман – къаргъыш этер.
  • Ата джурт – алтын бешик.
  • Къызын тута билмеген, тул этер, джашын тута билмеген, къул этер.
  • Ичимден чыкъды хата, къайры барайым сата?
  • Джылкъыдан – ат чыгъар, тукъумдан – джаш чыгъар.
  • Орну джокъну – сыйы джокъ.
  • Атынг аманнга чыкъгъандан эсе, джанынг тамагъынгдан чыкъсын.
  • Магъанасыз сёз – тауушсуз сыбызгъы.
  • Чарсда алчыны эл кёреди.
  • Ашлыкъны арба юйге келтирир, чана базаргъа элтир.
  • Ата Джуртун танымагъан, атасын да танымаз.
  • Эски джаугъа ышанма.
  • Айранын берсенг, челегин да къызгъанма.
  • Болджал ишни бёрю ашар.
  • Бир абыннган – минг сюрюнюр.
  • Мухардан ач ычхынмаз.
  • Къарнынг ауруса, ауузунгу тый
  • Рысхысына кёре, джаш ёсер, къышлыгъына кёре, мал ёсер.
  • Ана къойну – балагъа джандет.
  • Джаным-тиним – окъуу, билим.
  • Джаз бир кюнню джатсанг, къыш талай кюнню абынырса.
  • Иесиз малны бёрю ашар.
  • Кёбню кёрген – кёб билир.
  • Биреуню къыйынлыгъы бла кесинге джол ишлеме.
  • Бозаны арты дауур болур.
  • Келинни – келгинчи, бёркню кийгинчи кёр.
  • Арба аугъандан сора, джол кёргюзтюучю кёб болур.
  • Ашхы атаны – джашы ашхы, ашхы ананы – къызы ашхы.
  • Ачлыкъда тары гырджын халыуадан татлы.
  • Къазанчы аман болса, къазаны къайнамаз.
  • Кютгени беш эчки, сызгъыргъаны уа, джерни джарады.
  • Сёз къанатсыз учар.
  • Къазанда болса, чолпугъа чыгъар.
  • Байма, деб да, къууанма, джарлыма, деб да, джылама.
  • Эки къатын алгъанны къулагъы тынгнгаймаз.
  • Уллу къашыкъ эрин джыртар.
  • Окъуу – билимни ачхычы, окъуу – дунияны бачхычы.

02.11.2018 17:38:12

Как раньше относились ученые к тем, кто появлялся с призывом, по которому только они следуют сунне и манхаджу сподвижников в отличие от остальных?

0
Пишет хафиз Шамсуддин ас-Сахави аш-Шафии в биографии шейха Ибрахима ибн Умара аль-Букаы аш-Шафии:

«Он полагал, что является оценщиком современников по Книге Аллаха и сунне Его посланника, и заявлял, что по интуиции дал ответ, над которым Такыюддин ас-Субки думал сорок лет, и что он не выходит за границы Корана и сунны, более того: что его нравы — это нравы сподвижников, при том, что он бросался в людей обвинениями в распутстве, нечестии, лжи, невежестве, использовал выражения, которые не выскажет разумный человек; был противоречив, совершал скверные поступки и был полон зависти. И как же прекрасны слова шейха ханбалитов и их кадыя аль-‘Изза аль-Кинани — который в прежние времена был его товарищем — это слышало от него несколько достойных доверия: «Клянусь Аллахом, не следует он ни одной сунне, и более всего он похож на хариджитов. В том, что приукрашивает (свои) мерзкие интересы (цели) и преподносит их (людям) в виде проявления религиозности»».

См. «Ад-Дау аль-лями'» 1/103.

В наше время именно такое поведение, зачастую, отражает призыв многих партий и группировок, относящих себя к «настоящим последователям саляфов».

Источник перевода и арабский текст

Популярные Блоги

Облако тегов

Сейчас обсуждают