Расширенный поиск
21 Октября  2018 года
Логин: Регистрация
Пароль: Забыли пароль?
  • Адамны сыфатына къарама, сёзюне къара.
  • Илму – джашауну джолу.
  • Мухардан ач ычхынмаз.
  • Кюн кёрмеген, кюн кёрсе, кюндюз чыракъ джандырыр.
  • Аууз сакълагъан – джан сакълар.
  • Байны оноуу, джарлыгъа джарамаз.
  • Къартны сыйын кёрмеген, къартлыгъында сыйлы болмаз.
  • Тилчиден кери бол.
  • Ашха уста, юйюнде болсун
  • Акъыллы айтыр эди, акъылсыз къоймайды.
  • Зарда марда джокъ.
  • Аман къатын алгъан, арыр, иги къатын алгъан джарыр.
  • Ёнгкюч къууана барыр, джылай келир.
  • Чабакъгъа акъыл, табагъа тюшсе келеди.
  • Къайгъы тюбю – тенгиз.
  • Ариу сёз аурууунгу алыр.
  • Таукел къуру къалмаз.
  • Ишленмеген джаш – джюгенсиз ат, ишленмеген къыз – тузсуз хант.
  • Кёзюнде тереги болгъан, чёбю болгъаннга кюле эди.
  • Кимни – тили, тиши онглу, кимни – къолу, иши онглу.
  • Джаралыны джастыгъында сау ёлюр.
  • Биреуге кёлтюрген таягъынг, кесинги башынга урур.
  • Иги адамны бир сёзю эки болмаз.
  • Урама да – ёледи, сатама да – келеди.
  • Джашынгы кесинг юретмесенг, джашау юретир.
  • Ханнга да келеди хариблик.
  • Урунуу – насыбны анасы.
  • Хар зат кесини орнуна иги.
  • Окъ къызбайны джокълайды.
  • Айтханы чапыракъдан ётмеген.
  • Хантына кёре тузу, юйюне кёре къызы.
  • Дуния аламаты сен эсенг да, игиме деб айтма.
  • Акъыллы – эл иеси, тели – эл баласы.
  • Ач къарынны, токъ билмез
  • Хунаны тюбюн къазсанг, юсюнге ауар.
  • Тау башында, тау болмаз, джангыз терек, бау болмаз.
  • Ашхылыкъ джерде джатмайды, аманлыкъ суугъа батмайды.
  • Кёлсюзден сёзсюз тууар.
  • Атадан ёксюз – бир ёксюз, анадан ёксюз – эки ёксюз.
  • Сабыр джетер муратха, сабырсыз къалыр уятха.
  • Онгсузну – джакъла, тенгликни – сакъла.
  • Алгъанда – джууукъ, бергенде – джау.
  • Адамны аманы адамны бети бла ойнар.
  • Адебни адебсизден юрен.
  • Билими азны – ауузунда кирит.
  • «Ёгюз, джаргъа джууукъ барма, меннге джюк боллукъса», - дегенди эшек.
  • Ашатыргъа иш – ашхы, ишлетирге аш – ашхы.
  • Ачлыкъда тары гырджын халыуадан татлы.
  • Джаз бир кюнню джатсанг, къыш талай кюнню абынырса.
  • Къарыусузгъа кюлме, онгсузгъа тийме.

21.07.2018 02:18:34

Отношение к хлебу. Хафиз Ибн Хаджар аль-Аскаляни

0
Шейх уль-Ислам, хафиз Ибн Хаджар аль-Аскаляни аш-Шафии говорил: "Я не знаю ни одного из ученых, который бы разрешил относиться к хлебу с унижением, будь то бросание его под ноги, выбрасывание того, что от него открошилось, в мусорку и тому подобное. И ни один из ученых не высказался в пользу особого почитания хлеба, вроде целования и тому подобного. Более того, Ахмад (ибн Ханбаль), да будет доволен им Аллах, высказался, что целовать его нежелательно (макрух).
К отсутствию дозволения пренебрежительного отношения добавляется то обстоятельство, что человек, унизивший хлеб, должен попасть в общее поле запрета (нахью) губить имущество. Поэтому он должен воздержаться от того, чтобы бросать его под ноги, ведь другой посчитает его после этого грязным и не станет есть, даже если будет в нем нуждаться". См. «Масаиль аджаба ‘анха аль-хафиз Ибн Хаджар», с. 19-23.


Источник: https://muntaqa.info/hleb

Популярные Блоги

Облако тегов

Сейчас обсуждают