Расширенный поиск
25 Мая  2024 года
Логин: Регистрация
Пароль: Забыли пароль?
  • Дууулдаса – бал чибин, къонса – къара чибин.
  • Кюн кёрмеген, кюн кёрсе, кюндюз чыракъ джандырыр.
  • Къонакъ кёб келюучю юйню, къазаны отдан тюшмез.
  • Танг атмайма десе да, кюн къоярыкъ тюйюлдю.
  • Намыс болмагъан джерде, насыб болмаз.
  • Ханы къызы буюгъа-буюгъа киштик болду.
  • Кийимни бичсенг, кенг бич, тар этген къыйын тюлдю.
  • Адам туугъан джеринде, ит тойгъан джеринде.
  • Ёлген ийнек сютлю болур.
  • Окъугъан – асыу, окъумагъан – джарсыу.
  • Ата – баланы уясы.
  • Сютден ауузу кюйген, суугъа юфгюре эди.
  • Алтыда кюлмеген, алтмышда кюлмез.
  • Къар – келтирди, суу – элтди.
  • Тойгъа алгъа да барма, тойда артха да къалма.
  • Таукелге нюр джауар.
  • Бети бедерден, намыс сакълама.
  • Ёгюзню мюйюзюнден тутадыла, адамны сёзюнден тутадыла.
  • Чабакъ башындан чирийди.
  • Айраннга суу къош, телиге джол бош.
  • Эте билген, этген этеди, эте билмеген, юретген этеди!
  • Кёбден умут этиб, аздан къуру къалма.
  • Айран тёгюлсе, джугъусу къалыр.
  • Намысы болмагъанны, сыйы болмаз.
  • Aдам боллукъ, сыфатындан белгили.
  • Билген билмегенни юретген адетди.
  • Айранны сюйген, ийнек тутар.
  • Тойгъан джерден туугъан джер игиди.
  • Айран ичген – къутулду, джугъусун джалагъан – тутулду.
  • Ашын ашагъанынгы, башын да сыйла.
  • Къызбайны юйюне дери сюрсенг, батыр болур.
  • Бал ашаргъа сюе эсенг, чибин ургъаннга тёз.
  • Кюлме джашха – келир башха.
  • Тынгылагъан тынгы бузар.
  • Аз айтсам, кёб ангылагъыз.
  • Иги адамны бир сёзю эки болмаз.
  • Айныгъанлы алты кюн, тогъайгъанлы тогъуз кюн.
  • Аууз сакълагъан – джан сакълар.
  • Къолу уллу – асыу, аягъы уллу – джарсыу.
  • Джолда аягъынга сакъ бол, ушакъда тилинге сакъ бол.
  • Окъдан джара эртде-кеч болса да бителир, сёз джара, ёмюрге къалыр.
  • Аш берме да, къаш бер.
  • Ишлемеген – тишлемез.
  • Кесине гебен этелмеген, биреуге черен эте эди.
  • Джумушакъ сёз къаты таякъны сындырыр.
  • Ач – эснер, ат – кишнер.
  • Айтылгъан буйрукъ, сёгюлмез
  • Суу да къайтады чыкъгъан джерине.
  • Бир онгсуз адам адет чыгъарды, деб эштирик тюлсе.
  • Кийимни бир кюнню аясанг, минг кюннге джарар.
Страницы: 1 2 След.
БАРАШКИ на Курбан-байрам! Где, по чем? Кто как планирует жертвоприношение?
 
Салам алейкум, миллет!

Братья без дела не сидят, сделали возможность предварительного заказа барашек на Курбан-байрам.

Теперь и девушки тоже могут без проблем заказать и принести жертву без особых затруднений.

Процедура следующая:
Через интернет делается заказ. (с указанием контактных данных и имения-фамилии), потом в любое время вы едете и оплачиваете ваш заказ.

В день Курбан-байрам от вашего имения для от вас делается жертвоприношение (барашек режется, освежевается, разделывается на 5 частей и упаковывается). С вами контактируют, и в удобное время вы едете и получаете мясо своего курбана уже в готовой упаковке и делаете с ней что хотите. Выдача по адресу ул. Студенческая д.9

Цена одного заказа 5500 рублей.

Подробно узнать и сделать заказ можно по адресу zamzam.su.

Теперь о наших баранах! (наболевшая тема преимущественно тех, кто на чужбине, например в Москве)

Кто как намеревается делать жертвоприношение в этом году?
Откуда брать барашки, сколько стоят (ориентировочно)?
Где резать/разделывать?

Может заказать по этому объявлению? Как думаете?
 
а какого числа Курман Байрам????
 
Курбан-байрам начинается 16 ноября 2010 года. (16-17-18-19 ноября Курбан-байрам) 15 числа Арафа (полезно продержать пост)
 
ДжазакАллаху Харан
 
 
Две недели осталось до праздника. Нужно определяться уже где будем покупать и распланировать!
 
Миллет, будет ли организованная какая-нибудь работа по поводу барашек?

В Эльбрусоиде никто этим не будет заниматься?
 
Курман, а какой национальности эти братья? И что значит освежевать барашку?
 
FE_
Процесс:
1) Барашке держат (завязывают) ноги и кладут головой по направлению к Къибле
2) Режут горло
3) Когда душа покинет тело (перестанет трепыхаться), то начинают освежевывать - снимать шкуру.
4) тушку вешают и оставляют остывать
5) разделывают на куски (юлюшле) и кладут в пакеты.

Братья какой национальности незнаю. Увидел их рекламу на сайте umma.ru и оттуда узнал о таком сервисе.

Есть ещё одно место, турки - можно у них заказать (сервис почти такой же), и оставив им часть тушки, остальное забрать. (Къуран курс барды ВДНХда, ала кюреширикдиле.. Алагъа да къурман эттен берилсе бек суаблы боллукъду - сабийлени Къруан окъургъа юретедиле..) У них для барашки 5000р., для доли крупнорогатого 6000р. (но если крупнорогатый, то на долю выпадает примерно 30 кг.)

Решение надо принимать уже в эти несколько дней, ибо потом может быть поздно и придется как всегда в последний день бегать и пытаться исполнить это поклонение..

Эльбруосидте джашла кюреширик эселе, соругъуз да кёрюгюз.
 
Все что кроме освежевать я знала)) Сау болугъуз)
 
 
 
Если кто намеревается заказать курбан на zamzam.su, то 9 число последний день.
После заказы приниматься не будут.
 
Мне нужно в Москву привезти барашку карачаевской породы. Очень надады)), Кто может помочь? Может, кто себе везет партию и для меня 1 овечку бросите в грузовик? )
 
Сэстренка
Мне нужно в Москву привезти барашку карачаевской породы. Очень надады)), Кто может помочь? Может, кто себе везет партию и для меня 1 овечку бросите в грузовик? )

мы уже третий день режем барашку карачаевской породы) алигархла кёб болгъанлада бири бир кюн бири бир кюн къурманлыкъ этиб туралла) бизнесслери иги болурча) чырмаусуз джумуш этгенлерине затха) правда бюгюн шашлыклагъа не попал ((( сабийге къараргъа керек эди) эээх
 
До Курбан-Байрама в этом году осталось тоже немного, барашки в Балкарии от 3500 до 6000.
Кто будет совершать Хадж, Аллах этген ахшы муратларына жетдирсин.
 
Когда в этом году Къурман?
 
всезнайка
6 ноября, Аллах айтса.
 
В КЧР, если будут желающие можно сделать заказ, напишите мне в личку.
 
Приближается Къурман Байрам (по календарю - 15 октября) и тема барашек становится актуальной...
 
http://agro-russia.com/ru/trade/m-102/fermerskoe-khozyajstvo-bememu-prodaet-zhivykh-ovets/
Ссылка ачыллыкъмыды огъесе огъай,алая бемему деб фермерское хояйство барды аны сайтына кириб къарагыз.Мен къарачайлыладыла деб тура эдим ,алая мен ол адрес бла джашны ийиб къой алыб кел.деген эдим.Келтирди,Дагъыстандан джашла эдиле деб алай айтхан эди.
Изменено: Мусса - 01.10.2013 14:26:05
 
тема актуальна

Цитата
Abdullah пишет:
В КЧР, если будут желающие можно сделать заказ, напишите мне в личку.
тоже актульно))
 
Цитата

Abdullah пишет:
тема актуальна

ЦитатаAbdullah пишет:
В КЧР, если будут желающие можно сделать заказ, напишите мне в личку.
тоже актульно))

В КБР тоже актуально))
 
Цитата
Хаджимурат пишет:
В КБР тоже актуально))
если вы насчёт моего объявления, то КБР к сожалению слишком далёк от нас))
 
Цитата

Abdullah пишет:
ЦитатаХаджимурат пишет:
В КБР тоже актуально))
если вы насчёт моего объявления, то КБР к сожалению слишком далёк от нас))

Я в том смысле, что форумчане (да и не только форумчане эльбы) из КБР тоже при желании не останутся без барашка. Нужно всего лишь доехать до района Дубки г.Нальчика и подойти к загонам где стоят газели с номерами 690 и 507))
 
Хаджимурат,
Смелее смелее ))))
Ещё пару маркетинговых ходов надо сделать )
Аш-Шафи'и "Я не знаю более священной науки, после науки о халяле и хараме, чем наука о медицине."
 
 
Честно говоря, не понимаю, какие могут быть проблемы в КЧР или КБР с приобретением жертвенного барана и исполнением всех необходимых ритуалов. Мне кажется, у кого есть свой дом и арбаз, в чем актуальность "заказывать освежевание, разделывание". Не в том ли вся прелесть этого ритуала, что в своем дворе это делается? Есть, конечно, одинокие женщины с детьми. Но у них же есть соседи - мусульмане (воспоминания из детства и взаимоотношений с соседями), которые помогут?
Проблема у тех, кто живет в других российских городах и тем более в квартирных домах. Если в КЧР даже во дворах квартирных домов умудряются организовать лобное место. А в Москве, например, попробуй только... сочтут за жестокое обращение с животными (ст. 245 УК).
 
Цитата
Kurman пишет:
Через интернет делается заказ. (с указанием контактных данных и имения-фамилии), потом в любое время вы едете и оплачиваете ваш заказ.

В день Курбан-байрам от вашего имения для от вас делается жертвоприношение (барашек режется, освежевается, разделывается на 5 частей и упаковывается). С вами контактируют, и в удобное время вы едете и получаете мясо своего курбана уже в готовой упаковке и делаете с ней что хотите.


торгаши не перестают удивлять!
а нет ли ресурса, где по клику кнопки мыши можно отправить специального юнита в Хадж?(по типу "age of empires")? или поминки по смс? джумма-намаз по скайпу?...
 
не, ну чо непонятного :неа:
может кто-то не умеет, или того, кто умеет, не окажется дома, или неудобно, потому что живут в многоквартирном доме и т.п. Мало ли, что...
Жизнь прекрасна, когда творишь её сам (с)
 
Бюгюн дунияны битеу муслийманлары да сыйлы Къурман-байрамны белгилейдиле. Бу кюн къайдан келгенини, аны магъанасыны, белгилеуню тёрелерини юслеринден «Ислам в Евразии» газетни баш редактору, Аль-Азхар университетни выпускниги Аккайланы Хасим хажи айтады

Хатерлиликни, халаллыкъны эмда къайгъырыулукъну ёлчеми

-Хар жылдан да муслийманла, Ибрахим файгъамбарны бизге къойгъан юлгюсюне кёре, Къурман-байрамда мал соядыла. Бу тёрени баш магъанасы Аллахха табыныуду. Ол адамны башхалагъа къайгъыра билгенин, аны халаллыгъын, жюрек жумушакълыгъын, адеп-къылыкъ жаны бла даражасын кёргюзтеди.
Бу байрам муслийманлагъа динни магъанасын ангыларгъа, адамны жаратыучуну сюймеклигин кёргюзтюрге болушады. Болса да Къурман-байрамны тёрелери, ол къайдан жаратылгъаны бла байламлы соруула аз тюйюлдюле. Мен аладан бир къауумуна жууапла берирге кюрешейим.

Биринчиден, кёпле къаллай малны сояргъа тийишлиди деп соруучудула. Анга жууап бирди: шериат муслийманлагъа ашаргъа эркин этгенни. Къуранда аны юсюнден былай айтылады: «...сени жаратхан Аллахдан тилек эт эмда къурман мал сой...». Хадиследен биринде айтылгъаныча, Мухаммад файгъамбар бу байрамда эки акъ (тамгъалары бла) къойну сойгъанды.

Алай бла юйде багъылгъан, кийик болмагъан, мал союлады: эчки, къой, тууар мал, тюе. Ууакъ аякълыла жылдан тамата болургъа тийишлидиле. Болса да алты айлыкъ токълуну сояргъа да эркин этиледи. Тууар малны юсюнден айтханда уа, анга эки жылдан атларгъа керекди. Аны жети адамгъа атап сояргъа жарагъанын биле болурсуз. Къойну бла эчкини уа – биреуленнге. Мухаммад файгъамбар былай айтханды: «Быллай тёрт къыяуу болгъан: сокъур, бир кёзюне окъуна, акъсакъ, ауруулу эмда арыкъ малны къурман этерге жарамайды». Алай бла сояргъа аталгъан мал бу жорукълагъа сыйыныргъа тийишлиди.

Файгъамбарны хадислеринде айтылгъаныча, малны сол къабыргъасына салып, аны Мекканы жанына (къыбылагъа) бурургъа керекди. Къурман малны сойгъан адам аягъын аны къабыргъасына салып, Аллахдан аны къабыл эт деп тилек этеди.
Былайда бир затны белгилерик эдим: малны аллында бичакъны билерге неда аны башха малланы къатында сояргъа жарамайды.
Бу байрамгъа атап, мал сатып алгъандан сора аны юсюнде къыяуну кёрсегиз, аны алышындырыргъа неда башхасын алыргъа кереклиси жокъду. Къурман юйюрге саулай этилирге боллукъду. Малны табаргъа ахчаны ёнкючге алыргъа эркин этиледи,жаланда сиз борчугъузну узакъ болжалгъа созмай тёлеяллыкъ эсегиз. Аны терисин сатаргъа жарамайды, жаланда садакъагъа неда къолайсыз адамгъа болушлукъгъа берирге тийишлиди.
Къурман байрам белгиленмеген къыралда неда мал сояргъа чек салыннган жерде жашагъан, ахчаны юйюне жууукъларына берип, аны орунуна къурман этерлерин тилерге боллукъду.

Жолоучу бу ишден эркин этилемиди, деп соргъанла да бардыла. Алай алимле анга бирча жууап бермейдиле. Болсада аланы асламыны айтханларына кёре, юйюнден узакъда болгъан бу борчдан эркин этилмейди, аны толтутургъа онгу бар эсе. Андан жаланда хаж къылгъанла эркиндиле.
Къурман малны байрам намаз къылынып бошалгъандан сора юч кюнню ичинде сояргъа жарайды. Алай бек игиси уа - тюз да намаздан сора этилседи. Эт ючге юлешинеди. Бир кесеги къолайсызлагъа бериледи, экинчисинден къонакълагъа аш хазырларгъа тийишлиди. Ючюнчю кесегин юйде къояргъа жарарыкъды. Къурман этни ислам динни тутмагъанлагъа берирге жараймыды, деп да соруучудула. Алимле аны эркин этедиле, жаланда ол муслийманла бла уруш бардырмай эсе, диннге къажау турмай эсе. Аны юсюнден Къуранда быллай сёзле бардыла:
«Аллах сизни бла дин ючюн урушмагъанлагъа, юйюгюзден къыстамагъанлагъа иги кёзден къараргъа эркин этеди. Кертиди, Аллах тюзлюкню излегенлени сюеди».

Былайда ауушхан адамгъа къурман этиуню юсюнден да айтырыкъ эдим. Ол ёлюрден алгъа осуят этип, анга атап къурман этилирин тилей эсе, жууукълары аны толтурургъа борчлудула. Дагъыда малны сойгъанда, Аллахдан юйюрю ючюн тилек этгенде, ёлгенлерин да сагъыныргъа боллукъду: «О Аллах, бу къурман малны юйюрюмю: сауланы, ёлгенлени атларындан да, къабыл кёр».
Алай малны жаланда ёлгеннге сояргъа жарагъаныны юсюнден бир оюм жокъду.
Мухаммад файгъамбар неда аны асхаблары алай этгенлерини бла къалгъанларыны юсюнден белгили тюйюлдю. Алай ёлгеннге атап къурман мал сояргъа жарамайды деп айтыргъа да жарамайды – ол садакъагъа саналыргъа боллукъду.

Алайды да, хурметли дин къарындашларым эм эгечлерим, барыгъызны да бу сыйлы байрам бла алгъышлай, Аллах тилеклеригизни, къурманыгъызны да къабыл этсин дерик эдим. Къурман байрам муслийманланы эки сыйлы къууанчларындан бириди, ол бютюнда жарыкъ халда ётер ючюн, бир-биригизге къонакъгъа барыгъыз, бир биригизни алгъышлагъыз, сыйлагъыз, Аллахдан тилек этигиз.

ТИКАЛАНЫ Фатима
жазып алгъанды.
 
تقبل الله منا ومنكم
ТакаббаляЛлаху минна ва минкум! Пусть Аллах примет от нас и от вас!
Поздравляю всех мусульман, с праздником Ид Аль-Адха.
Изменено: Albanetz - 06.10.2014 21:35:15
Страницы: 1 2 След.
Читают тему (гостей: 1)

Форум  Мобильный | Стационарный