- Ана къойну – балагъа джандет.
- Соргъан айыб тюлдю, билмеген айыбды.
- Кёбге таш атма.
- Халкъны джырын джырласанг, халкъ санга эжиу этер.
- Иши джокъну, сыйы джокъ.
- Биреуге кёлтюрген таягъынг, кесинги башынга урур.
- Ариу сёз аурууунгу алыр.
- Къызгъанчдан ычхыныр, мухардан ычхынмаз.
- Рысхысына кёре, джаш ёсер, къышлыгъына кёре, мал ёсер.
- Таякъ этден ётер, тил сюекден ётер.
- Ат да турмайды бир териде.
- Къарны аманнга къазан такъдырма, къолу аманнга от джакъдырма.
- Экеулен сёлеше тура эселе, орталарына барыб кирме.
- Къан бла кирген, джан бла чыгъар.
- Итли къонакъ джарашмаз.
- Кёлсюзден сёзсюз тууар.
- Таукел къуру къалмаз.
- Суу ичген шауданынга тюкюрме.
- Ёксюзню къалачы уллу кёрюнюр.
- Къыйынлы джети элге оноу этер.
- Адам къыйынлыгъын кёлтюрюр, зауукълугъун кёлтюрмез.
- Джолда аягъынга сакъ бол, ушакъда тилинге сакъ бол.
- Башда акъыл болмаса, эки аякъгъа кюч джетер.
- Тойгъан джерге джети къайт.
- Эринчекге кюн узун.
- Джаш къарыу бла кючлю, къарт акъыл бла кючлю.
- Кирсизни – саны таза, халалны – къаны таза.
- Кюлме джашха – келир башха.
- Гугук кесини атын айтыб къычыргъанча, мен, мен деб нек тураса?
- Иги адам абынса да, джангылмаз.
- Аман эсирсе, юйюн ояр.
- Тилчиден кери бол.
- Сёлеш деб шай берген, тохта деб, сом берген.
- Чоюнну башы ачыкъ болса, итге уят керекди.
- Адебсиз адам – джюгенсиз ат.
- Ана къолу ачытмаз.
- Окъугъанны бети джарыкъ.
- Аз сёлеш, кёб ишле.
- Тёзгеннге, джабылгъан эшик ачылыр.
- Босагъагъа джууукъ орун болса, ашыгъыб тёрге озма.
- Къоркъакъны кёзю экили кёрюр.
- Джашынгы кесинг юретмесенг, джашау юретир.
- Къонакъ аз олтурур, кёб сынар.
- Адам бла мюлк юлешмеген эсенг, ол адамны билиб бошагъанма, деб кесинги алдама.
- Юйюнгден чыкъдынг – кюнюнгден чыкъдынг.
- Тил – кесген бычакъ, сёз – атылгъан окъ.
- Кёбден умут этиб, аздан къуру къалма.
- Шайтан алдады, тюзлюк къаргъады.
- Таукелге нюр джауар.
- Алтыннга тот къонмаз.
Къуранны окъугъанмысыз?/Читали ли Вы Коран?
02.09.2010 01:57:17
очень интересно узнать соотношение :smt006 Просьба вносить свои предложения, варианты по изменению/дополнению опроса, если будут))
|
|
|
|
02.09.2010 01:59:07
и автора/ов перевода, к-й читали)
|
|
|
|
02.09.2010 02:41:23
вариант 2. Крачковский, Саблуков и Порохова.
|
|
|
|
02.09.2010 03:17:25
6ой вариант... т.к. несколько раз начинала, но так и не дочитала...))
|
|
|
|
02.09.2010 11:26:32
2
а в чем интерес?
|
|
|
|
02.09.2010 15:55:16
?6, так же несколько раз начинала... последний раз дочитала, но не считаю что я что-то поняла, скорей ничего, поэтому нет.
|
|
|
|
02.09.2010 17:59:08
6 - в оригинале не читала, боязно как-то.... читала в брошюрах отдельные сууры на арабском. в переводе также читала отдельные интересующие главы.
|
|
|
|
02.09.2010 21:28:14
?6,к сожалению :smt012
так как несколько раз начинала читать Порохову ,но ни разу не дочитала!
Сабыра не хватает!
|
|
|
|
03.09.2010 00:09:14
вариант 3. Переводы Г.Саблукова, Э.Кулиева.
|
|
|
|
03.09.2010 00:09:47
[b:7f6b9900ac]Gebo[/b:7f6b9900ac], :smt017 Мне уже интересно)
|
|
|
|
03.09.2010 00:12:17
[b:895e9cc99c]zuu[/b:895e9cc99c], ну раз дочитала, почему 6-й?)))
|
|
|
|
03.09.2010 00:13:15
[b:ec6ebe515f]Gebo[/b:ec6ebe515f], [b:ec6ebe515f]zuu[/b:ec6ebe515f], :smt006 А чьи переводы были?))
|
|
|
|
03.09.2010 00:45:14
[b:de4582797b]Къарацайлы[/b:de4582797b],
|
|||
|
|
21.10.2010 21:12:10
Оригинал два раза и по разу переводы Пороховой и Кулиева, частично Крачковского.
|
|
|
|
26.10.2010 04:47:45
АсСаламу алейкум, вариант 2, перевод Пороховой..
|
|
|
|
18.01.2011 14:40:47
))) добавьте еще пункты: и что вы из этого вынесли для себя))
|
|
|
|
03.02.2011 20:02:02
читаю пока Кулиева перевод.
не голосовала
|
|
|
|
03.02.2011 20:06:50
оригинал читала как головоломку)) интересно подбирать интонацию, произношение и проч... большинство слов, конечно же, не понимала....но сам факт доставлял немала))
|
|
|
|
04.02.2011 01:52:09
проголосовала за 3 вариант.переводы Крачковского,Кулиева,Пороховой.про перевод Пороховой объяснили так-так как перевод стилизован в стихотворной форме,допущены неточности.чтобы сохранить форму.в оригинале не смогла дочитать.все же страх сковывает.не могу все звуки правильно озвучить.и грамматика тяжело дается.в последнее время прочла,что если читать слова неправильно,можно сильно исказить смысл,и тогда чтение пользы не несет,скорее вред. как говорится,терпенье и труд иншаАЛЛАХ помогут.
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1)